Meysam Hemmaty

Meysam Hemmaty

تولیدی لباس کار طراحان دوخت برتر

 تولیدی لباس کار حرفه ای طراحان دوخت برتر از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت لباس کار آغاز نمود، در طول این سال ها با به کار گیری تجربه‌های فراوان، اندیشه های نو و اهداف بلند مدت در زمینه تولید البسه اداری، کاری، تشریفاتی و بهره گیری از تکنولوژی مدرن و روز دنیا به همراه کادری مجرب و متخصص در کشور فعالیت خود را گسترش داده ایم.

در تولیدی لباس کار روزانه انواع مختلفی از لباس ها تولید و عرضه می شود و هم اکنون طراحان دوخت تولید کننده انواع مدل لباس کار و پوشاک صنعتی در طرح های مختلف از قبیل: لباس کار یکسره، لباس کاردوبنده، لباس کار مهندسی، لباس کار رستورانی، لباس کار تابستانی، لباس کار زمستانی، لباس فرم اداری و… است.

تمامی محصولات ما با بهترین جنس و کیفیت در شرکت تولیدی لباس کار طراحان دوخت تولید و عرضه می‌شود. باعث افتخار ماست که تا به این لحظه تمامی مشتریان رضایت کامل از محصولات طراحان دوخت را داشته اند.

هدف اصلی ما رضایت مشتری و در نهایت تحویل کالا با نهایت کیفیت و سرعت می‌باشد. اولویت اول ما کیفیت و استفاده از بهترین جنس برای تولید محصولات و لباس کارها می‌باشد، کافیست یک بار خرید لباس کار خود را انجام دهید تا جزو مشتریان وفادار ما شوید. ما در شرکت طراحان دوخت برتر به مشتریان خود پایبند و وفادار هستیم و تمامی مشکلات و مسائلی که ممکن است در ثبت سفارش و یا تحویل کالا به وجود آید را در اسرع وقت حل خواهیم کرد.

تمامی محصولات ما بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم از کارخانه برای تمامی مشتریان عزیز ارسال می‌شود و این اطمینان را به شما بزرگواران می دهیم که با خرید محصولات به صورت مادام العمر از خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهره مند خواهید شد، ما همیشه در کنار شما خواهیم بود.

طراحی و دوخت  لباس ها کاملا مطابق با سلیقه مشتریان عزیز می‌باشد و همچنین کلیه لباس کارها از کیفیت بالایی برخوردار است. تمامی محصولات تولید شده دارای گارانتی هستند. تولیدی طراحان دوخت درحال حاضر فروش لباس کارهای خود را به قیمت تولیدی به سراسر کشور ارائه می‌دهد تا مشتریان گرامی در خرید لباس کار مشکلی نداشته باشند.

شما می توانید لیست قیمت لباس کار را در سایت مشاهد نمایید. ما سعی کرده‌ایم که با توجه به شرایط بد اقتصادی و درک کارفرمایان عزیز کلیه لباس کارها در تهران https://tarrahandookht.ir/ و شهرستان ها را با قیمت یکسان بدست همه عزیزان برسانیم. تولیدی طراحان دوخت برتر انواع سفارش دوخت لباس کار را می‌پذیرد.

Meysam Hemmaty
Meysam Hemmaty

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋