هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی)

هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی)

گروه تولیدی هیواهوم طراح و تولید کننده انواع مبلمان کلاسیک و سلطنتی، صندلی، بوفه، آینه کنسول و ... با استفاده از بهترین متریال ها با بیش از 100 سال سابقه می‌باشد. www.hivahome.com
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

مبل سلطنتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این مطلب به بررسی ویژگی های یک مبل استیل ( سلطنتی ) اصیل می پردازیم. تا بتوانیم شما را در انتخاب ی دقیق و مطمئن همراهی کرده و در شناخت بهتر مبلمان و اصول ساخت آن نقشی داشته باشیم. با هیوا هوم همراه باشید.

طراحی اصیل، لوکس وخیره کننده

در ابتدا برای تولید مبلمان سلطنتی لوکس باید از طراحی های اصیل و معتبر که متعلق به کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، انگلیس و آمریکا است بهره برد. در واقع کشورهایی چون فرانسه با تاریخی اصیل و قابل استناد در صنعت مبلمان، دارای پیشینه ای ارزشمند و گویا هستند. در بسیاری از برند های معتبر که از آنها الهام گرفته می شود مبلمان سلطنتی دارای شناسنامه ای قابل استناد است که گویای ارزش محصول است. این امر سبب شده تا مبلمان با کیفیت سلطنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود.

 

نجاری اصول اولیه ساخت مبلمان

رعایت استانداردهای ساخت در مبلمان سلطنتی حائز اهمیت و تعیین کننده است که در واقع تمامی این موارد در مرحله نجاری شکل میگیرد. 
این مرحله نیازمند بهره گیری از اساتید برجسته و متبهر است زیرا ظرافت های دسته، پایه، تاج و دیگر قسمت های مبلمان در ابتدا بسته به نوع و کیفیت نجاری دارد

منبت عاملی تعیین کننده در ارزش مبلمان

در تعیین ارزش و کیفیت مبلمان سلطنتی عوامل متعددی تاثیر گذار هستند که می توان منبت دست را از مهم ترین آنها دانست. منبت ارزشمند باید دارای ویژگی هایی چون : عمق و‌ فرم استاندارد، تیزی سرگل و پیچک ها، قرینه سازی درست با زاویه ای مشخص و نا منظم بودن بعضی ابعاد به شکلی که مانند دستگاه شکل و فرم کاملا یکسانی نداشته باشد زیرا این امر باعث پرهیز از تکرار و یکنواختی خسته کننده می شود.

رنگ‌‌ مبلمان بازتاب کننده زیبایی بصری

از قسمت های حساس مبلمان، مرحله پاشش رنگ نهایی آن است که همواره بر زیبایی بصری مبلمان، تاثیر بسزایی می گذارد. حال در مبلمان سلطنتی ورق طلا از اصیل ترین رنگ هایی است که از دیرباز تا کنون اجرا می شود. این تکنیک با توجه به ایجاد فضایی لوکس در دکوراسیون داخلی، نگاه هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.
در تکنیک ورق طلا، کیفیت ورق، نحوه اجراء، کیفیت چسب و مهم تر از همه در نهایت پتینه ای که روی آن اجرا می شود حائز اهمیت و تضمین کننده زیبایی آن است.

 


 رویه کوبی قسمتی تخصصی در مبلمان سلطنتی

امروزه با توجه به هزینه ها و قیمت های مواد اولیه در ایران، روش های اصیل و دیرینه رویه کوبی از یاد رفته است. اما هیواهوم همواره مانند برندهای مطرح دنیا، با استفاده از اساتید برجسته در رویه کوبی مبلمان از تکنیک لفاف دوزی استفاده می کند. در این روش با به کارگیری از متریالی چون: تسمه محکم، فنر لول، کش مخصوص، تخمه پنبه، گونی چتایی، ساقه برنج و پارچه ضد خوردگی زیر سازی بسیار محکم و فوق العاده ای را ایجاد کرده می کند. این روش به واسطه استفاده از متریال خاص و عدم استفاده از اسفنج می تواند تا سالها دوام و استقامت لازم را داشته باشد.


ساخت مبلمان ژورنالی با حداقل هزینه

همانطور که می دانیم مبلمان سلطنتی لوکس در سراسر دنیا قیمت های بسیار بالایی دارد. در ایران نیز با توجه به علاقه عموم به این سبک و برسی برند های معتبر بسیاری به دنبال ساخت مبلمان رویایی خود هستند. این امکان در هیواهوم فراهم شده تا مدل های مبلمان سلطنتی با هزینه هایی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی، سفارش گذاری، طراحی و ساخته شود.


مزیت بهره گیری از طراحان داخلی در انتخاب مبلمان

معماری و مبلمان دو عضو جدایی ناپذیر از یک دیگر هستند. این دو در کنار هم می توانند زیبایی های خلق کنند که نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کند. بهره گیری از طراح داخلی و یا کارشناس آگاه در انتخاب مبلمان سلطنتی می تواند تاثیر شایانی در هماهنگی بین عناصر دکوراسیون داخلی و مبلمان ایجاد کند.


 اهمیت خريد از توليد كننده 

در انتخاب مبلمان سلطنتی به واسطه قیمت نهایی و اهمیت آن در دکوراسیون داخلی باید هوشیار و حساب شده عمل کرد. بسیاری از فروشندگان به جهت سوء استفاده و فروش بیشتر محصولات خود، اطلاعاتی غلط و نا درست درباره مبلمان و ویژگی های آن به مخاطب خود ارائه می دهند. اغلب این افراد سودجو  با ارائه قیمت هایی بسیار پایین در صدد فروش هر چه راحت تر و سریعتر محصول خود هستند. حال در این آشفته بازار امروزی انتخاب مبلمان سلطنتی از یک برند شناخته شده که در این زمینه سالها تجربه ساخت محصولاتی با کیفیت را دارد بهترین و ایمن ترین راه برای یک خرید دلچسب است. تولید کنندگان مبلمان با کیفیت به واسطه گسترش فعالیت و نام خود هیچ گاه رو به ارائه محصولاتی بی کیفیت نمی آورند.

ارائه ضمانت نامه کتبی

در انتها ارائه ضمانت نامه ای کتبی و معتبر که قابلیت استناد در هر مرجعی را داشته باشد مهم و حیاتی است. با توجه به قیمت مبلمان سلطنتی قطعاً افراد و فروشگاه های متخلف وجود خواهند داشت پس با رعایت اصول ایمنی می توان شرایط خریدی ایمن را فراهم ساخت.

هیوا هوم تولید کننده مبلمان استیل ( سلطنتی ) کلاسیک با ۱۰۰ سال تجربه !

جهت اطلاعات بیشتر و خرید و سفارش مبل استیل ( سلطنتی ) می توانید به وب سایت هیوا هوم به آدرس Hivahome.com مراجعه کنید. این مجموعه با بیش از ۱ قرن تجربه آماده ساخت طرح های دلخواه شما می باشد.

هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی)
هیوا هوم ( تولید کننده مبلمان سلطنتی) گروه تولیدی هیواهوم طراح و تولید کننده انواع مبلمان کلاسیک و سلطنتی، صندلی، بوفه، آینه کنسول و ... با استفاده از بهترین متریال ها با بیش از 100 سال سابقه می‌باشد. www.hivahome.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋