heidari.youcan

heidari.youcan

اتوماسیون

استفاده از اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) به عنوان راه حلی برای وظایف و گردش کار مزایای بسیاری برای صنایع و سازمان ها دارد. امروزه سازمان ها از RPA استفاده می کنند تا از مزایای افزایش بهره وری کار، دقت، سرعت و انطباق با مقررات بهره ببرند. دریابید که چگونه RPA می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

مزایای اتوماسیون فرآیند رباتیک

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون صنعتی
RPA به کسب و کارها این امکان را می دهد تا فرآیندها و وظایف را خودکار کنند تا در زمان صرفه جویی کنند و از خطاهای انسانی رایج جلوگیری کنند. نرم‌افزار RPA با پیکربندی ربات‌ها برای انجام کارهایی که معمولاً توسط انسان انجام می‌شود کار می‌کند. ربات‌ها را می‌توان آموزش داد تا روی برنامه‌ها کلیک کنند و تایپ کنند، و همچنین برای انجام کارهای پیچیده‌تر بدون دخالت انسان پیکربندی شوند. شما می‌توانید با خودکار کردن انواع فعالیت‌ها، مانند انتقال داده، به‌روزرسانی پروفایل مشتری، ورود داده‌ها، مدیریت موجودی و سایر کارهای پیچیده از RPA بهره ببرید.

در اینجا هفت مزیت کلیدی اتوماسیون فرآیند روباتیک آورده شده است.

 

صرفه جویی در زمان

وظایف اداری تکراری فرآیندهای تجاری رایج در بسیاری از شرکت ها هستند. RPA شرکت ها را قادر می سازد تا به سرعت کارهای تکراری را با سرعت روباتیک خودکار کنند. کسب‌وکارها و کارمندان آن‌ها نیز می‌توانند از RPA بهره ببرند، که آنها را آزاد می‌کند تا زمان بیشتری را برای کارهای مهم و پیچیده صرف کنند.

ROI افزایش یافته است

ابزارهای RPA در مدیریت وظایف تکراری کارآمدتر از منابع انسانی هستند و همچنین می توانند به کسب و کارها در بهبود بهره وری کار خود کمک کنند. تاثیر مثبت بر ROI یکی از بزرگترین مزایای RPA است. اتوماسیون فرآیند رباتیک شما را قادر می سازد چندین فرآیند کسب و کار را بهبود ببخشید و مقادیر زیادی از داده های کمی و کیفی را در طول زمان برای برقراری ارتباط بهتر و مدیریت هزینه ها جمع آوری کنید.

بدون خطای انسانی

 

به طور واقع بینانه، اشتباهات و خستگی همیشه عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند، حتی برای افراد بسیار ماهر در شغلشان. ربات‌های خودکار RPA خستگی را محاسبه نمی‌کنند، بنابراین وظایف هر بار دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده انجام می‌شوند.

امنیت افزایش یافته

امنیت سایبری برای کسب و کار شما حیاتی است و راه حل های RPA از تهدیدات امنیتی محافظت می شوند. RPA با کاهش تعداد تعاملات انسانی با داده‌ها و اطلاعات حساس، امنیت را افزایش می‌دهد و از نشت و نقض پرهزینه داده‌ها جلوگیری می‌کند. ابزارهای RPA به ایمن نگه داشتن کسب و کار شما کمک می کنند، از جمله مسدود کردن دسترسی کاربران غیرمجاز یا انجام خروج از حساب فعال.

هزینه انطباق

انطباق برای اعتبار و پایداری کسب و کار شما بسیار مهم است. راه‌حل‌های RPA از قوانین و دستورالعمل‌های بسیار دقیق و ثابت پیروی می‌کنند. به طور کلی، اکثر سازمان ها از انواع مقررات صنعتی و دولتی پیروی می کنند و از طریق انطباق خودکار و مداوم از RPA سود می برند. RPA خطر انطباق را کاهش می دهد زیرا می توان آن را در یک مکان واحد به جای انجام ممیزی های چندگانه برنامه ممیزی کرد. اتوماسیون فرآیند رباتیک را می توان برای گردش کار قراردادها و ارسال ها، به روز رسانی فرم ها، و اعلان ها و هشدارهای مربوط به انطباق اعمال کرد.

گسترش اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار

همانطور که شرکت ها از ابزارهای RPA برای چندین فعالیت تجاری استفاده می کنند، فرآیندها و وظایف اتوماسیون در سراسر سازمان گسترش می یابد. اتوماسیون فرآیند رباتیک به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا برای برآوردن رشد تقاضای فصلی و اهداف پیش‌بینی‌شده، چه پردازش سفارش، صورت‌حساب، مدیریت موجودی، یا سایر اشکال تولید و خدمات، مقیاس شوند.

رضایت کارکنان

خودکارسازی فرآیندهای خسته کننده، کارمندان را آزاد می کند تا روی نیازهای مهم تر کسب و کار تمرکز کنند. RPA رضایت کارکنان را با کاهش وظایف تکراری انسانی افزایش می دهد و کارکنان را قادر می سازد تا مهارت های خود را در کارهایی که نیاز به تفکر استراتژیک دارند، مانند برنامه ریزی تجاری، روابط عمومی و طوفان فکری به کار گیرند.

چگونه سازمان ها می توانند از اتوماسیون گردش کار بهره مند شوند؟
اتوماسیون گردش کار به استفاده از فناوری های اتوماسیون برای خودکارسازی و اتصال فرآیندهای کسب و کار برای تشکیل جریان های کار ساده اشاره دارد. اتوماسیون گردش کار از RPA برای انجام وظایف فردی در یک گردش کار استفاده می کند، اما RPA کل فرآیند را از ابتدا تا انتها خودکار کرده و به هم متصل می کند تا یک گردش کار کامل را تشکیل دهد.

در اینجا چهار راه وجود دارد که اتوماسیون گردش کار می تواند برای سازمان شما مفید باشد.

فرآیند را ساده کنید

اتوماسیون گردش کار انواع فعالیت‌های مرتبط با کار را به هم متصل و خودکار می‌کند تا بتوانید وظایف را سریع‌تر و دقیق‌تر از انسان‌ها انجام دهید. به عبارت دیگر، فرآیندهای سازمان شما را آسان تر می کند.

افزایش بهره وری

گاهی اوقات کسب‌وکارها برای پاسخگویی به تقاضای بالاتر از حد متوسط، باید فرآیندهای خود را سریع‌تر انجام دهند. نرم افزار اتوماسیون گردش کار سرعت و دقت فرآیندهای کسب و کار را افزایش می دهد و بهره وری را با مقیاس گذاری فرآیندهای خودکار در یک سازمان افزایش می دهد. افزایش بهره وری همچنین به معنای توانایی بیشتر در خدمت و رشد سازمان و پایگاه مشتریان شماست.

قابلیت اطمینان بهبود یافته

فرآیندهای خودکار بسیار کمتر در معرض خطا هستند زیرا قوانین گردش کار را دقیقاً دنبال می کنند. در نتیجه، سازمان ها از طریق نتایج قابل اعتماد و قابل اعتمادی که ابزارهای اتوماسیون آنها هر بار ارائه می دهند، اعتبار کسب می کنند.

مدیریت هزینه

همه کسب و کارها می خواهند هزینه ها و مخارج خود را به طور موثر مدیریت کنند. با این حال، هزینه ها می توانند نوسان داشته باشند زیرا فرآیندهای کسب و کار اغلب تحت تأثیر متغیرهای زیادی مانند تقاضا و خروجی نیروی کار متغیر است. اتوماسیون گردش کار، سازمان ها را قادر می سازد تا فرآیندهای استاندارد شده را برای نتایج و هزینه های قابل پیش بینی تر، خودکار کنند. اتوماسیون گردش کار می تواند به سازمان ها کمک کند تا نیاز به منابع اضافی را کاهش دهند و در نتیجه آنها را برای مدیریت هزینه ها و رفع نیازهای مختلف به طور مداوم توانمند سازد.

RPA مورد استفاده صنایع و ادارات
RPA می تواند عملیات در صنایع و بخش های مختلف را مدیریت و هماهنگ کند. در اینجا نحوه استفاده شش صنعت و بخش از اتوماسیون فرآیند روباتیک آورده شده است.

فناوری اطلاعات

بخش‌های فناوری اطلاعات می‌توانند از ابزارهای RPA مانند بهبود انطباق، کاهش حجم کاری و کاهش خطرات امنیتی بهره ببرند. این بخش سوالات منظم، بلیط های پشتیبانی و وظایف مرتبط با امنیت زیادی دارد. با RPA، می توانید با اجرای کارهایی که نیازی به مداخله تخصصی ندارند، از جمله تریاژ بلیط های پشتیبانی و اطلاع رسانی به روز رسانی های نرم افزار، میزان کار انجام شده توسط بخش فناوری اطلاعات خود را کاهش دهید. RPA همچنین به شما امکان می دهد وظایف تخصصی مانند بررسی های انطباق بین برنامه ها و راه اندازی و مدیریت زیرساخت را مدیریت کنید.

مدیریت شخصی

زمان صرف شده برای کارهای تکراری مرتبط با فعالیت هایی مانند جذب کارکنان و حضور در هیئت مدیره را کاهش دهید. منابع انسانی می تواند از نرم افزار RPA برای تسریع درخواست های شغلی برای استخدام استعدادهای بسیار ماهر و مرتبط استفاده کند. RPA همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا اسناد لازم برای ورود به سیستم، از جمله وظایف معمول سوار شدن را مانند ارائه اعتبار (ایمیل، رمز عبور) به کارمندان جدید، هماهنگ کنید.

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

دقت داده ها و نگهداری سوابق برای تیم های مالی ضروری است. ابزارهای RPA دقت و قابلیت اطمینان حسابداری و مدیریت داده ها را افزایش می دهند. نرم افزار RPA با انجام محاسبات مالی ساده یا پیچیده، خودکارسازی ارتباطات حساب های دریافتنی، خودکارسازی تلفیق و گزارش دهی و تأیید پرداخت ها به بخش های مالی کمک می کند.

heidari.youcan
heidari.youcan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋