ilovebook

ilovebook

وبسایت های برتر کتاب های الکترونیکی و صوتی

 

کتاب خواندن امروزه نسبت به قدیم بسیار فرق کرده است. در قدیم صرفا کتابها بصورت فیزیکی بودند ولی امروزه نسخه الکترونیکی کتابها هم موجود است.

 کتاب‌های الکترونیکی مزایایی دارند که باعث شده مخاطبان بیش از قبل به آنها توجه کنند و به استفاده از آن روی بیاورند.

کتاب‌های الکترونیک همه جا هستند و همه جا می‌توانید از آنها استفاده کنید
حمل کتاب‌های الکترونیک راحت است
بابت تاخیر در تحویل دادن کتاب به کتابخانه، جریمه نمی‌شوید
با ابزارهای مختلف، شکل و نوع فونت کتاب را تغییر دهید
نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های جدید را ارزان‌تربخرید و…

 

۱.وبسایت کتاب صوتی طاقچه


اولین سایتی که معرفی میکنم سایت طاقچه است .تاقچه یک فروشگاه اینترنتی کتاب الکترونیکی و صوتی هست که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن انتشار می‌شود.دانلود و نصب اپلیکیشن طاقچه رایگان است. در این فروشگاه کاربران میتوانند با درست کردن یک حساب کاربری، کتاب هایشان را در سه دستگاه مختلف همراه داشته باشند و بخوانند.

مزایای سایت طاقچه:
تخفیف به مدت محدود
محتوا و محصولات کامل
 

۲.وبسایت کتاب فیدیبو
 

فیدیبو یکی از معروف ترین سایت های خرید آنلاین کتاب در ایران هست که شما می توانید در آن ثبت نام کنید، کتاب های مورد نظر خود را خریداری کنید و حتی از قابلیت کتاب های صوتی خوب آن استفاده کنید.

اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعه‌ی قانونی کتاب الکترونیک و صوتی بر روی موبایل، تبلت و رایانه مخاطبین طراحی شده‌است. می‌توانید بدون ثبت‌نام و پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای از سایت و اپلیکیشن فیدیبو استفاده و کتاب‌های رایگان و نسخه‌های نمونه را مطالعه کنید.

مزایای سایت فیدیبو
تنوع بسیار
استفاده از محتوای رایگان
دارای اپلیکیشن
 

۳.سایت کتاب صوتی ایران صدا

 ایران صدا اولین رادیو اینترنتی رسمی و بهترین سایت کتاب صوتی کشور است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۸۶ شروع نموده است. سایت ایران صدا یکی از کامل ترین منابع کتاب های صوتی ایران میباشد و به تازگی پایگاه کتاب گویا را که در زمینه تهیه و دانلود کتاب صوتی است به وجود آورده و در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰ کتاب صوتی شامل کتاب های نمایشی و روایی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است

امکانات سایت صوتی ایران صدا
 پایگاه کتاب گویا
دسته بندی پخش زنده، رادیو استانی، رادیو نما
 

۴.سایت کتاب صوتی کتابراه

کتابراه بهترین وبسایت کتاب الکترونیکی و صوتی رایگان کشور است که کار خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۲۲۰۰ کتاب صوتی را در دسترس کاربران قرار داده است.

در کتابراه برای تمامی رده های سنی و سلیقه ها کتاب های تاریخی، داستانی، علمی و…  قرار گرفته و با این که برخی از کتاب ها را باید خریداری کنید، اما کتاب های صوتی رایگان زیادی نیز برای دانلود وجود دارند.

مزایای سایت کتابراه
دسته بندی ناشران، پدیدآورندگان
دسته بندی کتاب‌های رایگان، کتاب صوتی، پادکست.
موضوعات
 

۵.سایت کتاب صوتی کتاب سبز

وجود بیش از ۱۰ هزار کتاب رایگان گوناگون در مجموعه کتاب سبز باعث شده تا این سامانه جز بهترین سایت های دانلود کتاب صوتی رایگان در ایران شناخته شود.

وبسایت کتاب الکترونیکی و صوتی کتاب سبز کار های خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۲ شروع کرده است و در حال حاضر انواع کتاب های صوتی رایگان و مختلف مانند رمان، علمی، دانشگاهی، تاریخی، روانشناسی، کامپیوتر، کتاب صوتی و… را به صورت آسان در اختیار کاربران قرار داده است.

هدف سایت فرهنگی کتاب سبز فراهم کردن دسترسی ساده تر علاقمندان به کتاب های صوتی و مقالات مختلف می باشد.

امکانات سایت کتاب صوتی کتاب سبز
دسته بندی ادبیات
دسته بندی علوم
 

۶.سایت کتاب صوتی کتابناک

سایت کتابناک یک سایت برای دانلود رایگان کتاب الکترونیک است. کتابهایی که در کتابناک وجود دارد همگی توسط کاربران آپلود میشود. این وبسایت یکی از سایتهای محبوب دانلود کتاب در ایران و افغانستان است.

مزایای سایت کتابناک
امکان دانلود اکثر کتابها بصورت رایگان
امکان خواندن آنلاین کتاب
امکان افزودن نقد به کتاب

منبع

ilovebook
ilovebook

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋