helensa h

helensa h

عطر جدایی میاره آیا حقیقت داره؟

فروشگاه اینترنتی عطر هلنسا در این مقاله قصد دارد به این موضوع بپردازد که آیا هدیه دادن عطر و ادکلن باعث جدایی می شود؟ و این مطلب تا چه مقدار صحیح می باشد.

یکی از باور هایی که درباره هدیه دادن و گرفتن عطر  وجود دارد، ارتباطی میان عطر و جدایی است که در فرهنگ ایران بسیار جا افتاده است اعتقادات پوچی که گاها بی اساس شکل می گیرد، مطالب شنیده شده از اطراف که پایه و اساس علمی نداشته و بعضا دچار ترس و اضطراب و یا موضوعات حاشیه ای دیگر می شود.

بر این اساس بسیاری از زوج ها از دادن این کادوی بسیار شیک و جذاب به فرد مورد علاقه خود خودداری می کنند.

با اینکه میدانند هدیه دادن ادکلن بسیار باعث لذت و خوشحالی طرف مقابل می شود و هر شخصی هیچ گاه از خوشبو بودن ناراحت و ناخشنود نیست، اما این افکاری که کادو دادن ادکلن باعث جدایی میشه، ادکلن جدایی میاره یا نه، هدیه ادکلن جدایی میاره و بسیاری دیگر از این اراجیف باعث میشود که افراد از دادن این هدیه زیبا به یکدیگر صرف نظر کنند.

در ابتدای این مقاله به شما می گویم که این تصورات و خرافات هیچ ریشه علمی و یا حتی ثابت شده ای ندارند و چه بسیار زوج هایی که با دادن یک ادکلن به یکدیگر رابطه پایدار تری را ساخته اند و چه بسیار رابطه هایی که بدون دادن ادکلن از هم پاشیده اند.

پس برای باور هایی که هیچ اعتبار و ریشه و اساسی ندارد افکار خود را خراب نکنید. در ادامه این مقاله به طور کامل این موضوع را باهم بررسی می کنیم.

 

ادکلن زنانه ی ژورنالیست برند هلنسا

سرمنشاء و باور غلط در مورد عطر و جدایی

در این راستا باید بگوییم کسی نمی داند که این خرافه از کجا پیدا شد و بسیاری از مردم این خرافه را باور دارند. جالب است بدانید خرافه و شایعه ای که هدیه دادن عطر باعث جدایی می شود فقط محدود به مرزهای کشور ما است و در فرهنگ سایر کشورها چنین خرافه ای وجود ندارد.

اما ﺁنچه که مهم و واقعی است این است که بوی ﺁزاردهنده و بد سبب تنفر و جدایی می شود نه رایحه های خوش و ماندگار.

مردم رایحه خوش و این نوع هدایا را بیشتر می پسندند تا قبول بوی بد دیگران ! و جالب است که دامنه این خرافات به اسپری های خوشبو کننده و ادکلن هم رسیده است، انگار آن شیشه عطر یا قوطی اسپری چنان قدرت بی حد و مرز و مرموزی دارد که به دو نفر دستور جدایی و فاصله گرفتن را می دهد.

در حالیکه بوی خوش می‌تواند خاطره ای در ذهن انسان حک کند که تا سالها به یاد فرد خواهد ماند و با استشمام آن بو، کل خاطرات زیبایش تکرار خواهد شد؛ در نتیجه می‌توان عطر را محرکی برای یادآوری خاطرات و گذشته انسان دانست.

توصیه معصومین در مورد استفاده از عطر

پیامبر اعظم (ص) : هدیه را بپذیرید و بهترین هدیه‏ ها عطر است که از همه سبکبارتر و خوشبوتر است.

امام صادق (ع) : هدیه به یکدیگر بدهید تا رشته محبتتان استوار شود، زیرا هدیه، محبت را بیفزاید و کینه و کدورت را از میان ببرد.

امام رضا(ع) : بر هیچکس روا نیست که از به کار بردن عطر در هر روز خودداری کند، پس اگر نتوند، یک روز در میان چنین کند، و اگر باز هم نتواند،‌ معطر ساختن خود را در روز جمعه ترک نکند.

امام سجاد(ع) : نماز شخص معطر فضیلتش بالاتر است.

 

عطر و رایحه درمانی چه فواید روانی دارند؟

برخی تحقیقات در مورد تأثیر عطرها بر حالات روانی انجام شده است. از “شرایط رفتاری” با رایحه درمانی می توان برای کنترل نوسانات خلقی ، غلبه بر استرس ، مبارزه با درد یا القاء خواب استفاده کرد. هدف از عطر همیشه تأثیر بر خلق و خو است. 

خرید ادکلن مردانه

اهمیت عطر و رایحه خوش از نظر ادیان مذهبی

در همه ادیان مذهبی مخصوصا دین اسلام، سفارشات زیادی به استفاده از بوی خوش و استشمام عطر شده است. احادیث زیادی در مورد هدیه کردن عطر آورده شده است و آیات زیادی در قرآن، بهشت را با بوی خوش توصیف می‌کند.

احادیثی از حضرت محمد (ص):

  • بوی خوش، قلب را تقویت می‌کند
  • بهترین بندگان خدا کسانی هستند که به عهد خود وفا می‌کنند و بوی خوش می‌دهند.
  • هدیه را بپذیرید و بهترین هدیه‌ها عطر است که از همه سبکبارتر و خوشبوتر است.

عطر جدایی میاره یا نه

عطر جدایی میاره یا نه

در زمان کادو گرفتن شایعات را فراموش کنید

کسی که برای شما کادویی تهیه می کند برای خرید آن زمان، هزینه و سلیقه صرف کرده است و با تمام عشق و محبتش سعی کرده چیزی را خریداری کند که بتواند نظر مثبت شما را جلب کند.

حالا تصور کنید با فکر کردن به یک سری خرافات بی پایه و اساس روز خود را خراب کنید و شخص مقابل را ناراحت کنید و یا حتی کاری کنید که دیگر برای شما هیچ کادویی نخرد.

خرافاتی مثل اینکه رز زرد نفرت می آورد، ساعت جدایی می آورد، حلقه جدایی می آورد، عطر جدایی می آورد به نظر من ساخته یک ذهن مریض و تنها بوده و به هر کسی که می رسیده و میدیده کسی کادویی گرفته برای ناراحت کردن اون شخص این حرف را می زده و کم کم این خرافات همه گیر شده.

راه حل کادو دادن عطر بدون جدایی چیست؟

تنها کاری که باید بکنید این است که مقاله معرفی ۱۰ برند عطر و ادکلن جیبی را بخوانید و سلیقه مخاطب خاصتان را در نظر بگیرید و یک هدیه به یاد ماندنی برای او خریداری کنید. 

همچنین نحوه استفاده از ادکلن به روش صحیح را هم مطالعه کنید تا بدانید تمام روش هایی که قبلا برای استفاده از ادکلن به کار میبستید اشتباه بوده اند.

با این کار هدیه شما همیشه به یاد ماندنی خواهد شد و شخص مقابلتان هر بار که از آن عطر استفاده می کند به یاد شما می افتد.

اگر هنگام گرفتن کادوی عطر، شخص مقابلتان اظهار ناراحتی کرد و گفت عطر باعث جدایی می شود با آرامش کامل او را در آغوش بگیرید و به او توضیح دهید که این خرافات و حرف های بی پایه و اساس باعث جدایی نمی شود و تنها چیزی که میتواند شما را جدا کند و اختلافی بینتان ایجاد کند خودتان هستید.

پس هر دو از بوی جذاب و منحصر به فرد یک عطر نهایت لذت را ببرید.

جمع بندی

هدیه دادن عطر در بسیاری از فرهنگ ها عملی زیبا و دلنشین است و اگر شما نیز کمی دقت کنید متوجه می شوید چنین هدیه ای احتمالا خودتان را نیز خوشحال کند.

با یک رایحه خوشبو می توانید خاطرات را عمیق تر ثبت کنید و لحظاتی شیرین بسازید بدین ترتیب پاسخِ سوال «آیا هدیه دادن عطر و ادکلن باعث جدایی میشود؟» منفی است و در حقیقت عطر و ادکلن از مناسب و محبوب ترین هدیه ها هستند.

helensa h
helensa h

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋