hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چرا خرید آیفون ۱۴ پرو اهمیت دارد؟

خرید آیفون ۱۴ پرو نسل جدیدی از آیفون های سری پرو کمپانی اپل است. در حین کنفرانسی که در ماه شهریور شرکت اپل از آیفون جدید خود، یعنی آیفون 14 پرو رونمایی نمود. آیفون 14 پرو مثل نسل های قبل خود تنها یک هدف خاص خود را داشته است. این هدف و رسالت ارائه بهترین و حرفه‌ای ترین امکانات در همه ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری به کاربران خود به صورت حرفه ای بوده است. 
نوع و مدل محصولات شرکت اپل موجب می‌شود که مردم خرید iphone 14 Pro را از همه جهت دنبال کنند. قیمت ایفون ۱۴ پرو امروز هنوز به حالت ثابت در نیامده است و باید منتظر عرضه گسترده آن باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این گوشی جذاب صحبت کنیم.

 


اهمیت خرید آیفون ۱۴ پرو


پیش خرید آیفون ۱۴ پرو مکس و نسخه معمولی آن برای خیلی از کاربران جذاب شده است. قیمت ایفون ۱۴ پرو در ایران با تغییرات قیمت دلار نوسان بسیار زیادی را دارد. البته بسیاری از سایت‌ ‌ها برای خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز ثبت نام انجام می‌دهند. زمان عرضه گسترده ایفون 14 پرو در ایران هنوز مشخص نیست و یکی از سوالات مکرر علاقه مندان به این گوشی است. 
محصول جدید اپل در یک زمان با سایر محصولات آیفون 14 در ماه شهریور به بازار معرفی گردید. قرار بود در بازار کشور در مهر ماه عرضه عمومی شود. به علاوه اگر روند بازار را دیده باشید، عموما دو هفته پس از عرضه جهانی را شاهد بودیم. واردات این محصول به ایران باید اوج می‌گرفت، اما اینگونه نشد. اگر عرضه به شکل خوب انجام شود، همه قادر خواهند بود با قیمت رقابتی این محصول را بخرند.


مشخصات آیفون ۱۴ پرو


مشخصات ایفون 14 پرو  بسیار بهتر از نسخه‌ های قبل است. از طراحی منحصر به فرد آن می‌توان شروع کرد. آیفون ۱۴ پرو در بحث طراحی ظاهر اصلی فرق های کمی نسبت به نسخه آیفون 13 پرو داشته است. به تقلید از نسخه قبل استفاده از بدنه استیل ضد خش را در کار داشته است. این گوشی استحکام نسبتا زیادی در مقابل ایفون 14 نسخه ساده و آیفون 14 پلاس دارد. 
در عوض با توجه به بدنه قوی خود توانسته در برابر ضربات احتمالی مقاومت کند. آیفون ۱۴ پرو را باید با سخت افزار داخلی خیلی خوبی دارد. پردازنده سری A16 جدید ترین نسخه پردازنده های سری A شرکت اپل محسوب می‌شود. در طراحی که آن دارد به پردازنده های  سری M و تکنولوژی های عالی آن باید داشت. 
نسل جدید این پردازنده‌ها دارای 6 هسته پردازشی با چینشی شبیه M2 بوده است. قدرت بیشتر محاسباتی را در مقابل A15 گرفته است. احتمال دارد این پیشرفت جای تعجبی داشته باشد. این رقم نمایانگر آن است که پردازنده A15 هنوز در دسته قوی ترین پردازنده ها قرار دارد. از این جهت خرید آیفون ۱۴ پرو ۲۵۶ و 128 آن بسیار پیشنهاد می‌شود. 


سخن پایانی 


با توجه به آنچه که در مورد خرید آیفون ۱۴ پرو گفته شد، این گوشی کاملا محصولی بی نظیر است. سعی کنید اگر بودجه کافی برای خرید این محصول دارید حتما آن را در انتخاب هایتان قرار دهید.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋