iliyasamadi17

iliyasamadi17

آیا آب سخت به موهای شما آسیب می رساند؟

آیا آب سخت به موهای شما آسیب می رساند؟

اگر قبلاً تست فرمول من را برای کشف محصولات سفارشی برای موهای خود انجام داده اید، متوجه می شدم که در میان سؤالات خاص در مورد موهای شما، سؤالی نیز وجود دارد که در آن کد پستی شهرداری محل زندگی شما را می خواهیم. آیا این شما را مجذوب کرد؟

خوب، ما توضیح می دهیم که چرا!

 

این یک بررسی جغرافیایی در مورد منشاء مشتریان ما نیست، بلکه نیاز به دانستن اینکه معمولاً در کدام منطقه زندگی می کنید و بنابراین چه نوع آبی در شهرداری شما وجود دارد.

شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید، اما آب سخت یا نرم از بسیاری جهات بر سلامت مو تأثیر می گذارد: در اینجا توضیح داده ایم که چگونه دما در هنگام شستشو تفاوت ایجاد می کند و امروز به فصل سختی آب می پردازیم.

 

سختی آب چیست؟

وقتی از سختی آب صحبت می کنیم، به غلظت مواد معدنی موجود در آن اشاره می کنیم، به ویژه نمک های کلسیم و منیزیم که عمدتاً مسئول درجه سختی یا نرمی آن هستند. این مواد معدنی به طور طبیعی در خاک وجود دارند و با عبور از خاک و سنگ ها در آب حل می شوند. سختی آب بسته به منبع آب، منطقه جغرافیایی و تصفیه آب محلی متفاوت است.

 

در برخی مناطق، آب را با فرآیندهای نرم‌کننده تصفیه می‌کنند تا سختی آب را کاهش داده و برای مصارف انسانی و خانگی مناسب‌تر کنند. زیرا آب بیش از حد سفت می تواند تأثیرات منفی بر روی سیستم ها و لوله ها، لوازم خانگی، بر طعم آب آشامیدنی و همچنین بر روی مو و پوست داشته باشد.

 

این یک ویژگی مهم است که باید در نظر گرفته شود و در واقع باقیمانده ثابت روی بطری های آب معدنی نشان داده شده است (یعنی مقدار سختی دائمی پس از جوشاندن و خشک شدن)، برخی از لوازم خانگی شما را دعوت می کنند تا بفهمید آب خانه شما چقدر سخت است. نقشه ها (به عنوان مثال ماشین ظرفشویی برای دوز صحیح نمک یا دستگاه قهوه برای جلوگیری از آسیب) و آزمایشگاه ما بهترین محصولات شخصی سازی شده مو را با در نظر گرفتن سختی آب در منطقه شما فرموله می کند.

 

بیشتر بدانیم:

 

نکاتی برای داشتن موهایی به زیبایی ستارگان هالیود!

 

موها آب سخت را ترجیح می دهند یا آب نرم؟

گفتیم که آب سخت حاوی مقادیر بالایی از مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و آهن است، پس آب سخت = سنگ آهک!

اگر لوله ها و وسایل مستحکم مانند ماشین لباسشویی از رسوب آهک به عنوان بدترین دشمن خود می ترسند، به خوبی می توانیم استنباط کنیم که حتی روی موهای ما نیز آب سفت قطعا پیاده روی در پارک نیست!

 

تجمع این مواد معدنی می تواند موها را کدر، خشک و مدیریت آن دشوار کند. علاوه بر این، آب سخت می تواند باعث افزایش تولید سبوم در پوست سر شود که می تواند منجر به چرب شدن پوست سر و مشکلات شوره سر شود.

 

برعکس، بنابراین، آبی با سطوح پایین مواد معدنی کمتر آسیب می بیند، بنابراین موهای شسته شده با آب نرم، نرم تر، براق تر و راحت تر به نظر می رسند.

 

کدام نوع مو بیشتر از آب سخت می ترسد؟

باید گفت که همه انواع آب سخت یکسان نیستند و همه موها به یک شکل واکنش نشان نمی دهند. برخی از افراد ممکن است متوجه هیچ گونه تأثیر منفی روی موهای خود نشوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مشکلات قابل توجهی را تجربه کنند.

به طور معمول، موهایی که بیشتر به مواد معدنی موجود در آب سخت حساس هستند، موهای نازک، شکننده و موهای تحت درمان شیمیایی، مانند موهای رنگ شده یا پر شده هستند.

 

تجمع مواد معدنی می تواند باعث تغییر رنگ تدریجی موهای رنگ شده، کدر، پژمرده یا زرد شدن آن شود.

 

موهای نازک و شکننده نیز ممکن است سنگین، صاف و کدر شده و به سختی شانه شوند.

 

 

فرمول منحصر به فرد محصولات موی شخصی شما

به همین دلیل، هنگام ایجاد محصولات مو متناسب با شما با ترکیبی از مواد منحصر به فرد و خاص برای نیازهای شما، منطقه ای را که در آن زندگی می کنید در نظر می گیریم. بنابراین می توانید با بهترین بافت ها از آسیب های ناشی از آب سخت جلوگیری کنید که از موها در برابر رسوبات معدنی محافظت می کند و دو عامل بسیار مهم محافظت و آبرسانی را افزایش می دهد.

 

برای داشتن موهایی که به طور فزاینده‌ای قوی‌تر و سالم‌تر، نرم‌تر، راحت‌تر شانه می‌شوند و براق می‌شوند، توصیه می‌کنیم: نرم‌کننده برای همه شستشوها و استفاده مداوم خوب از ماسک بعد از شامپو و در چند شستشوی اول متوجه تفاوت خواهید شد!

 

 

iliyasamadi17
iliyasamadi17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋