حسين ميخک

حسين ميخک

بهترین برند سرخ کن کدام است؟

بهترین برند سرخ کن کدام است؟

بهترین برند سرخ کن

بهترین برند سرخ کن

بهترین برند سرخ کن کدام است ؟ بسیاری از فروشندگان و مصرف کنندگان در همان ابتدای سوال در خصوص بهترین برند سرخ کن، سیلور کرست، هنریچ و بوش را بهترین برند سرخ کن می دانند. سرخ کن ها یکی از ابزارهایی است که با ورود به بازار فرایند پخت غذا را راحت تر و سریع تر کرده است. به همین دلیل امروزه در هر خانه ای می توانید این ابزار را پیدا کنید. ولی سرخ کن ها دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند که در زیر به مقایسه بهترین برند می پردازیم.

سرخ کن چیست و چگونه کار می کند؟

سرخ کن دستگاهی است که راحتی آشپزی را برای شما به ارمغان بیاورند. این دستگاه به صورت ساده طراحی شده است و تنها با استفاده از یک المنت کار می کند. سرخ کن ها اغلب از جنس استیل است و تحمل دمای بالا را نیز دارد. آشپزان می توانند غذای خود را در مدت زمان کوتاهی در داخل این دستگاه سرخ و برشته کنند. سرخ کن ها دارای قابلیت های بالایی هستند و با استفاده از آلارم خود میزان سرخ شدن غذا و یا سرخ شدن بیش از حد را هشدار می دهد.

انواع سرخ کن

سرخ کن های معمولی: این سرخ کن ها به صورت ساده طراحی شده است و تنها با یک المنت کار می کند. سرخ کن های معمولی غذا را در یک دمای خاصی سرخ می نمایند. از این رو قیمت منصفانه ای نسبت به سایر سرخ کن ها دارد.

سرخ کن های بدون روغن: این سرخ کن ها یکی از سالم ترین و رایج ترین سرخ کن های موجود در بازار است. غذای موجود در مخزن این سرخ کن ها با استفاده از فن و المنت های تعبیه شده در آن سرخ می شود. استفاده از سرخ کن های بدون روغن برای سلامتی بسیار مفید است.

مینی سرخ کن ها: سرخ کن های مینی کاربردی شبیه به سرخ کن های معمولی دارند. با این تفاوت که مخزن این سرخ کن ها کوچک تر است. به همین دلیل مینی سرخ کن ها اغلب مصرف خانگی دارند. در هنگام انتخاب بهترین سرخ کن باید به ابعاد و قابلیت های آن توجه کنید.

بهترین برند سرخ کن
بهترین برند سرخ کن

معرفی 3 برند معتبر سرخ کن

سیلور کرست

سیلور کرست بهترین و باکیفیت ترین برند لوازم خانگی است که بهترین و باکیفیت ترین سرخ کن را تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت آلمانی برای تولید محصولات خود به هر دو اصل کیفیت و زیبایی توجه ویژه ای دارد. از این رو تمامی سرخ کن های سیلور کرست از ظاهری زیبا و کیفیتی بالا برخوردار می باشند. به همین دلیل خریداران عزیز می توانند سرخ کن های سیلور کرست را به راحتی در لیست خرید خود قرار دهند.

هنریچ

هنریچ یکی از برندهایی است که به تازگی شهرتی جهانی پیدا کرده است. کمپانی تولید کننده این برند در کشور آلمان قرار دارد و لوازم خانگی بسیار باکیفیتی تولید می کند. نمایندگی رسمی بابان کالا نهایت سعی خود را به کار می گیرد تا با فروش مستقیم و بدون واسطه انواع سرخ کن های هنریچ در هزینه های مشتریان صرفه جویی کند. کمپانی هنریچ سرخ کن های تولیدی خود را در طرح و مدل های مختلفی به بازار ارائه می دهد تا مشتریان بر اساس نیاز و بودجه خود مناسب ترین سرخ کن را خریداری کنند.

 بوش

در مبحث بهترین برند سرخ کن کدام است باید سرخ کن بوش را به شما معرفی کنیم. بوش یکی از برندهای بسیار معروف و معتبر است که کیفیت و ظاهر شیک و جذاب آن نیازی به تعریف ندارد. این شرکت در کشور آلمان بوده و محصولات خود را به صورت مستقیم و باکیفیت اصلی به فروشگاه بابان کالا ارسال می کند. کمپانی بوش با تولید سرخ کن های رژیمی بدون روغن سلامت را به خریداران هدیه می دهد. ابعاد و مخازن سرخ کن های بوش متفاوت بوده و برای انواع مصارف مناسب می باشند.

راهنمای خرید بهترین سرخ کن

در بالا به شما عنوان کردیم که بهترین برند سرخ کن کدام است . بر اساس نظریه مشتریان سه برند سیلور کرست، بوش و هنریچ از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. با این وجود در هنگام خرید سرخ کن باید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

جنس بدنه: استحکام و دوام بدنه سرخ کن ها یکی از مواردی است که مشتریان باید به آن توجه کنند. استیل و فولاد نرم دو بدنه مستحکم و کاربردی برای سرخ کن ها هستند که کیفیت بالایی دارند. زیرا بدنه های استیل و فولاد نرم نقطه سردی دارند و از فساد روغن و ته نشین شدن خرده غذا جلوگیری کنند.

قابلیت شستشو: چسبیدن مواد غذایی در کف دیگ سرخ کن کیفیت و سلامت این دستگاه را به خطر می اندازد. به همین دلیل سرخ کن ها باید به گونه ای طراحی شوند که از خرده های غذایی در آن ته نشین نگردد.

چراغ هشدار دهنده: چراغ های هشدار دهنده این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که از وضعیت سرخ شدن غذا مطلع شوند. در این حالت غذا به خوبی سرخ شده و سوختن مواد غذایی را به دنبال نخواهند داشت.

لایه داخلی دستگاه: لایه داخلی دستگاه های سرخ کن نه تنها باعث شستشوی راحت و سریع دیگ می شود، بلکه سلامت غذا را نیز تضمین می کند. به همین دلیل شما پس از شناخت این که بهترین برند سرخ کن کدام است باید به جنس لایه داخلی این دستگاه نیز توجه کنید. تفلون یکی از بهترین جنس صفحاتی است که فاقد خاصیت چسبندگی بوده و شستشوی را راحت تر می کند.

بهترین برند سرخ کن
بهترین برند سرخ کن

قیمت سرخ کن

پس از شناخت این که بهترین برند سرخ کن کدام است نوبت به قیمت این محصول می رسد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، سرخ کن ها در برندها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. از این رو قیمت های مختلفی از سرخ کن را در بازار شاهد خواهید بود. شما می توانید از طریق سایت بابان کالا و یا تماس با شماره های درج شده در سایت به لیست قیمت بهترین سرخ کن ها دست پیدا کنید.

 
حسين ميخک
حسين ميخک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋