حسین کاظم پور

حسین کاظم پور

اینجا من میخوام تا از هر چیزی جالبی که میبینم برای شما بزارم. خوشتون بیاد صلوات
توسط ۲ نفر دنبال می شود

روش جلوگیری از چاقی + تضمینی

چاقی یکی از مشکلات اصلی مردمان امروزی و مخصوصا خانمها می باشد؛ ما در این پست به بررسی چند نمونه از دلایل چاقی و راه های جلوگیری از آن میپردازیم. امیدواریم که از این پست لذت ببرید.

 

1. لباس گشاد و کشی نپوشید

شاید لباس گشاد شما را زیباتر و خوش اندام‌تر نشان دهد؛ شاید موجب آرامش و راحتی شما باشد؛ ولی به خاطر اینکه این لباسها (مخصوصا شلوار) کشی هستند، هیچوقت نمیفهمید که سایز شما چقدر است و تا وقتی که نفهمید هم از خوردن و چاقی، جلوگیری نمی‌کنید.

 

2. همیشه گرسنه سر میز غذا نروید

همیشه در هنگامی که مهمان داریم و یا عید و روزهای تعطیل، سفره های ما رنگین تر و پربار تر است و نمیشود از غذا دست کشید. جدای از این موارد، بعضی هستند که علاقه زیادی به غذا خوردن دارند و وقتی از غذا دست میکشند، که خسته شوند! شاید باور نکنید ولی واقعی است!

سعی کنید اول از همه، یک میزان خاصی برای خودتان تعیین کنید و هیچوقت هم، همیشه گرسنه نباشید! وعده های غذایی خودتان را بیشتر کنید ولی به اندازه غذا بخورید.

 

3. تحرک داشته باشید

سعی کنید همیشه همراه خانواده خودتان باشید و در کارهای خانه به خانواده خودتان کمک کنید! بی تحرک بودن، باعث میشود تا زودتر از همیشه، اضافه وزن پیدا کنید. مخصوصا کسانی که غذا زیاد میخورند!

 

4. آب بیشتر بنوشید

این مورد بیشتر مربوط به کسانی است که چاق هستند و یا در حال وزن گرفتن می باشند. اگر قبل از غذا آب بخورید، باعث میشود تا سریعتر احساس سیر بودن بکنید و زودتر از غذا دست بکشید.

 

5. آبنبات نعنایی بخورید

گفته شده که غذاهایی با طعم نعنایی، حالا چه با چایی مخلوط شود یا چه آبنبات و ...، باعث میشود تا اشتها شما کنترل شود و بیهوده غذا نخورید. من که تست نکردم. پس تضمین نمیکنم!

 

6. اغذیه حاوی فیبر بخورید

فیبر باعث میشود تا خیلی زود احساس سیر بودن بکنید. پس سعی کنید تا همیشه از غذاهایی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی فیبر باشد. البته زیاد نه! همیشه افراط نه تنها خوب نیست، بلکه ضرر هم دارد.

 

7. ورزش ورزش ورزش!

سه بار این کلمه را تکرار کردم! ورزش هم به مانند گزینه 3 است؛ با این فرق که خیلی بهتر و همیشه هم جوابگوست. البته به شرطی که ادامه دار باشد و از طرفی، غذای خودتان را هم مدیریت کنید.

 

8. میان وعده سالم انتخاب کنید

هیچ چیزی بهتر از میوه برای میان وعده نیست! یا یه غذای سبک مثل نون پنیر سبزی! درسته؟ همانطور که گفتیم، وعده غذا خودتان را بیشتر کنید، ولی به اندازه و خوب تغذیه داشته باشید.

 

 

حرف آخر

یادتان باشد که چاق شدن همیشه راحت تر از لاغر کردن است! پس مواظب باشید تا هیچوقت چاق نشوید!

حسین کاظم پور
حسین کاظم پور اینجا من میخوام تا از هر چیزی جالبی که میبینم برای شما بزارم. خوشتون بیاد صلوات

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋