himax marketing

himax marketing

تور فایبرگلاس

 

تور فایبرگلاس یا توری فایبرگلاس یکی از ابزارهای صنعتی بسیار پرکاربرد است که به دلیل جنس آن (فایبرگلاس) در خانواده مواد کامپوزیتی قرار می‌گیرد. توری که به آن مش هم گفته می شود به اشکال گوناگونی در بازار عرضه می‌شود و متناسب با نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این رابطه تور فایبرگلاس به شکل متری، تیپ، حصیری، سوزنی و … قابل اشاره است.

تورهای الیافی معمولا در وزن های مختلف ساخته می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند. تورهای فایبرگلاس(مش فایبرگلاس) به دلیل وزن سبک و تحمل آب و هوای گرم، سرد و مرطوب جایگزین توری های فلزی شده اند. چراکه این مواد پلیمری در مقابل فشار و ضربه استحکام و مقاومت مناسبی دارد و در هزینه نیز ضرفه جویی می شود.​​​​​

 

 

 

رشد فزاینده تکنولوژی در سال‌های اخیر باعث شده است تا دیگر موادی که به طور طبیعی در دسترس قرار دارند، برای پاسخ به نیازهای رو به رشد بشر کافی نباشند و از این رو تلاش برای ساخت مواد جدید، اجتناب ناپذیر شده است. به طور مثال، در بیشتر کاربردهای مهندسی به موادی نیاز است که ضمن داشتن استحکام بالا، سبک باشند، مقاومت سایشی خوبی داشته باشند.

اما از آنجا که نمی‌توان در طبیعت ماده‌ای یافت که همه خواص مورد نظر را دارا باشد، باید به دنبال چاره‌ای دیگر بود؛ لذا ساخت و استفاده از کامپوزیت‌ها (مواد ترکیبی) راه‌حل مناسبی است که بشر به آن دست یافته است.

هایمکس (Himax) با سال‌ها تجربه در زمینه صادرات و واردات انواع ابزارآلات صنعتی، اینک مفتخر به عرضه انواع تورهای فایبرگلاس (Fiberglass Mesh) و الیاف بافته شده فایبرگلاس (Fiberglass woven Roving) برای مصارف صنعتی گوناگون در بازار ایران است. ما اطمینان می‌دهیم که این محصولات را با بهترین کیفیت، به قیمت روز و به شکل فروش نقد و اعتباری در اقصی نقاط ایران عرضه نماییم.

شایان ذکر است که فروشگاه آنلاین هایمکس (Himax) این امکان خرید را به راحت‌ترین شکل ممکن برای شما خریداران محترم فراهم آورده است. در این رابطه هم‌اکنون می‌توانید تورهای فایبرگلاس را در اندازه‌های مختلف خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر، واحد فروش شرکت بازرگانی هایمکس (Himax) پاسخ‌گوی سوالات شما می‌ باشد.

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت کافیست با مدیر فروش در تماس باشید.

واحد فروش : 1803 111 0913

آدرس : اصفهان، شهرک صنعتی محمودآباد، خ34، شرکت بازرگانی پیشروسازش

دانلود Data Sheet (آنالیز و جداول فنی ) تور فایبرگلاس : کلیک کنید

مشاهده کاتالوگ تورهای فایبرگلاس : کلیک کنید

himax marketing
himax marketing

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋