hesam.tu94

hesam.tu94

کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت های آشپزخانه است. حتی می توان گفت که پیشرو صنعت آشپزخانه است. دلیل این امر تنوع بالای رنگ ها و پوشش های رویین کابینت می باشد.

حتماً آشپزخانه هایی را در خانه دوست یا همسایه خود دیده اید که دارای طرحی بوده که قبلاً با آن روبرو نشده اید که دارای نقش و نگارهای پیچیده  طرح های  مقعر و برآمده بوده است، درسته شما با کابینت آشپزخانه ممبران روبرو شده اید. روکش های ممبران از چنان ویژگی هایی برخوردار هستند که هرگز از مد نمی افتن. زیرا تقریباً همه ی ویژگی های انواع کابینت آشپزخانه را در خود جمع آوری کرده اند. از آنجایی که این پوشش رویین آن تا انتهای گوشه ها ادامه دارد ، می توان آن را به عنوان بادوام ترین مدل در بین کابینت های آشپزخانه در نظر گرفت زیرا اجازه ورود هوا از گوشه های نوار را نمی دهد.

آشپزخانه ممبران چیست؟

صفحه های کابینتی ممبران در حالت غیر قابل باوری  در بین کاربران و طراحان بسیار محبوب هستن دلیل این امر همان طور که قبلا اشاره کردیم تنوع بالای رنگ می باشد.درهمه پنل ها و صفحه های کابینتی از یک لایه پی وی سی فشرده بروی صفحه استفاده می شود، اما سطح پی وی سی منحصر به فرد ممبران، برخلاف سایر پوشش ها ، گوشه های نوار را کاملاً پوشانده می شود بنابراین ، نفوذ رطوبت، گرما و میکروب ها به داخل درب غیرممکن می شود. به همین دلیل است که، مدل های آشپزخانه ممبران با سایر نوع مدل های کابینتی متفاوت است.

یراق‌آلات کابینت ممبران

مهم نیست که چه کابینت‌های آشپزخانه‌ای را انتخاب می‌کنید، یراق‌آلات ( دستگیره و …) آخرین قسمت کار است که می‌توانید آن را برای تکمیل انتخاب کابینت آشپزخانه خود خریداری کنید. به‌عنوان یک قاعده کلی شما باید یراق‌آلات را با سبک درهای کابینت هماهنگ کنید. به‌عنوان‌مثال، در یک درب کابینت براق دستگیره‌های ساده و کشیده می‌تواند مناسب باشد. بااین‌حال، شما می‌توانید با یک نگاه قابل‌توجه با کنار هم قرار دادن موارد ساده با یراق‌آلات عجیب‌وغریب کابینت‌های خود را خاص کنید. لولاها را هرگز فراموش نکنید و از تاثیر آنها به راحتی عبور نکنید.

دستگیره ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند . انتخاب آنها در واقع آخرین مرحله است اما یکی از مهم ترین آنهاست زیرا جلوه کابینت را کامل می کند. انتخاب این یراق الات باید با توجه به محیط آشپزخانه باشند. پس دقت کنید از دستگیره های کلاسیک در کابینت های مدرن استفاده نکنید.متریال های مورد استفاده در این دستگیر های مهم است. دقت کنید که ضد آب باشند تا هنگام برخورد دست های خیس با آنها در زمان آشپزی زنگ نزنند.

مزایای کابینت آشپزخانه ممبران چیست؟

  • گسترده ترین تنوع رنگ و بیشترین مدلهای طراحی.
  • به لطف ساختار PVC که گوشه های باند را پوشش می دهد، ماندگاری بالایی دارد.
  • آشپزخانه های کلاسیک و مدرن را می توان با صفحه های ممبران طراحی کرد.
  • به راحتی تمیز می شود. همچنین در برابر عوامل تمیز کننده شیمیایی مقاوم است.
  • پوشاندن آن روی نئوپان به جای MDF میتواند یک گزینه اقتصادی و با صرفه برای کابینت ها باشد که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی ندارد.
  • طراحی های برجسته یا فرورفته و کنده کاری شده را می توان بروی پنل های ممبران پیاده کرد.

 انواع دستگیره کابینت، دستگیره درب جوبی و قلاب لباس در حال حاضر تشکیل دهنده محصولات فروشگاه یراق آلات بارتو می باشد که شامل طراحی هایی از برترین برند های یراق آلات کشور همچون: نایس، برنزاستیل، ملونی و همچنین دستگیره های تولیدی مجموعه بارتو یراق به همراه محصولاتی از برندهای معتبر خارجی با قیمت بسیار مناسب برای زیبایی خانه شما.

hesam.tu94
hesam.tu94

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋