چرا شرکت در دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس کسب و کار شما را متحول میکند؟ مدیران دیجیتال مارکتینگ مسئول برنامهریزی و مدیریت کمپینهای بازاریابی هستند. علاوه بر این وظیفه برندینگ، تحقیق، تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال، مدیریت محتوا، دادهکاوی و تحلیل دادههای وبسایت و کمپینهای بازاریابی دیجیتال نیز بر عهده آنهاست.
از جمله مزایای دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس، آموزش تولید محتوا بر اساس نیازسنجی و بازار هدف است. همچنین دانشپذیران فرا خواهند گرفت که متناسب با هر شبکه اجتماعی فعالیتهای بازاریابی خود را پیادهسازی کنند. این دوره توسط اساتید معتبر مدرسه کسب و کار ماهان و در فضای استودیویی با فیلمبرداری و تدوین حرفهای تولید شده است. افراد پس از گذراندن دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس، انجام کلیه تمرینات و آزمونها و مشارکت در فضای تعاملی "پاتوق" قادر خواهند بود تا ضمن بهبود کسب و کار خود، از نظر شغلی و حرفهای توسعه یابند.
استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ
تحقیقات در دیجیتال مارکتینگ
مدل کسب و کار دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال برندینگ و بازاریابی یکپارچه دیجیتال
برنامه ریزی رسانه دیجیتال واجرای کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی شبکه های اجتمایی
بازاریابی محتوایی
داده کاوی
هوش دیجیتال
طراحی وب سایت
موبایل مارکتینگ
هک رشد
گیمیفیکیشن
بازاریابی در موتورهای جست و جو
در استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مهارت مییابید.
میتوانید کمپینهای بازاریابی دیجیتال را پیادهسازی و تحلیل کنید.
در حوزه بازاریابی شبکههای اجتماعی و تولید محتوا براساس بازار هدف متخصص میشوید.
مفاهیم و اصول بهینهسازی و بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو را به کار میگیرید.
میتوانید برنامهها و استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ را تدوین کنید.
توانایی کنترل و رهبری تیم دیجیتال مارکتینگ را خواهید داشت.
میتوانید فرآیندهای اجرایی دیجیتال مارکتینگ را اندازهگیری و تحلیل کنید.
پاسخ ها