هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی)

هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی)

گروه تولیدی هیواهوم طراح و تولید کننده انواع مبلمان کلاسیک و سلطنتی، صندلی، بوفه، آینه کنسول و ... با استفاده از بهترین متریال ها با بیش از 100 سال سابقه می‌باشد. www.hivahome.com
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

خرید سرویس مبلمان استیل به صورت اقساطی

سرویس مبلمان سلطنتی و استیل جزء مبلمان گران قیمت و با ارزشی محسوب میشود. این سبک مبلمان که قیمت بالاتری نسبتا دارد، به دلیل مدل آن از مقدار چوب بسیار بیشتر و با کیفیت تر، پارچه‌ی قیمت بالاتر و منبت کاری بیشتری استفاده شده است.

این سبک مبلمان معمولا برای استفاده‌ی طولانی مدت یا برای استراحت زیاد خیلی مناسب نیست. اما برای پذیرایی از میزبان بسیار شکیل، زیبا و راحت است.

سبک مبل استیل و مبل سلطنتی به عنوان یکی از زیر مجموعه های سبک کلاسیک جزء مبل هایی است که طرفداران خاص خود را دارند.

در طراحی مبلمان سلطنتی و استیل، منبت کاری های که بر روی تاج، دسته و پایه های مبلمان به وضوح دیده می شود و یکی از المان های اصلی این سبک مبلمان است. این منبت کاری ها زیبایی خاصی به این مبلمان داده که برای دکوراسیون های سبک کلاسیک و سلطنتی  بسیار مناسب است.

مبل سلطنتی و مبلمان استیل شباهت های زیادی باهم دارند و به نوعی می توان گفت که در یک دسته قرار میگیرند.  اما یک تفاوت عمده بین مبل سلطنتی و استیل وجود دارد. سبک سلطنتی از منبت کاری بسیار بیشتری برخوردار هستن و معمولا تاج های بلندتری دارند. به جز این تفاوت ها، تمایزی خیلی زیادی بین مل سلطنتی و استیل وجود ندارد.

 

خرید مبلمان به صورت اقساطی 

مجموعه هیواهوم به عنوان یکی از قدیمی ترین طراحان و تولید کنندگان مبلمان استیل با بیش از ۱ قرن سابقه امکان خرید قسطی محصولات را برای شما فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر جهت خرید مبل استیل و سایر محصولات می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش هیواهوم تماس بگیرید.

همچنین برای خرید مبل اقساطی به این بخش مراجعه نمایید.

هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی)
هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی) گروه تولیدی هیواهوم طراح و تولید کننده انواع مبلمان کلاسیک و سلطنتی، صندلی، بوفه، آینه کنسول و ... با استفاده از بهترین متریال ها با بیش از 100 سال سابقه می‌باشد. www.hivahome.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋