hesam.tu94

hesam.tu94

مرکز خرید دستگیره کمد و کابینت

خرید دستگیره کابینت ارزان و با قیمت مناسب

ما برای زیبایی دکوراسیون و سهولت زندگی در جاهای مختلف خانه و محل کار از کابینت و کمد های مختلفی استفاده می کنیم. که از مواد و متریال های متفاوتی برای ساخت این مبلمان و کابینت ها استفاده شده است. دستگیره های کابینت محصولاتی هستند که برای استفاده راحت از کابینت ها و کمدها جهت باز شدن آسان درها و کشوها استفاده می شوند. نه تنها مفید بودن در دستگیره های مبلمان باید در نظر گرفته شود بلکه توجه به زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون خانه و آشپزخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

ما قصد داریم با زیبایی و تنوع طرح محصولاتمان، فرصتی را برای طراحان فراهم کنیم که در راستای خلق ایده هایشان، به گزینه ها و پیشنهادات بسیاری دسترسی داشته و در نتیجه مصرف کنندگان  هارمونی، تناسب، کارایی، دوام، تزیین، رنگ و بافت موردنظرشان را به دست بیاورند. آن چه محصولات ما را متمایز می سازد، توجه به زیبایی ناب و بی آلایش است.

 

بارتو در حال خاضر ارائه دهنده انواع دستگیره کابینت شامل: دستگیره کابینت مدرن، دستگیره کابینت کلاسیک، دستگیره کابینت سرامیکی، دستگیره کابینت تک پیچ، دستگیره کابینت ممبران و قلاب لباس می باشد شما می توانید جهت خرید دستگیره کابینت از محصولات فروشگاه بارتو دیدن فرمایید

hesam.tu94
hesam.tu94

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋