سلام به کاربران گرامی سایت حساب تیوب، به قسمت پنجم از فصل یازدهم آموزش حسابداری مقدماتی خوش آمدید. در این جلسه، به بررسی موضوع "رویداد هزینه و اسناد مثبته" خواهیم پرداخت.
سند حسابداری هزینه چیست؟
سند حسابداری هزینه، ثبت اطلاعاتی است که در یک طرف آن رویداد هزینه به درستی طبقهبندی شده و در طرف دیگر تأثیر این رویداد بر سازمان مشخص میشود.
انواع سند حسابداری هزینه
سند حسابداری هزینه به دو دسته تقسیم میشود:
هزینههایی که نیاز به پرداخت دارند:
هزینههایی که نیاز به پرداخت ندارند:
تماشا ویدیو کامل آموزشی:
پاسخ ها