hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چرا خرید ایفون 13 pro max توصیه می‌شود؟

در حال حاضر، هر روز شاهد عرضه محصولات جدید از سری گوشی‌های هوشمند همچون آیفون که بسیار محبوب است هستیم. خرید ایفون 13 pro max شرکت اپل یکی از آن محصولات پر طرفدار است. در سال گذشته یعنی سال 2021، سری جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت، خرید ایفون 13 pro max اهمیت یافته است و این شرکت سعی نموده است تا به نسبت مدل قبلی گوشی‌هایی که دارید، محصولات به روز تر و حرفه‌ای‌تری را به بازار عرضه نماید.

در این میان در جهت خرید آیفون اهمیت دارد تا به نکات متفاوتی پی ببرید. به همین جهت در این مطلب سعی داریم تا شما را با این گوشی آشنا سازیم. در مورد محصولات جدیدی که بازار عرضه می‌شود، شرکت اپل مثل آیفون 13 پرومکس و آیفون 13 مینی که جز محبوب‌ترین محصولات اپل است مطالبی ارائه شده است.

 

 


خرید آیفون 13 پرو مکس

یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی هوشمندی که شرکت اپل به بازار عرضه کرده است، آیفون 13 پرو مکس است. خرید ایفون 13 pro max باعث می‌شود که شما حس خوبی را از داشتن یکی از محصولات اپل داشته باشید. خرید ایفون 13 pro max، در دو نسخه خرید ایفون 13 pro max 128 و خرید ایفون 13 pro max 256 بسیار پر فروش بوده است. این محصول آیفون از نظر طراحی کاربر پسند خود بزرگ‌ترین گوشی آیفون محسوب می‌شود.

در این نسخه صفحه‌نمایش 6.7 اینچی تعبیه شده است. این محصول با توجه به طراحی خاصش تمام مشخصات آیفون 13 پرو معمولی را به همراه دارد اما باتری بهتر، بزرگ‌تری و با توان بالاتری را در آن خواهیم دید. از این نظر در حال حاضر یکی از بهترینهای اپل این گوشی است، باید به این دقت کرد که این محصول از گران‌ قیمت ترین گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود و باقیمت اولیه 1099 دلار به بازار عرضه شده است.


قیمت جهانی ایفون 13 pro max

در زمان اولیه برای خرید ایفون 13 pro max با قیمت‌هایی متفاوت در نسخه‌های متنوع در بازار شاهد آن بودیم. در زمان عرضه اولیه این محصول قیمت‌های زیر در بازار ارائه شد. خریدار با توجه به خواسته خود و بودجه اختصاصی یکی از این گوشی‌های آیفون را انتخاب می‌کرد. قیمت‌های زمان عرضه به شرح زیر است:

  • نسخه ۱۲۸ گیگابایتی پرو مکس 13: ۱۰۹۹ دلار

  • نسخه ۲۵۶ گیگابایتی پرو مکس 13: ۱۱۹۹ دلار
  • نسخه ۵۱۲ گیگابایتی پرو مکس 13: ۱۳۹۹ دلار
  • نسخه ۱ ترابایتی پرو مکس 13: ۱۵۹۹ دلار

در آن زمان برای خرید آیفون 13 پرو مکس باید حداقل 30 میلیون تومان را پرداخت می‌کردید و پس از چند هفته می‌توانستید با قیمت پایین‌تری آن را تهیه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی خرید ایفون 13 pro max بپردازیم. همچنین اطلاعات جامع و خوبی را در مورد گوشی‌های نسخه های بالاتر اپل در اختیار شما بگذاریم. توجه داشتن به نکات گفته شده در این مطلب خیلی برای شما مفید است  و با علم کافی اقدام به خرید گوشی‌های جدید آیفون 13 خواهید کرد.

ما در این مطلب تمام سعی خود را برای بررسی خرید آیفون 13 پرو مکس گذاشتیم تا در مورد قابلیت‌های مدل‌های متنوع گوشی‌های آیفون 13 مطلبی را به شما ارائه دهیم.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋