hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چاپ هایبرید چیست؟

 

چاپ هایبرید

چاپ هیبریدی با سرعت بالا، با کیفیت و ارزان بسیار محبوب شده است. به این ترتیب میزان بازدهی نیز افزایش یافته و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی یک کار با کیفیت به دست آمده است. ابزارهای مورد استفاده در فرآیند چاپ ترکیبی به قدری پیشرفته هستند که می توانند همزمان روی چندین کار کار کنند و لیبل هایی با کیفیت بالا تولید کنند.

هدف از ساخت این ابزار کار بر روی پروژه های پیچیده با دقت و کیفیت بالا می باشد. علاوه بر استفاده از تجهیزات دیجیتال و ابزارهای مشابه در چاپ هیبریدی، از چاپ فلکسوگرافی نیز استفاده می شود. هدف از چاپ هیبریدی سود بردن از چاپ فلکسو و دیجیتال است. در حالی که کیفیت چاپ مهم ترین عامل در چاپ دیجیتال است، می توانید هزینه چاپ پایین و حجم چاپ بالا را در چاپ فلکسو پیدا کنید. هدف از چاپ انتگرال تولید آثار با حجم بالا در زمان کوتاه و با کیفیت می باشد.

دستگاه های چاپ هایبرید

دستگاه های چاپ هیبریدی موجود در مجتمع چاپ اندیشه برتر با خشک کن های UV، IR و هوای گرم، فرآیندهای شستشو و خشک کردن و همچنین اشعه UV را پشتیبانی می کنند. این ابزارها با استفاده از مواد اولیه خاص مانند آجرهای هیبریدی، لاک های UV، میکروسکوپ های UV و تنظیمات مبتنی بر آب، می توانند انواع جلوه های چاپ هیبریدی را بدون تغییر در ورق های چاپ یا پرس ایجاد کنند.

https://www.namasha.com/v/dnSzqmMX

https://www.aparat.com/v/CF7rO

https://mihanvideo.com/v/5JTs6/%DA%86%D8%A7%D9%BE_%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87

https://www.pinterest.de/pin/1037164989158109934/

 

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋