سمیرا کیان

سمیرا کیان

راهنمای قیمت و خرید یخچال فریزر ایرانی

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین لوازم برقی آشپزخانه یخچال فریزر است. به همین دلیل برای خرید یخچال فریزر باید نهایت دقت و حساسیت را داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین نوع یخچال فریزر را برای منزل خود انتخاب کنید. بسیاری از نکات و موارد مهم برای انتخاب بهترین یخچال فریزر هست که ممکن است از نظر خریدار پنهان باشد. ما قصد داریم همه این موارد را مورد بررسی قرار دهیم

5 اشتباهی که باید هنگام خرید یخچال اجتناب کنید

همانطور که می دانید خرید یخچال کار سخت و بزرگی است و کوچک ترین تصمیم اشتباه باعث می شود سال ها، شاید حتی یک دهه یا بیشتر با آن زندگی کنید. اما یک برنامه ریزی از قبل و راهنمای اشتباهات معمولی را که مردم هنگام خرید یخچال مرتکب می شوند به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرد. 

1- یکی از انتخاب های اشتباه انتخاب سبک و تزئینات نادرست برای دکوراسیون منزل است. 

به بیان ساده تر خرید سبک اشتباه یخچال ها ممکن است دردسرهای زیادی در آینده به همراه داشته باشد. همانطور که می دانید آنها در طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و طرح ها هستند. هر سبکی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد. برخی از انواع یخچال معمولاً قیمت کمتری دارند اما بسیاری از ویژگی های فانتزی را ارائه نمی دهند. برخی دیگر هم امکانات زیادی دارند اما عملاً برخی از این امکانات قابل استفاده و مهم هستند و این مساله فقط می تواند قیمت هنگفت و اندازه بزرگ برای شما به همراه داشته باشند. در ادامه انواع سبک های یخچال را مورد بررسی قرار می دهیم

2- توجه نکردن به ظرفیت و نیازهای ذخیره سازی غذا و مواد غذایی در یخچال 

3- بی توجهی به داشتن محفظه هایی برای آب سرد، پنیر، لبنیات

4- توجه نکردن به وسایل و امکانات اضافی مانند یخ سازها ، آب پخش‌کننده‌ها و پارچ‌های آب خودکار  که هر روز استفاده می‌کنید، می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند

5-فراموش کردن بررسی تناسب یخچال فریزر است. 

انواع سبک ها برای خرید یخچال فریزر 

یخچال فریزرهای بالا

در نظر داشته باشید طراحی کلاسیک این مدل سال ها و حتی ده هاست وجود دارد. اما مهم نکته برای انتخاب یخچال هایی با فریزر بالا این است که اگر به فضای زیادی برای نگهداری اقلام یخ زده نیاز دارید، این سبک یخچال نمی تواند ایده آل باشد. اغلب یخچال هایی با سبک فریزر بالا، لوازم بسیار ابتدایی هستند و فاقد وسایل اضافی مانند آب سردکن و یخ ساز اتوماتیک هستند. اما نکته مثبت این است که آنها نسبت به سایر سبک های یخچال مقرون به صرفه تر و فشرده تر هستند.

برای چه کسانی خرید یخچال فریزر بالا مناسب است؟ برای افرادی که به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستند و به وسایل اضافی فانتزی نیاز نداشته باشند در عین حال، آشپزخانه کوچکی هم دارند این خرید پیشنهاد می شود

برای چه کسانی این خرید مناسب نیست؟ اگر سبک بالاتر، فضای ذخیره سازی زیاد و ویژگی های لوکس مد نظر دارید این یخچال فریزر مناسب شما نیست!

یخچال فریزر پایین

به صورت متوسط ​​این یخچال ها در اندازه های کمی بزرگتر از سبک یخچال هایی با فریزرهای بالا هستند. فریزر این مدل کمی بزگ تر و در پایین قرار دارد. با توجه به اینکه یخچال در قسمت بالا قرار دارد دسترسی به این قسمت با سهولت و آسانی بیشتر است. این در حالی است که دسترسی به مواد غذایی منجمد سخت‌تر خواهد بود. زیرا باید همچنان خم شوید تا آنچه را که می خواهید بردارید.

برای چه کسانی خرید یخچال فریزر پایین مناسب است؟ افرادی که نیاز به فضای بیشتری برای مواد غذایی منجمد دارند(نسبت به یخچال فریزرهای بالا) و دسترسی آسان تر به محفظه یخچال را می خواهند این مدل برایشان مناسب است

برای چه کسانی پیشنهاد نمی شود: افرادی که با خم شدن مشکل دارند.

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر های مدل ساید بای ساید تعادلی بین صرفه جویی در فضا و ارائه ویژگی های اضافی است. آنها از وسط با دو در تقسیم می شوند، یکی برای فریزر در سمت چپ و دیگری برای یخچال در سمت راست.یخچال های ساید بای ساید دارای مقدار زیادی یخچال و فریزر هستند. برخی از مدل‌ها با افزودنی‌های فانتزی مانند یخ‌سازهای داخلی، دستگاه‌های پخش آب و کنترل‌های لمسی به صورت کامل تر به بازار عرضه می‌شوند.


برای چه کسانی خرید یخچال فریزر ساید بای ساید مناسب است؟ اگر فضای کافی در آشپزخانه دارید و دوست دارید از ویژگی های مدرن هم بهره ببرید یا اگر آشپزخانه ای باریک دارید این یخچال ها مناسب شما است.

برای چه کسانی پیشنهاد نمی شود: افرادی که نیاز به فریزر بیشتر و دسترسی سریع یا مناسب کودکان به نوشیدنی ها و تنقلات میل به محفظه های اضافی دارند این مدل پیشنهاد نمی شود.

یخچال فریزر دوقلو 

یخچال های دوقلو پیشرفته، ترکیبی از یخچال های ساید و درب فرانسوی است. با این تفاوت که شما از نظر فضا چه در یخچال و چه در فریزر هیچ کمبودی ندارید. علاوه بر این نمونه های پیشرفته آن، تمامی امکانات هوشمند از جمله (آبسرد کن اتوماتیک - یخساز - محفظه های ویژه - حسگرهای لمسی و ...) را دارند. از این رو یک یخچال کامل و بدون عیب هستند

بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار

برندهای زیادی در تولید یخچال فریزر ایرانی خوب فعال هستند. اما اگر بخواهیم بهترین و پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی را معرفی کنیم این خصوصیت به دو برند می رسد. یخچال فریزر فادر و الکترواستیل که هر کدام با داشتن امکانات و عملکرد بالا توانسته اند نظر مشتریان زیادی را جلب کنند. 

پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی 

اما چرا یخچال فریزر دوقلو فادر مدل IF23 توانسته بهترین های بازار باشد. علت را باید در این چند عامل یافت که عبارتند از:

موتور ایتالیایی پرقدرت
صدای خیلی کم موتور و کمپرسور
فضای زیاد در یخچال و فریزر دوقلوی فادر و الکترو استیل
طراحی زیبا همانند ساید بای ساید و در رنگبندی متنوع
داراری یخساز اتوماتیک و قابل اتصال به آب شهری
امکانات بالا و بهره وری از تکنولوژی نانو
دارای مصرف انرژی A
ضمانت و خدمات پس  از فروش در سراسر کشور
یخچال فریزرهای دوقلو فادر با داشتن تنوع امکانات در چندین نمونه و رده قیمت و همچنین یخچال فریزر فادر با درب هوم بار و یخساز اتومات،یخچال فریزر فادر بدون درب هوم بار ولی با قابلیت اتصال به آب شهری و ... برای هر بودجه و سلیقه ای مناسب و محبوب هستند.

یکی از مهم ترین دلایل پرفروش ترین یخچال ایرانی فادر و الکترواستیل داشتن فضای کاملاً مناسب و بزرگ در فریزر و یخچال است. در فریزر با داشتن 9 کشو و در یخچال با داشتن نه طبقه عملاً شما همه امکانات ساید را یکجا به همراه فضای بیشتر خواهید داشت. علاوه بر این امکاناتی نظیر یخساز چند حالته و قابل اتصال به آب شهری، درب بار، لاستیک قابل شستشو، ضد باکتری و نانو دور درب و سرمادهی بالا در یخچال و فریزر، تجهیزات یخچال دوقلو فادر و الکترواستیل را کامل و بی نقص کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید یخچال فریزر ارزان قیمت پیشنهاد می کنم لینک مقاله معرفی بهترین یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی را کلیک کنید. در این مقاله همه برندهای ایرانی مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته اند و خصوصیات هر کدام از برندهای ایرانی ذکر شده است. 

سمیرا کیان
سمیرا کیان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋