hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

متریال میز کنفرانس اداری ؛ مهمترین نکته هنگام خرید!

 

دوام و استحکام میز کنفرانس اداری با کیفیت متریال ساخته شده از آن رابطه مستقیم دارد. تکنیک و روش ساخت در هر یک از مصالح بسیار متفاوت است. بر این اساس، شهرت هر تولیدکننده و افزایش قیمت نشان دهنده کیفیت تجهیزاتی مانند میز کنفرانس اداری است. میزهای اداری از مواد مختلفی ساخته شده اند، بنابراین برای تهیه میز هماهنگ با کسب و کار خود مشکلی نخواهید داشت.

میز کنفرانس چوبی

متداول ترین متریال مورد استفاده در میز کنفرانس اداری چوب است. در دهه های اخیر انواع چوب مصنوعی و سایر مشتقات با قطع بی رویه درختان معرفی شده است. از جمله این مواد می توان به تخته چندلا اشاره کرد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. چوب فضای اداری شما را از حالت خشک خارج می کند و حس کلاسیکی به دکوراسیون دفتر شما می دهد. مشتقات چوب نسبت به چوب طبیعی قیمت پایین تری دارند و عمر مفید بالایی دارند. تخته سه لا نیز از تراشه های چوب بازیافتی ساخته می شود که سطح آن با مواد شیمیایی پوشانده شده است که مقاومت آن را در برابر خراش و ضربه افزایش می دهد.

میز کنفرانس فلزی

فلزات معمولاً اساس یک میز کنفرانس اداری را تشکیل می دهند. به طور معمول، فولاد ضد زنگ بیشترین استفاده را دارد و استحکام آن بسیار بالاست. فلزات از خواص رنگ بهتری نسبت به چوب برخوردارند که دامنه انتخاب رنگ را تا حد زیادی افزایش می دهد. گاهی اوقات قیمت میز کنفرانس اداری فلزی به دلیل کیفیت بالای متریال بسیار بیشتر از میز اداری چوبی است.

 

بهترین متریال میز کنفرانس چیست؟

چوب های مهندسی با اتصال چندین الیاف چوب با استفاده از گرما و فشار ساخته می شوند. رایج ترین نوع چوب مهندسی ام دی اف است. ام دی اف بسیار ارزان تر از چوب طبیعی است زیرا از تراشه های چوب ساخته شده است. ام دی اف با روکش های لمینت یا تمام شده را می توان به چوب واقعی تبدیل کرد و به همان اندازه محکم و بادوام است.

لمینت با فشار دادن لایه هایی از مواد مانند چوب و پلاستیک به یکدیگر و سپس با یک رزین ترموستاتیک مهر و موم شده ایجاد می شود. لمینت ها معمولا برای اتاق های کنفرانس و مبلمان اداری استفاده می شوند زیرا محکم، بادوام و نگهداری آسان هستند.

چوب طبیعی تنه درختان مانند چوب ماهون، بلوط یا افرا به عنوان بادوام ترین ماده برای ساخت انواع میز کنفرانس بسیار عالی است. زیرا قیمت مبلمان چوب طبیعی نسبت به لمینت و ام دی اف بیشتر است. چوب سخت درختی است خزان پذیر با برگ های پهن (برگ هایی که برگ های خود را از دست می دهد) و چوب نرم درختی همیشه سبز مانند کاج است. از آنجا که هر قطعه مبلمان منحصر به فرد است، ممکن است با قطعات دیگر سازگار باشد، حتی اگر توسط همان سازنده ساخته شده باشد.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋