heidari.youcan

heidari.youcan

اجیل

علیرغم اینکه مدتی است آجیل ها شهرت بدی داشته اند، اما از آنجایی که بسیاری از افراد کالری بالایی دارند، ترجیح می دهند آنها را به طور کامل از رژیم غذایی حذف کنند، واقعیت این است که مصرف آنها بیش از حد توصیه شده است. در واقع، نه تنها نباید آنها را به طور کامل از رژیم غذایی حذف کنیم، بلکه باید آنها را روزانه مصرف کنیم. توصیه می شود آجیل را هر روز به مقدار کم، حدود 20 تا 25 گرم، یعنی حداکثر 4 یا 5 واحد مصرف کنید. فاطمه برانکو، متخصص تغذیه توضیح می دهد که نباید از آنها سوء استفاده کنید زیرا کالری و چربی زیادی دارند، اما این برای سلامت قلب است، بنابراین برای حفظ سلامت قلب ضروری است.

مرکز خرید خشکبار در اصفهان

 

آجیل‌ها دارای خواص متعددی هستند که باعث می‌شود آنها را در یک رژیم غذایی متنوع و متعادل قرار دهند، نه تنها به دلیل کیفیت چربی‌هایشان، بلکه همچنین به این دلیل که «به لطف فیبرشان به بهبود انتقال روده کمک می‌کنند، کلسترول را کاهش می‌دهند، سیرکننده هستند. برانکو توضیح می‌دهد که رشد شناختی، سلامت استخوان و ماهیچه را بهبود می‌بخشد و برای دیابت نیز مفید است. مجموعه ای از فواید که اگر چه در صورت مصرف بیش از حد آجیل ممکن است با افزایش وزن همراه باشد، اما مقدار کمی از آن ما را تا وعده غذایی بعدی سالم و راضی نگه می دارد.

 

از نظر تغذیه ای
بنابراین آجیل دارای خواص بی شماری است که آنها را به غذاهای درجه یک تبدیل می کند.
علیرغم این واقعیت که هر دو گردو مانند بادام، فندق، مغز کاج، پسته، بادام هندی، پیپ یا تخمه کدو دارای خواص متعدد و بسیار مغذی هستند، اما هر کدام از آنها دارای مواد مغذی خاصی هستند که آن را برای عملکردهای خاصی از بدن جالب می کند. . بنابراین، راحت است که مصرف یکی یا دیگری را بسته به نیاز خود افزایش دهیم یا بهتر از بهتر، آنها را جایگزین کنیم، زیرا آنها نیز بسیار متنوع هستند و در دستور العمل های متعدد جای دارند: سالاد، دسر، سس، غذاهای برنج، و غیره.

گردو، مناسب برای قلب

برانکو در میان عملکردهای چندگانه آنها تأکید می کند که آنها آجیل هایی هستند که بیشترین اسیدهای چرب امگا 3 را دارند. «برای جلوگیری از کلسترول، تری گلیسیرید و فشار خون بالا به شدت توصیه می شود، بنابراین برای بیماران مبتلا به این نوع بیماری، مصرف آن بسیار توصیه می شود. یک مشت در روز

این نوع چربی، علاوه بر این، "نقش کلیدی در غشای سلولی ایفا می کند، که وقتی آنها را به طور منظم در رژیم غذایی قرار می دهیم، سلامت پوست و مو مفید است." یک ایده خوب برای مصرف گردو، علاوه بر خوردن آن به عنوان میان وعده صبح یا بعد از ظهر، چون ما را سیر نگه می‌دارد، این است که آن را به صورت خرد شده در ماست، همراه با غلات صبحانه یا در شیک مصرف کنیم. اسموتی ها

 

بادام، کلسیم فراوان

 


آنها برای بیماری های استخوانی ایده آل هستند، زیرا منبع خوبی از کلسیم هستند. برانکو توضیح می دهد: همه آجیل ها هستند، اما اگر به دنبال سهم اضافی از این ماده معدنی هستیم، بادام بهترین متحد است. بنابراین، آنها به شدت برای همه توصیه می شود، به ویژه برای کسانی که محصولات لبنی مصرف نمی کنند یا برای کسانی که می خواهند از استخوان های خود مراقبت کنند، مانند زنان بعد از یائسگی.

به نوبه خود، مربی متخصص در عادات سالم، ناتالیا کالوت، قدرت سیر کردن و سهم انرژی آن را برجسته می کند، که به ما کمک می کند تا با روز به روز روبرو شویم. آجیل علیرغم کوچک بودن آنها بسیار سیر کننده هستند. علاوه بر این، آنها سرشار از پروتئین و چربی‌های مفید برای قلب هستند، که باعث می‌شود در مواقعی که نیاز به تزریق انرژی داشته باشیم، به غذاهای عالی تبدیل شوند. بنابراین، حمل یک مشت بادام در کیف خود و رسیدن به آنها در زمانی که گرسنه هستید یا احساس کمبود انرژی می کنید می تواند کمک بزرگی باشد. همچنین میوه خشکی است که حاوی بیشترین فیبر است، بنابراین برای همه کسانی که در انتقال روده مشکل دارند ایده آل است.

بادام هندی، مراقب چشم ها باشید

افقی
آجیل بادام هندی
چربی های اشباع نشده این آجیل کوچک به شکل کلیوی تا 80 درصد می رسد، بنابراین به دلیل عملکردهای محافظتی قلب برجسته است، اگرچه همچنین یک ضد التهاب قوی است و به دلیل داشتن فیبر غنی، متحد خوبی برای سلامت روده است.

اما بادام هندی عملکرد جالبی دارد که بسیاری از مردم از آن غافل هستند: حاوی رنگدانه آنتی اکسیدانی به نام زآگزانتین است که مستقیماً روی شبکیه جذب می شود و یک لایه محافظ تشکیل می دهد که از تأثیر اشعه ماوراء بنفش بر روی چشم جلوگیری می کند و بنابراین یک متحد خوب سلامت چشم ما

heidari.youcan
heidari.youcan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋