immortal_scratches

immortal_scratches

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

بهترین نمونه های وبلاگ تناسب اندام

محبوبیتی که حوزه سلامت و تناسب اندام به صورت آنلاین به دست آورده است بی سابقه است. در واقع، اخیراً در حال رشد بوده و هیچ نشانه ای از توقف نشان نداده است.

این چند سایتی ک قراره معرفی کنم انگلیسی زبان هستن و اگ مسلط باشید برای استفاده از این سایت ها مشکل ندارید . و اینکه کلا خدمات خوبی ارائه میکنن و مطالبشون هم مفیده . با توجه ب توضیحات مربوط ب هر بخش این رو هم اضافه کنم ک در کنار مطالب تناسب اندام و ورزش درباره تغذیه و ی سری بیماری ها هم صحبت میکنن و فیلم های اموزشی هم قرار دادند.

لینک سایت رو روی تیتر هر بخش گذاشتم .وارد هر سایت ک میشید اپلیکیشن هاشون رو هم میتونید مستقیما دانلود کنید.

. . .

 

شماره یک : my fitness pal 

این یک پلتفرم انلاین هستش ک ب کاهش وزن شما کمک میکنه ، این سایت  یک مجموعه عالی از برنامه هایی رو ارائه میده ک ب کاربرها این امکان رو میده ک وزن خودشون رو پیگیری کنن ، بطور منظم ورزش کنن و ... . این سایت همچنین دارای یک بلاگ فعال هست ک کاربر ها میتونن اطلاعات بیشتری مرتبط با تناسب اندام کسب کنن .

موضوعات اصلی تحت پوشش : کاهش وزن، تناسب اندام، تغذیه، دستور العمل ها، الهام بخش

. . .

 

شماره دو:nerd fitness 

این سایت «نژادها، ناسازگارها و جهش‌یافته‌ها» را هدف قرار می‌ده و به آن‌ها کمک می‌کنه تا از طریق تمرین‌های خانگی و مربی‌گری خصوصی به تناسب اندام برسن . Nerd Fitness دارای 25 عضو تیم است که توسط جیم باتورست، یک مربی شخصی برنده جایزه، رهبری می شه. این سایت همچنین دارای یک وبلاگ آموزشی است که در آن می توانید درباره ورزش کردن چیزای بیشتری یاد بگیرید.

موضوعات اصلی تحت پوشش: کاهش وزن، ورزش

. . .

 

شماره سه :love sweat fitness 

که در سال 2014 توسط کیتی دانلوپ ایجاد شد، بر ارائه خدمات تناسب اندام به زنان تمرکز داره . این سایت همچنین دارای یک اپلیکیشن با برنامه های تناسب اندام، برنامه های تمرینی و غیره است. همچنین یک بخش وبلاگ وجود داره که می توانید در مورد تناسب اندام، تغذیه و شرکت در بخش اعضا اطلاعات بیشتری بدست بیارید .

موضوعات اصلی تحت پوشش: سبک زندگی، تناسب اندام، تغذیه، سفر

 

. . .

 

شماره چهار : fit bottomed girls

در سال 2008 به عنوان یک وبلاگ شروع به کار کرد، فقط برای گسترش به رسانه های دیگه، از جمله کتاب، پادکست و موارد دیگر اما حالا تبدیل ب یک وبلاگ ورزشی و تناسب اندام شده . همچنین این وبلاگ مثبت بودن ورزش و توجه به بدن را در شما پرورش می دهه و توسط دو متخصص تناسب اندام معتبر - جنیفر والترز و کریستن سیمور تاسیس شده و مدیریت میشه .

موضوعات اصلی تحت پوشش: تناسب اندام، مادری، غذا، فلسفه 

. . .

 

شماره پنج: fit men cook

فکر می کنید تغذیه سالم بی مزه و کسل کننده هستن؟ اگر اینطور است، مطمئناً هرگز وبلاگ FMC را ندیدین. این وب سایت سلامت و تناسب اندام ،که به خوبی طراحی شده ، تعداد زیادی دستور العمل خوشمزه و در عین حال فوق العاده سالم را ارائه می دهد که همه باید آنها را امتحان کنند. کوین کوری صاحب وبلاگ است و ما معتقدیم دستور العمل های او می تونه نگاه شما را به غذا تغییر بده.

موضوعات اصلی تحت پوشش: غذای سالم، دستور العمل ها، تناسب اندام، سفر

. . .

 

شماره شش: ben Greenfield fitness 

بن گرینفیلد یک بدنساز سابق و ورزشکار سه گانه است و الان تجربه خودش را در این وبلاگ به اشتراک می گذارد. او همچنین یک فیزیولوژیست ورزشی مدرن و یک مربی است، بنابراین شما می تونید طیف وسیعی از مطالب را در وب سایت اون پیدا کنید.

موضوعات اصلی تحت پوشش: تغذیه سالم، تناسب اندام، تمرینات

. . .

 

شماره هفت : Mark's daily apple 

یکی از بهترین نمونه های وبلاگ سلامت و تناسب اندام در وب هستش، چون همه مواد لازم برای یک سایت عالی را داره. طراحی ساده و در عین حال اصلی و از نظر بصری دلپذیر است. این سایت به طور موثر همه چیزهایی را که مارک در مورد آن اطلاعات داره ارائه می ده و هدف آن توانمندسازی مردم برای داشتن یک زندگی سالم تر و مبتنی بر تناسب اندام است. کیفیت محتوایی که ارائه می دهد شگفت انگیز است.

موضوعات اصلی تحت پوشش: سلامتی، تناسب اندام، شیوه زندگی اولیه، کتو، دستور العمل ها

پینوشت : اینو باید میزاشتم شماره یک :|

. . .

 

شماره هشت : keep it simple 

یک وبلاگ زیبا و مدرن که قطعاً به دلیل طراحی آن سزاوار جایگاهی در این لیست هستش . با این حال، طراحی خیره کننده تنها بخشی از تصویر است. این وبلاگ همچنین دارای محتوای شگفت انگیزی از نظر پست های وبلاگ و منابعی است که به شما کمک می کند برای مسابقه آماده بشید و سبک زندگی سالم تری داشته باشید و روزانه ورزش کنید.

موضوعات اصلی تحت پوشش: تناسب اندام، دوچرخه سواری، غذا، سلامتی، دویدن، سفر، سبک زندگی

. . .

 

شماره نه: Born fitness 

یک وب سایت شیک و مدرن با طراحی جذاب و رنگارنگ هستش. فونت و تصاویر همگی به گونه ای طراحی شده اند که برجسته بشن، که عملاً شما را مجبور به یادگیری یک سبک زندگی سالم می کند! همچنین، محتوا، و به خصوص دستور العمل ها، شگفت انگیز است. و میتونید از اونها در فعالیت های روزمره تون استفاده کنید. و ب یک ورزشکار حرفه ای تبدیل بشید .

موضوعات اصلی تحت پوشش: تناسب اندام، تندرستی، تغذیه، دستور العمل ها

. . .

 

دوستان امیدوارم مطالب براتون مفید باشه و حتما نظرتون رو برام کامنت کنید . و اینکه یک سری از این سایت ها نیازمند وی‌پی‌ان هستن (همشون نه) !

اینجا نمیتونم عکس اپلود کنم چون ارور میده ولی میتونید به صفحه من در ویرگول ک لینکش رو قرار میدم مراجعه کنید و مطلب کامل رو اونجا مشاهده کنید!

منبع : ویرگول

immortal_scratches
immortal_scratches

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋