iliyasamadi17

iliyasamadi17

درمان طبیعی چین و چروک زیر چشم

این یک پدیده طبیعی است که پس از یک سن خاص، بدن ما کمتر و کمتر الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک تولید می کند که اجزای اصلی رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی هستند.

وقتی اینها از کار می افتند، پوست شکننده تر می شود که این امر باعث ایجاد چین و چروک می شود. حتی برخی عادات بد می توانند این روند را تسریع کنند که هم زنان و هم مردان را تحت تأثیر قرار می دهد.

استفاده از یک مرطوب کننده خوب صورت اولین راه حل است، اما راه حل های خاص تر و موثرتر دیگری نیز وجود دارد. اما موضوع اصلی این است که چین و چروک زیر چشم چیست و چه دلایلی باعث ظاهر شدن آنها می شود و ما امروز چه راهکارهایی برای مبارزه با آنها در دسترس داریم.

علتی که منجر به ایجاد چین و چروک چشم می شود منحصر به فرد نیست، بلکه باید در یک سری عوامل محیطی و غیر محیطی که به بروز این لک کمک می کنند، جست و جو کرد.

نقش اساسی سن و استعداد ژنتیکی است . پس از 45 سالگی، هم مردان و هم زنان، قربانی چین و چروک دور چشم می شوند که دلیل آن بیولوژیکی است . پوست دارای مقادیر کمتری الاستین و کلاژن است و استحکام طبیعی خود را از دست می دهد. برای برخی از انواع پوست، مانند آن‌هایی که رنگ‌های بسیار روشن دارند، این مشکل حتی واضح‌تر و قابل مشاهده‌تر است.

اگر برای این دو دلیل نمی توان از نظر پیشگیرانه کار زیادی انجام داد، به جز استفاده از محصولات خاص زیرا هنوز عادات خوبی وجود دارد که به جلوگیری از بروز این نوع چین و چروک ها و کاهش دید آن کمک می کند.

برای مثال، اگر می‌خواهید پوستی سالم و قوی داشته باشید ، حفظ آبرسانی خوب حیاتی است. برای محافظت از پوست

 در برابر اشعه ماوراء بنفش، پرهیز از قرار گرفتن در معرض مستقیم و طولانی مدت در معرض نور خورشید، همیشه استفاده از کرم ضد آفتاب و برای ایزوله بهتر دور چشم از عینک آفتابی نیز توصیه می شود.

برخی از دلایل:

 سیگار کشیدن و تغذیه نامناسب ، در شروع این مشکل نقش دارند. مهم است که غذاهای خاصی را در رژیم غذایی خود بگنجانید که به لطف مواد مغذی موجود در آنها، یک نوشداروی واقعی برای سلامت پوست هستند.

در نهایت مراقبت از پوست صورت بسیار مهم است . پوست این ناحیه از بدن ظریف ترین است و نیاز به توجه بیشتری دارد. همیشه باید به خوبی تمیز شود و آن را از آرایش و مه دودی که روی صورت می نشیند. برای این عمل باید از بهترین محصولات پاک کننده صورت استفاده شود .

بیشتر بدایند:

رفع سیاهی دور چشم با ماسک خانگی!!!

درمان های طبیعی برای رفع چین و چروک چشم

اغلب این خود طبیعت است که راه حل مشکلات را به ما ارائه می دهد. همچنین برخی از درمان های طبیعی برای رفع چین و چروک های دور چشم وجود دارد که توسط ما به شما منتقل می شود و بر اساس محصولاتی است که پیدا کردن آنها بسیار آسان است (اغلب آنها را قبلاً در خانه داریم).

یکی از آنها روغن زیتون فوق بکر است . این روغن که در هر آشپزخانه ای وجود دارد، دارای خواص تسکین دهنده و نرم کنندگی عالی و همچنین اثر آنتی اکسیدانی قوی است. برای استفاده از این خواص کافی است چند قطره از آن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و ماساژ دهید.

در مدت زمان کوتاهی پوست قوام و کشسانی بیشتری پیدا می کند: همچنین راه حلی عالی برای مبارزه با آزار ناشی از آفتاب و سرمای بیش از حد است که باعث خشکی پوست و ترک خوردن آن می شود. اثر مشابهی توسط شی باتر داده می شود که برای آبرسانی به ناحیه چشم عالی است.

اما برای تغذیه آن، استفاده از سفیده تخم مرغ توصیه می شود . آنها سرشار از ویتامین ها و پروتئین هستند و برای بازگرداندن پوست به حالت ایده آل آن عالی هستند. اگر روی چین و چروک ها و شیارها اعمال شود، با یک اثر ضد پیری واقعی به صاف شدن آنها کمک می کند .

سایر درمان های طبیعی برای رفع چین و چروک زیر چشم از میوه هایی مانند آووکادو و موز استفاده می کنند که به لطف ترکیب خاص خود قادر به بازسازی اپیدرم و مبارزه با علائم پیری هستند. موز، به ویژه، می تواند برای مو نیز استفاده شود.

چین و چروک های چشم نیز می تواند به دلیل سیاهی های مکرر ایجاد شود: در این مورد (و ممکن است بی اهمیت به نظر برسد)، استفاده از برش های خیار به کاهش کیسه ها کمک می کند و به دلیل محتوای بالای روی آن، احتقان ناحیه چشم را رفع می کند.

تمرینات ژیمناستیک صورت کمتر موثر نیستند . شل کردن پلک ها با چشمان بسته، به عنوان مثال، به توزیع صحیح بسته های کلاژن کمک می کند و داربست خوبی را برای پوست تضمین می کند که کمتر شل و چروک می شود.

 

سایر درمان ها

هنگامی که درمان های طبیعی برای خطوط ریز زیر چشم کافی نیست، زمان آن فرا رسیده که به پزشکی زیبایی روی بیاورید.

ناحیه دور چشم ناحیه ای بسیار حساس است که مداخله در آن می تواند بسیار دشوار شود. همیشه درمان هایی را انتخاب کنید که 100٪ ایمن هستند و عوارض جانبی بالقوه خطرناکی ندارند.به ویژه، به شما امکان می دهد در مدت زمان کوتاهی نتایج عالی را به روشی کاملاً ایمن به دست آورید. آنها پرکننده و لیزر دی اکسید کربن هستند .

فیلر یک درمان گسترده در پزشکی زیبایی است که به طور گسترده برای مبارزه با لک های صورت استفاده می شود. اصل اساسی بسیار ساده است شامل تزریق زیر جلدی اسید هیالورونیک است که به لطف آن می توان پوست را از داخل حجیم کرد و به آن اجازه می دهد دوباره صاف و صاف شود.

این یک درمان با خطر عملا صفر است. در واقع، اسید هیالورونیک عنصری است که بدن ما قبلاً به طور منظم آن را تولید می کند و مطلقاً مضر نیست. بنابراین، پرکننده نوعی ادغام است که به غلبه بر محدودیت هایی که با افزایش سن ایجاد می شود کمک می کند.

لیزر دی اکسید کربن در عوض موثرترین درمان موجود در بازار است، اما یکی از گرانترین آنها نیز هست. از یک اصل به نام "فرکانس رادیویی کسری" برای هدف قرار دادن نواحی محدود صورت با دقت بسیار زیاد و تحریک موضعی تولید کلاژن جدید استفاده می کند .

ایمن، کم تهاجمی و فوق العاده موثر است. نتایج طولانی مدت را تضمین می کند، اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد جلسات بیشتری برای نگهداری صحیح آنها انجام شود.

 

چگونه از چین و چروک دور چشم جلوگیری کنیم؟

درمان های چین و چروک چشم به شما این امکان را می دهد که ظاهر بی نقصی داشته باشید و زیبایی چهره خود را دوچندان کنید، اما مهمتر از همه پیشگیری است که نقش مهمی ایفا می کند.

کسانی که می خواهند پوست صورت خود را برای مدت طولانی جوان نگه دارند، نمی توانند برخی از عادات خوب را که به تاخیر در پیری پوست کمک می کند، در پیش بگیرند. پیروی از برخی از آنها واقعاً ساده است: تنها چیزی که نیاز دارید کمی اراده خوب است.

به عنوان مثال، نوشیدن زیاد به همان اندازه طبیعی است که موثر است. پوست تمایل به ترک خوردگی دارد و آسیب می بیند به خصوص اگر کم آب شود. از طرف دیگر درم که به خوبی هیدراته شده است، مقاومت بیشتری دارد و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند.

 

درمان چین و چروک زیر چشم

سایر عوامل محیطی که می توانند پوست را ضعیف کنند، عوامل مربوط به آب و هوا، عوامل جوی و خورشید هستند. به هر حال، کانتور چشم، و همچنین سایر نواحی (صورت، دکلته، و غیره) عملا همیشه در معرض خطراتی هستند که از بیرون می آیند.

برای محافظت از آن باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و باد خودداری کرد، همانطور که بهتر است حتی الامکان اغلب از یک محیط بسیار گرم به یک محیط بسیار سرد جابجا نشوید و بالعکس. در واقع، تغییرات ناگهانی دما برای پوست ما چندان خوشایند نیست .

کیسه‌ها و حلقه‌های سیاه نیز در درازمدت تأثیر منفی بر چین و چروک زیر چشم می‌گذارند که به‌طور تصادفی به آن‌ها چروک‌های سیاه نیز می‌گویند . آنها منجر به تشکیل ادمی می شوند که جایگزین بافت چربی در ناحیه چشم می شود و پس از از بین رفتن، پوست را بدون پشتوانه و بسیار ضعیف می کند.

سیاهی دور چشم اغلب ریشه ژنتیکی دارد، اما با یک رژیم غذایی خوب (غنی از بیوفلاونوئیدها) و پرهیز از عدم استراحت، می توان تاثیر آن و در نتیجه از بروز چین و چروک را کاهش داد.

همچنین به طور کلی باید به مراقبت از صورت توجه زیادی کرد. به خصوص خانم هایی که اغلب تمایل به استفاده از محصولات آرایشی دارند، همیشه باید مراقب باشند که آرایش را در اسرع وقت پاک کنند و قبل از رفتن به رختخواب این کار را اجباری انجام دهند.

بقایای مواد آرایشی که در هوای آزاد روی صورت می نشیند، سدی ایجاد می کند که از تعریق پوست جلوگیری می کند و باعث قرمزی و تحریک پوست می شود. پاک کردن آرایش به خوبی، با محصولات غیر تهاجمی و بدون مالش ضروری است تا بیشتر پوست ضعیف نشود.

 

نتیجه گیری

ظاهر شدن چین و چروک ها یک پدیده کاملا طبیعی است، اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم کاری برای کاهش یا کاهش اثرات آن انجام دهیم.

در این زمینه در سال‌های اخیر، هم از نظر پزشکی زیبایی با درمان‌های کم‌هزینه‌تر و هم در بخش محصولات طبیعی ضد پیری، پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است.

راه حل های دوم در بیشتر موارد توصیه می شود، زیرا به شما امکان می دهند در مدت زمان کوتاه ، به روشی کاملاً ایمن و با هزینه ای بسیار کمتر از درمان های جراحی، نتایج قابل مشاهده را به دست آورید .

ترکیب طبیعی آنها نه تنها اجازه می دهد تا عیوب را از نظر زیبایی شناختی از بین ببرید، بلکه با مراقبت از پوست خود مشکل را از ریشه حل کنید.

پوست سالم و تغذیه شده نیاز اساسی برای جلوگیری از ظاهر شدن چین و چروک است. با استفاده از این محصولات و با اتخاذ عادات خوب سبک زندگی، می توان درمان کرد، بلکه از همه مهمتر پیشگیری کرد.

 

سوالات متداول در مورد چین و چروک زیر چشم

برای رفع چین و چروک زیر چشم چه باید کرد؟

راه های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک زیر چشم وجود دارد. توصیه می کنیم با استفاده از محصولات طبیعی (کرم ها و سرم ها) شروع کنید که به لطف مواد فعال موجود در آنها، می توانند این ناحیه از صورت را حجیم کرده و دید و تعداد شیارهای موجود را کاهش دهند. همچنین مهم است که در سبک زندگی خود مداخله کنید و عادت های خوبی را اتخاذ کنید که به شما امکان می دهد سلامت پوست خود را حفظ کنید. برای موارد پیچیده تر، راه حل های مختلف پزشکی زیبایی در دسترس است.

 

چگونه به طور طبیعی چین و چروک زیر چشم را از بین ببریم؟

برای از بین بردن چین و چروک زیر چشم به روش طبیعی، می‌توان هم از درمان‌های خانگی استفاده کرد که شامل استفاده از محصولاتی مانند روغن زیتون یا خیار می‌شود و هم محصولات  آماده‌ای را انتخاب کرد که حاوی مواد فعال باشد. فرمولاسیون مناسب به شما این امکان را می دهد تا نتایج قابل مشاهده ای را به دست آورید.

 

هزینه رفع چین و چروک زیر چشم چقدر است؟

رفع چین و چروک زیر چشم هزینه ثابتی ندارد. این بستگی به راه حل انتخاب شده دارد، چه طب طبیعی یا زیبایی، به درمان انتخاب شده و حرفه ای که فرد به او مراجعه می کند نیز بستگی دارد.

 

چگونه با روش های طبیعی دور چشم را جوان کنیم؟

برای جوانسازی طبیعی چشم، می توان روزانه تمرینات ژیمناستیک صورت را انجام داد. استفاده از محصولات با منشا طبیعی مانند خیار، موز، آووکادو و کره شی نیز توصیه می شود.

بیشتر بدانید:

رفع تیرگی دور چشم در سه روز!!!

iliyasamadi17
iliyasamadi17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋