hojre blog

hojre blog

برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

معرفی چند ابزار پرطرفدار طراحی رابط کاربری یا UI

در ادامه شما را با چند ابزار خوب برای طراحی رابط کاربری آشنا خواهیم کرد.

ادوبی ایکس دی - Adobe XD

خب، Adobe XD مخفف عبارت Adobe Experience Design می‌باشد که هم برای ویندوز و هم مک منتشر شده است. این نرم‌افزار توسط شرکت ادوبی درسال ۲۰۱۶ نسخه‌ی آزمایشی آن عرضه شد و به‌سرعت مورد استقبال طراحان رابط کاربری قرار گرفت.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قیمت مناسب، ساده بودن کار کردن با آن و دقت و کارایی بالای آن اشاره کرد.

این نرم‌افزار این امکان را به شما می‌دهد تا یک نسخه‌ی اولیه (Prototype) یا مو کاپ از طرح آماده کنید و به اشتراک بگذارید. ادوبی ایکس دی یک نرم‌افزار مناسب برای مبتدیان طراحی ui است. این نرم‌افزار دارای رابط کاربری ساده، کاربرپسند و کارا است، این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های این نرم‌افزار پرطرفدار است.

 

اسکچ - Sketch

خب، Sketch یک برنامه ساده و کاربردی برای سیستم‌عامل Mac می‌باشد. که شما می‌توانید برای طراحی برای ui، موبایل، وب و حتی طراحی آیکون از آن استفاده کنید. تنها نقطه‌ ضعف اسکچ این است که قابل‌ نصب بر روی ویندوز نیست.

از ویژگی‌های برنامه اسکچ می‌توان به یادگیری آسان آن، ویژگی پیش‌نمایش سریع، که با استفاده از آن می‌توانید ببینید که پروژه‌ی شما در دستگاه‌های مختلف به چه شکل است اشاره کرد.

 

فیگما - Figma

خب، Figma یکی از ابزار‌های طراحی رابط کاربری است که به‌صورت آنلاین و تحت وب استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مثبت فیگما این است که روی هر سیستم‌ عاملی که مرورگر وب روی آن اجرا شود کار می‌کند. ویژگی جذابی که این نرم‌افزار دارد این است، چند طراح همزمان باهم می‌توانند به‌طور تیمی روی یک طرح باهم کار کنند و تعامل داشته باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر... به وبلاگ طراحی رابط کاربری در سامانه حجره جو بروید، میتوانید از طریق کلیک بر روی متن زیر بروید:

طراحی رابط کاربری

hojre blog
hojre blog برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋