حسين ميخک

حسين ميخک

صندلی مسافرتی ساحلی

 

شاید تصور حمل یک صندلی سبک و راحت برای استراحت کنار ساحل برای شما سخت باشد. اما صندلی مسافرتی ساحلی این تصور را برای شما آسان می کند. بسیاری از افراد تنها بدلیل عدم یافتن مکان مناسب در کنار سواحل، از سفر خودداری کرده و حسرت یک سفر لذت بخش به همراه خانواده را به همراه دارند. استفاده از صندلی مسافرتي جهت استراحت در طبیعت از گذشته نیز در میان مردم مرسوم بوده و با گذشت زمان و تغییر در شکل ظاهری و متریال اولیه، تغییراتی در ساختار اصلی صندلی مسافرتی بوجود آمده است. برای آشنایی با نحوه تولید و جزئیات ساختاری صندلی مسافرتی ساحلی در ادامه مقاله با ما همراه باشید!

صندلی مسافرتی یا پیک نیک

صندلی تاشو، سفری، ميز مسافرتی یا پیک نیک، صندلی های تاشو و قابل حمل مسافرتی نام هایی آشنا برای افراد اهل سفر هستند.

اگر اهل گشت و گذار در دامان طبیعت باشید؛ به مکان مناسبی برای استراحت و نشستن نیاز دارید. بسیاری از افراد نشستن در کنار آتش بر روی زمین را نوستالژی دانسته و حس خوبی نسبت به آن دارند. این در حالی است که بسیاری از افراد این شیوه سنتی را منسوخ دانسته و برای راحتی در سفر از امکانات جدید مانند صندلی تاشو استفاده می کنند. صندلی مسافرتی برحسب نوع کاربرد و موقعیت قرارگیری، انواع مختلفی داشته به طور مثال، صندلی مسافرتی ساحلی نمونه ای پرکاربرد از صندلی های سفری تاشو بوده که افراد به جهت استراحت از آن استفاده می کنند.

انواع صندلی ساحلی

هنگامی که قصد خرید یک صندلی مسافرتی ساحلی دارید؛ بهتر است به نوع جنس بدنه آن ها دقت کنید. جنس و متریال به کار رفته در ساختار صندلی ساحلی، نقش به سزایی در کیفیت نهائی محصول و دوام و ماندگاری آن دارد. صندلی های ساحلی به لحاظ جنس بدنه به سه دسته فلزی، آلومینیومی، پلاستیکی تقسیم بندی می شود. توجه داشته باشید که نوع چوبی صندلی های تاشو سفری مناسب برای محیط های مرطوب نبوده و برای استفاده به عنوان صندلی ساحلی پیشنهاد نمی شود.

پلاستیکی

این نوع صندلی تاشو از جنس پلاستیک مستحکم و فشرده ساخته شده که در برابر وزن بالا و شرایط محیطی نامساعد، از مقاومت بالائی بهره مند است. این نمونه از صندلی های تاشو از وزن کمتری در مقایسه با نمونه های فلزی و آلومینیومی برخوردار بوده و فضای کمتری اشغال می کند. رویه صندلی ساحلی پلاستیکی از جنس فایبرگلاس یا برزنت بوده که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالائی دارد. ظرافت دوخت پلی استر یا برزنت لایه رویی صندلی و قسمت پشتی تکیه گاه، بر روی قیمت نهائی محصول تاثیر گذار بوده و رابطه مستقیمی دارد. پشتی سر از قسمت پلی اورتان تشکیل شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و انعطاف پذیری خوبی دارد.

اگر برای مسافرت های ساحلی خود به یک صندلی راحت و کم جا نیاز دارید؛ صندلی پلاستیکی تاشو ساحلی بهترین گزینه برای خرید است. گروه تولیدی ویراسفر، در حوزه طراحی و تولید انواع مختلف صندلی ساحلی پلاستیکی در ابعاد و رنگ های متنوع همراه با درج مشخصات الزامی و حداکثر وزن قابل تحمل، مشغول فعالیت بوده و به عنوان یکی از برندهای معتبر صندلی مسافری در کشور شناخته می شود.

فلزی

برخی از افراد توجهی به وزن صندلی مسافری نکرده و تنها به جهت استحکام از نمونه های فلزی برای مسافرت های خود استفاده می کنند. صندلی فلزی ساحلی از فلزاتی شبیه آهن طراحی شده که امکان زنگ زدگی در مجاورت رطوبت و آب دارند. عدم استفاده از این نوع صندلی در مناطق مرطوب به عمر بالای محصول کمک شایانی خواهد کرد.

آلومینیومی

بدنیال یک صندلی ساحلی مسافرتی سبک و با مقاومت بالا می گردید؟ آلومینیوم نوعی دیگر از متریال مورد استفاده در ساخت صندلی ساحلی بوده که مقاومت و استحکام را در کنار سبکی وزن به همراه دارد. ضد زنگ بودن آلومینیوم سبب شده تا این سبک از صندلی های سفری به عنوان صندلی چند فصل شناخته شده و در تمامی شرایط آب و هوایی کاربری داشته باشد.

مزیت های صندلی ساحلی مسافرتی

قابل حمل بودن

یکی از مهم ترین فاکتورهای یک صندلی ساحلی مسافرتی، قابل حمل بودن آن است. اگر اهل مسافرت و کوهنوردی باشید؛ اهمیت قابل حمل بودن صندلی مسافری را به خوبی درک خواهید کرد.

استفاده در مکان های مختلف

کاربری صندلی ساحلی مسافرتی تنها مختص به گشت و گذار و تفریح های ساحلی نبوده و بسیاری از افراد به عنوان صندلی تراس، بالکن، باغ یا حتی صندلی های مورد نیاز در فضاهای اداری و مسکونی بسیار کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. اگر برای میز ناهار خوری خود در طبیعت دچار مشکل هستید؛ انتخاب و خرید صندلی ساحلی مسافرتی از جمله بهترین گزینه های پیش رو بوده که فرد به راحتی برای کاربری های مختلفی از جمله موارد ذکر شده در پاراگراف بالا از صندلی های سفری استفاده کند.

دوام و ماندگاری بالا

جنس رویه باکیفیت و متریال درجه یک، همگی عمر مفید و بالای محصول را تضمین می کند. برخی از صندلی های ساحلی دارای روکش های چرم یا برزنت بوده که سبب کاهش نفوذ آب به بافت داخلی پشتی و تکیه گاه صندلی می شود. تولیدی و فروشگاه ویراسفر، با استفاده از متریال باکیفیت، انواع صندلی های تاشو مسافرتی را به بازار عرضه کرده و به عنوان یک برند معتبر، در طراحی و تولید صندلی ساحلی حرف اول را می زند.

کاهش آسیب ستون فقرات

یک صندلی استاندارد تاشو مسافرتی، بسیاری از دردهای زانو و کمر فرد را کاهش داده و با توجه به نوع صحیح فرم بدنی فرد، کمترین آسیب و فشار را به ستون فقرات آن انتقال می دهد. تولیدی ویراسفر با در نظر گرفتن فرم بدنی و حالت ارگونومی بدنی افراد، صندلی ساحلی مسافرتی استاندارد را طراحی و تولید کرده و در انواع مختلف به بازار عرضه می کند.

قبل از خرید صندلی ساحلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از هر مسئله دیگر باید بدانید یک صندلی ساحلی برای استراحت و نشستن در محیط های مرطوب همانند ساحل کاربرد دارد. کاربری های فرعی این محصول، تاثیری بر روی مقاومت آن نداشته و در صورتی که قبل از خرید به تمامی نکات مهم انتخاب یک صندلی ایمن و راحت دقت کنید؛ یک صندلی ساحلی مسافرتی خوب با طول عمر بالا را در اختیار خواهید داشت.

نوع کاربری

برای چه منظوری صندلی ساحلی مسافرتی را خریداری نموده اید؟ آیا به قصد گشت و گذار بوده یا زیبائی فضاهایی همانند باغ شخصی؟

مشخص نمودن نوع کاربری صندلی ساحلی مسافرتی، از فاکتورهای مهم در هنگام خرید صندلی است. کارشناسان فروش مجموعه تولیدی ویراسفر با در اختیار داشتن اطلاعات کامل ساختاری انواع صندلی ها، با توجه به نوع کاربری مورد نیاز، نوع خاص و متناسب با شرایط را به فرد پیشنهاد می دهد.

قیمت صندلی و بودجه مصرفی

صندلی ساحلی مسافرتی در جنس های مختلفی به بازار عرضه شده که مطابق با نوع متریال اولیه قیمت گذاری می شود. به طور مثال، قیمت صندلی ساحلی مسافرتی نوع برزنتی بدلیل خاصیت ضد آب بودن، در مقایسه با نمونه های ساده این نوع صندلی قیمت بالاتری داشته و از کیفیت خوبی برخوردار است. توجه به میزان بودجه و دارایی یکی از ضروری ترین نکات پیش از خرید انواع صندلی مسافرتی است. تولیدی ویراسفر با در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه متناسب با هر سلیقه و بودجه ای، نوع خاصی از صندلی ساحلی مسافرتی را به افراد پیشنهاد داده و مزایای آن را با خریدار در میان می گذارد.

جنس بدنه صندلی ساحلی

همان طور که گفتیم، نوع بدنه صندلی رابطه مستقیمی در دوام نهائی محصول دارد. توجه به جنس بدنه صندلی ساحلی مسافرتی به همراه تکیه گاه و نشیمن آن، از فاکتورهای مهم قبل از خرید صندلی است. استفاده از صندلی های چوبی در گذشته رایج بوده که امروزه، جنس آلومینیومی جایگزین آن شده است.

ابعاد استاندارد

یک صندلی ساحلی باکیفیت، ابعاد استاندارد در آن رعایت شده و برای طراحی طول قسمت تکیه گاه و قسمت زیرین صندلی متناسب با یکدیگر انتخاب شده است. توجه داشته باشید که بزرگی و کوچکی کف زیرین صندلی تاشو مسافرتی به اندازه باسن فرد بوده و با توجه به حالت ارگونومی آن انتخاب می شود. رعایت حد استاندارد ارتفاع پایه های صندلی نیز از اهمیت بالائی برخوردار است.

امکانات جانبی

برخی از صندلی های ساحلی دارای امکاناتی از قبیل دسته، سوئیج آویزان یا سایه بان بوده که به عنوان یک مزیت شناخته می شود. شما بایستی قبل از خرید به تمامی امکانات جانبی صندلی دقت نموده و با توجه به نوع کاربری مدل مناسب را خریداری نمائید.

رویه صندلی

برخی از افراد به نوع خاصی از پارچه های رویی حساسیت داشته و در صورت استفاده از این نوع صندلی ها دچار حساسیت می شوند. برخی از صندلی های تاشو ساحلی از پارچه و برزنت ساخته شده در حالی که برخی دیگر از صندلی های ساحلی با رویه ای چرمی تولید شده است. انتخاب رویه صندلی کاملا شخصی بوده و شما می توانید به راحتی با در نظر گرفتن شرایط شخصی خود، بهترین نوع آن را خریداری نمائید. بر اساس نظر بسیاری از گردشگران، بهترین صندلی ساحلی مسافرتی، صندلی آلومینیومی با رویه چرمی یا برزنتی به جهت کاهش نفوذ آب و رطوبت است.

جمع بندی

صندلی ساحلی مسافرتی، ابعادی استاندر در حدود 36*29*20 سانتی متر و وزن حدودی یک کیلوگرم بوده که بسیاری از نمایندگی های فروش به دلخواه با تغییر در سایز و میزان وزن، سعی در تغییر مشخصات ساختاری صندلی ها دارند. شرکت تولیدی و فروشگاهی ویراسفر، از مهم ترین شرکت های ارائه دهنده ایرانی در حوزه صندلی های تاشو و مسافرتی بوده که با داشتن سالها سابقه در حوزه فعالیتی مد نظر، محبوبیت بسیاری را در میان مردم به خود اختصاص داده است. برای خرید و انتخاب یک صندلی ساحلی مسافرتی کافیست سری به سایت اصلی این مجموعه تولیدی زده و با مشورت کارشناسان فروش، بهترین گزینه را در مدت زمان کوتاهی خریداری نمائید. صندلی ساحلی مسافرتی از نمونه فعالیت های این شرکت برند بوده که از کیفیت دوخت و ساخت خوبی برخوردار است.

حسين ميخک
حسين ميخک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋