honarparsi

honarparsi

درباره چاپ آنلاین فلکس و بنر بیشتر بدانید

چاپ فلکسی امروزه بسیار رایج است و یکی از پرکاربردترین رسانه های تبلیغاتی است. ما روز و شب تابلوهای فلکسی و بنرها را می بینیم، اما شاید تفاوت آنها را ندانیم. در این مقاله می خواهیم با بنرها و فلکسی ها و تفاوت های آنها بیشتر آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

 

فلکس چیست؟


فلکس مانند یک بنر ابزاری تبلیغاتی است که برای تبلیغات بالای ورودی مراکز خرید، پاساژها، مغازه ها و به طور کلی بر روی تابلوهای مهتابی استفاده می شود.
شروع ارائه این نوع تبلیغات در ایران به سال 1375 برمی گردد که با استفاده از تکنیک های نور و بصری محبوبیت زیادی پیدا کرد.
انتقال نور بازدیدکنندگان را به خصوص در شب افزایش می دهد.

بدیهی است که در شرایط کنونی با این تعداد زیاد تبلیغات، مجموعه‌ای برنده است که در طراحی‌های خود خلاق، مبتکر و خاص باشد تا در جلب توجه عموم به درگ از رقبای خود پیشی بگیرد.

ارائه دهنده این نوع چاپ در بازار فعلی کره و چین هستند.بدیهی است که کیفیت محصولات کره ای برتر است: چاپ هنر پارسی (همیشه) چاپ سطحی فلکس ساخت کره جنوبی را که یکی از معروف ترین محصولات موجود در بازار است، توصیه می کند.

گرماژ چاپ فلکسی ساخته شده در چین 18 اونس و کره 20 اونس است. شفافیت ویژگی اساسی Flex است. با این نوع چاپ برای نصب فلکس به فلکسی برد نیاز دارید.

 

ساخت و مونتاژ قاب پانل:

 
فریم پروفیل

برای مونتاژ فلکسی با همان ابعاد چاپی ساخته می شود.

منبع نور نصب:
ویژگی های نورپردازی در بردهای فلکسی یکی از مهم ترین ویژگی ها و در واقع چیزی است که فلکسی را از سایر رسانه های تبلیغاتی متمایز می کند. بنابراین، این مرحله را نباید نادیده گرفت. این مرحله به چند روش انجام می شود:

در روش اول مهتابی بر روی ورق گالوانیزه نصب می شود و نور از داخل جعبه و پشت درپوش اصلی تامین می شود. روش دیگری که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف می شود، نصب لامپ های ال ای دی در پشت پوشش بالایی است.روش سوم از پروژکتور برای تامین روشنایی منطقه استفاده می کند. با کاهش عمق
پنل در روش سوم، نتایج بهتری می گیریم.



طراحی:

بنرها با برنامه های گرافیکی مانند Corel یا Adobe Illustrator طراحی شده اند.

چاپ:

بالاترین وضوح شناسایی شده توسط چاپگر Ecosalont ، وضوح 150 dpi است.

بنابراین، نیازی به پیکربندی تصویر با وضوح بالا در طرح بندی نیست، زیرا این امر منجر به افزایش اندازه فایل و در نهایت کارایی بارگذاری می شود.هنگام طراحی بنرها از رنگ بندی CMYK استفاده می کنند.

 

جذب مشتری و فروش بیشتر با چاپ بنر


بسیاری از شرکت ها چاپ بنر را یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی خود می دانند. از نظر عملکرد و وفاداری مشتری، تبلیغات بنری کارآمدتر از سایر عناصر است. در مقایسه با چاپ کارت ویزیت، رسید و حتی بروشورهای تبلیغاتی، بنرها طیف وسیع تری از مشتری را هدف قرار می دهند. برای استفاده حداکثری از بنر، تکنیک های چاپ بنر باید با دقت بیشتری بررسی شود. در این مقاله برخی از مهم ترین مواردی که بر کیفیت بنر تاثیر می گذارد را به شما یادآوری می کنیم.

 

چاپ بنر با کیفیت تبلیغاتی


چاپ بنر یکی از روش های سنتی ارتباط با مشتری است. اطلاع رسانی از رویدادهای تجاری، هنری، فرهنگی و... از طریق بنرهای تبلیغاتی انجام می شود. بلکه در مورد تحت تاثیر قرار دادن گروه هدف است. از بنرها برای تبلیغات طولانی مدت استفاده می شود، اثربخشی بنر برای مدت طولانی باقی می ماند.هزینه چاپ بنر در مقایسه با سایر موارد مشابه کمی بیشتر است که به دلیل ماندگاری بالای آن می باشد. اگر کیفیت بنر خوب باشد مشتریان بیشتری را به همراه خواهد داشت. اگر قصد سفارش و چاپ بنر مخصوص کسب و کار خود را دارید، این موارد را در نظر داشته باشید.

 

مواد و رنگ های چاپ بنر

بنر با طراحی خوب جذابیت بصری بالایی دارد. کیفیت طراحی و چاپ مهم ترین چیزی است که می تواند ظاهر بنر را تغییر دهد. وینیل سفید مات یک گزینه عالی برای تبلیغات بنری است، اما بسته به کسب و کار شما، ممکن است انتخاب بهتری برای چرخ رنگ داشته باشید. رنگ های روشن جذاب ترند. اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید از یک طراح حرفه ای راهنمایی بخواهید.

 

کیفیت و متریال بنر و پوسترهای تبلیغاتی

متریال چاپ پوسترها به اندازه رنگ مورد استفاده در طراحی مهم است. بنرها در فضای باز آویزان و نصب می شوند، بنابراین باد و شرایط آب و هوایی می توانند به بنر آسیب جدی وارد کنند. با انتخاب مواد اولیه مرغوب می توان تا حد زیادی از آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوا جلوگیری کرد، اما لازم است دریچه های هوا به بنر وارد شود. به منظور جلوگیری از احتمال آتش سوزی در فضاهای بسته، چاپ بنر فلزی از محصولات ضد اشتعال و نسوز انتخاب می شود. پوسترهای تبلیغاتی در سالن های تئاتر و سینما با سایز و ابعاد بزرگتر چاپ می شود تا نظر بینندگان و علاقمندان را به خود جلب کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای تبلیغات خود با ما تماس بگیرید

083-37211015

 

honarparsi
honarparsi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋