houshka.ir

houshka.ir

چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم ؟

شرع برنامه نویسی همیشه یکی از بزرگترین دغدغه همه افراد بوده است زیرا با خیلی از حوزه های مختلف سرو کار دارند و هر کدام از حوزه ها زبانهای مختلف برنامه نویسی دارند و کسانی که میخواهند برنامه نویسی را یاد بگیرند در ابتدا شامل سردرگمی میشوند و همین امر ممکن است باعث رها کردن برنامه نویسی شود. ولی تیم گروه آموزشی هوشکا با بیش از 10 سال سابقه در این امر و با هزاران دانشجوی در این زمینه حرف اول را میزند. برای مشاوره با بزرگترین اساتید حوزه های مختلف برنامه نویسی فقط کافیه وارد سایت شوید تا به صورت کاملا رایگان از این فرصت طلایی استفاده کنید.

1- حوزه برنامه نویسی خود را مشخص کنید

ابتدا و مهمترین بخش شروع برنامه نویسی اتنخاب حوزه برنامه نویسی است. باید ابتدا مشخص کنید که میخواهید در زمینه برنامه نویسی وب، موبایل، دسکتاپ یا حتی هوش مصنوعی و پردازش تصویر فعالیت نمایید. برای اینکه علاقه خود را کشف کنید ما به شما بهترین مشاورین حوزه برنامه نویسی از هوشکا(هوش آکادمی) را پیشنهاد میکنیم که سالهاست در این زمنه تلاش کرده اند و تا 95 درصد دانشجویان آنها موفق بوده اند. ضمنا هدف شما از برنامه نویسی هم میتواند در حوزه فعالیتتان تاثیر به سزایی بگذارد به عنوان مثال کسانی که برای مهاجرت با برنامه نویسی میخواهند یاد بگیرند قطعا با کسانی که برای درآمد بالا به سمت برنامه نویسی میروند متفاوت خواهند بود.

 

2- زبان برنامه نویسی خود را مشخص کنید

بعد از انتخاب حوزه برنامه نویسی حالا باید زبانی که میخواهید بیاموزید را انتخاب کنید که این بخش نیز بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود. سعی کنید زبانی که انتخاب میکنید ساده باشد و سخت بودن آن زبان در شروع برنامه نویسی میتواند تاثیر منفی بگذارد و شما را از برنامه نویسی دور کند. قطعا شمایی که در ابتدا راه هستید در این زمینه دچار سردرگمی خواهید شد. پس سعی کنید از مشاورین آکادمی هوشکا کمک بگیرید و مزیت این آکادمی این است که از بهترین اساتید ایران استفاده کرده است و از همه مهمتر مشاوره با این اساتید کاملا رایگان است.

 

3- شروع کنید

بعد از انتخاب زبان برنامه نویسی حالا دیگر زمان شروع این فعالیت است و پس شما نیاز به یک راهنما و استاد دارید و راههای زیادی برای یادگیری برنامه نویسی میباشد که استفاده از دوره های ضبط شده یکی از این راههاست به دلیل اینکه شما میتوانید در هرروز و هرجا به این ویدیو های آموزشی دسترسی داشته و از آنها استفاده نمایید و هر سوالی که در شبانه روز برایتان پیش خواهد آمد را با پشتیبان خود در میان گذاشته و در کوتاه ترین زمان جواب بگیرید.

 

گروه آموزشی هوشکا با بیش از 10 سال تجربه در زمینه آموزش در حوزه فناوری و بخصوص برنامه نویسی در خدمت شماست. با دوره های مختلف طراحی سایت با وردپرس - طراحی صفحات وب با Html و Css - دوره آموزشی جاوااسکریپت و دوره آموزشی PHP در خدمت شماست. برای ورود به آکادمی هوشکا روی لینک زیر کلیک نمایید:

آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت هوشکا | houshka.ir

houshka.ir
houshka.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋