hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

خرید تتر بدون احراز هویت در کمترین زمان ممکن

 

 

 

خرید تتر بدون احراز هویت چگونه است؟ اکنون که در بازار نزولی قرار داریم، برای جلوگیری از ضرر ناشی از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، باید ارزی بخریم که قیمت آن ثابت یا حداقل در نوسان باشد. تتر محبوب ترین و پرتقاضاترین استیبل کوین بازار ارزهای دیجیتال است که توسط تمامی صرافی های داخلی و خارجی پشتیبانی می شود. در این مقاله نحوه خرید تتر بدون احراز هویت را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید ارزهای رمزنگاری شده خود را به USDT تبدیل کنید و از افت قیمت ارزهای دیجیتال جلوگیری کنید.

 

خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی غیرمتمرکز

 صرافی های زیادی در ایران وجود دارند که از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی می کنند. می توانید ارز دیجیتال خود را به این صرافی ها (در صورت موجود بودن در لیست ارزها) انتقال دهید و با چند کلیک ساده آن را به Tether تبدیل کنید. تنها چیزی که در اینجا مهم است انتخاب شبکه ارز دیجیتال شماست. مطمئن شوید که رمزارز را با شبکه صحیح به صرافی ها منتقل می کنید. صرافی های غیر متمرکز برای هر شبکه یک آدرس مشخص دارند و اگر آدرس توکن خود را به آن آدرس منتقل نکنید، احتمالا آن را برای همیشه از دست خواهید داد. به عنوان مثال، اگر اتر دارید و می خواهید آن را به USDT تبدیل کنید، باید شبکه های پشتیبانی شده توسط صرافی خرید تتر بدون احراز هویت را بررسی کنید و شبکه مورد نظر را انتخاب کنید و به آدرس این شبکه ارسال کنید.

 

جایگزین تتر چیست؟

استیبل کوین های زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما در میان آنها، دای، بایننس دلار (BUSD) و دایره دایره (USDC) قابل اعتمادتر از تتر هستند. البته اگر قانونگذاران وارد بازی شوند و این سکه های پایدار را قانونمند کنند، می توانند برای کاربران ایرانی مشکل ساز شوند. اما در حال حاضر، این خطرات جدی نیستند. بنابراین در حال حاضر می توانید از این سکه های پایدار استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از مشکوک شدن آدرس خود سعی کنید آدرس صرافی های ایران را در اختیار صرافی های خارجی به خصوص بایننس قرار ندهید. زیرا حتی اگر قانون خاصی در این زمینه وجود نداشته باشد، باز هم ایرانی ها در تحریم هستند.

نتیجه گیری

در این مقاله به خرید تتر بدون احراز هویت پرداختیم و روش های مختلفی را توضیح دادیم. برای استفاده از فضای غیرمتمرکز بدون احراز هویت، می‌توانید از بریج‌ها و DEXها استفاده کنید و اگر قصد خرید تتر از صرافی‌های داخلی را دارید، می‌توانید از سپرده‌های ریالی یا ارز دیجیتال استفاده کنید و سپس آنها را به USDT تبدیل کنید. در این مقاله همچنین به جایگزین تتر و خطراتی که ممکن است برای کاربران به وجود بیاید و تفاوت قیمت تتر و دلار پرداختیم. نظر شما در مورد خرید USDT در ایران چیست؟ این کار آسانی برای انجام دادن است؟

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋