iBath

iBath

شرکت پارس سرام زیر مجموعه تامین اجتماعی

کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده چینی بهداشتی و با به کارگیری توان بالقوه بخشهای طراحی، هنری، خلاقیت، تکنیک، آزمایشگاهها و بخش ویژه کنترل کیفی در زمینه تولید و ساخت انواع قطعات چینی بهداشتی در حاشیه جنوب شرقی تهران در سال ۱۳۴۶ توسط متخصصان ایتالیایی احداث گردید.
توان تولیدات وسيع و گوناگون در مدلهای متنوع از قبیل روشویی کابینتی، توالت فرنگی پارس سرام، زیرسنگی، توالتهای زمینی ایرانی و انواع روشویی و پایه در سایزهای مختلف در این واحد بزرگ ۱۴۲۰۰ تن بوده که با شعار (کیفیت رمز ماندگاریست) توانسته است بخش وسیعی از تولیدات خود را ضمن عرضه به بازارهای داخلی به کشورهای مختلف صادر نماید.
افتخارات این واحد بزرگ تولیدی، اتکاء به دانش فنی روز و نگرش به آخرین تحولات صنایع چینی بهداشتی جهان و دریافت چندین الوح و انتخاب واحد نمونه از طرف وزارت صنایع و معادن ایران و واحد نمونه صادراتی بوده که توانسته با حضوری مداوم در عرصه بازارهای داخلی و خارجی محصولات خود را ارائه نماید.
شرکت پارس سرام در سال ۱۳۹۳ سال حماسه اقتصادی با اتکاء به خداوند متعال و همت و تلاش پرسنل تلاشگر خود موفق به شکستن رکورد تولید سیفون یک تکه به تعداد
۱۰/۰۰۰ عدد در ماه گردید که این افتخار شعار پارس سرام با عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده چینی بهداشتی در کشور را بیش از پیش نمایان می سازد.

iBath
iBath

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋