hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

ارز تتر و نحوه خریداری آن

تتر یکی از بزرگترین و معروف ترین ارز های موجود در بازار ارز دیجیتال است که ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا است. این رمز ارز با نام USDT  شناخته می شود؛ در واقع تتر یک استیبل کوین  معتبر است که در میان تریدرها بسیار رواج دارد زیرا برای مبادله سایر رمز ارزها استفاده می شود. خرید تتر بدون احراز هویت یکی از سوالات پر تکرار در این حوزه است در ادامه با ما همراه باشید تا به این پرسش پاسخ دهیم.

خرید تتر چه مزایایی دارد

زمانی که از رمز ارز تتر داشته باشید می توانید در تمام صرافی های ارز دیجیتال از آن استفاده کنید. تمام صرافی های موجود در این بازار مالی از جفت ارز تتر با ارزها دیگر استفاده می کنند بنابراین با تتر می توانید تمام تراکنش های مالی خود را انجام دهید. همچنین کاربران ایرانی که به دلیل وجود تحریم ها نمی توانند از روش های پرداخت مستقیم استفاده کنند و پرداخت ارزی داشته باشند و کیف پول خود را شارژ کنند، می توانند با ارز تتر این کار را به سادگی انجام دهند. 

ارز تتر به دلیل قرار گرفتن روی بلاک چین های ی مثل بیت کوین، اتریوم و ترون امنیت بالایی را در تراکنش های خود داشته باشد. 

 می توان ارز تتر را بدون احراز هویت خرید؟

کارشناسان بازارهای ارز دیجیتال توصیه می کنند که به جای استفاده از صرافی های خارجی از صرافی های ایرانی استفاده نمایید؛ زیرا صرافی های داخلی به دلیل احراز هویت از امنیت بالاتری برخوردارند و همچنین دیگر نیازی به استفاده از حساب ارزی نخواهید داشت. 

در صرافی های داخلی امکان خرید تتر بدون احراز هویت وجود ندارد. در واقع صرافی های ایرانی به دلیل جلوگیری از پولشویی و افزایش امنیت تراکنش ها و معاملات احراز هویت را در مراحل ثبت نامی خود قرار داده اند. بنابراین شما برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و خرید و فروش این رمز ارزها باید مدارک هویتی خود را برای ثبت نام ارسال نمایید و منتظر تایید احراز هویت خود بمانید. پس از احراز هویت حساب کاربری شما فعال خواهد شد و می توانید معاملات خود را آغاز کنید.

احراز هویت در صرافی های داخلی چه مزیتی دارد؟

هنگامی که هویت افراد و کاربران صرافی ها مشخص باشد، جلوی بسیاری از تخلف ها و پولشویی ها گرفته خواهد شد. همچنین از تخلفات مالیاتی هم جلوگیری خواهد شد. به علاوه اگر شما تتری خریداری کرده باشید و کیف پول شما شارژ نشود می توانید این مشکل را پیگیری کنید تا مشکل ایجاد شده برطرف شود. نکته ی مهم این است که شما با احراز هویت از سرقت و هک شدن حساب کاربری خود نیز جلوگیری خواهید کرد.

ممکن است بگویید خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های خارجی وجود دارد و سرعت معاملات هم بسیار بالا می باشد اما باید این را در نظر بگیرید که ممکن است هویت ایرانی شما در این صرافی ها لو برود حساب کاربری شما مسدود شود و برای برداشت ارزهای خود با مشکل جدی رو به رو شوید بنابراین توصیه می شود جانب احتیاط را رعایت کنید و ایمنی دارایی خود را فدای سرعت بالا نکنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ارز تتر پرداختیم و در مورد خرید تتر بدون احراز هویت بحث کردیم. در مورد مزایایی که احراز هویت دارد در صرافی های ایرانی دارد و خطرات و ریسک های صرافی های خارجی که نیاز به احراز هویت ندارند توضیح دادیم. تمام صرافی های معتبر داخلی برای فعال شدن حساب کاربری به احراز هویت نیاز دارند فقط مراحل آن ممکن است با هم فرق کند و شرایط آن ها آسان تر یا سخت تر باشد. بنابراین به جای گشتن برای پیدا کردن صرافی بدون نیاز به احراز هویت بهتر است به دنبال صرافی باشید که احراز هویت در آن ساده و سریع باشد.

 

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋