peaky

peaky

i
 ۳ نفر را دنبال می کند

آنچه امیدواریم در فصل ۲ ببینیم

 

 

در سال ۱۹۸۷، دی سی کامیکس یک نویسنده موفق که راجع به مسائل فرهنگ عامه می‌نوشت (بیوگرافی دورن دورن و کتابی درباره The Hitchhiker’s Guide to The Galaxy) را بر اساس سه رمان گرافیکی او با همکاری دیو مک کین (Dave McKean) که سال قبل منتشر کرده بود، استخدام کرد.

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی ؛ از گل ملی به گرجستان تا بازیگری

 

این نویسنده نیل گیمن (Neil Gaiman) بود.

پس از پیوستن به دی سی، گیمن یک کمیک به نام بلک ارکید (ارکیده سیاه) نوشت و این کمیک کارن برگر (Karen Berger) را تحت تاثیر قرار داد، او از گیمن خواست تا یک شخصیت قدیمی دی سی را احیا کند و به گیمن این اجازه را داد تا آزادانه از خلاقیتش استفاده کند و آن طور که می‌خواهد این شخصیت را شکل دهد. بدین ترتیب The Sandman (سندمن) متولد شد.

 

معرفی افراد مشهور درگیر اعتیاد در زندگی واقعی

 

دی سی این مجموعه را از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ منتشر کرد که شامل ۷۵ جلد بود و الهام بخش تولید اسپین آف‌هایی از سایر شخصیت‌های آن بود که موفق هم بودند. سری Sandman به یکی از پرفروش‌ترین عناوین دی‌سی تبدیل شد و از آن زمان چنان شهرت چشمگیری به دست آورد که به عنوان یکی از داستان‌های کمیک بزرگ تاریخ در نظر گرفته می‌شود.

 

نقد فیلم الویس | بزرگ‌تر از بیگ بَنگ

 

مانند دیگر داستان‌های کمیک، استودیوها می‌خواستند The Sandman را به یک نسخه لایو اکشن تبدیل کنند. با این حال، سازندگان به طور گسترده‌ای از آن به عنوان اثری غیر قابل اقتباس یاد می‌کردند (نسخه شنیداری (در Audible) این اثر موجود است و از آن استقبال هم شد) – بزرگ یا کوچک، در نهایت اقتباس The Sandman به جهنمی به نام در حال توسعه سقوط کرد. داستان در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ این دست و آن دست شد و امیدها در دهه ۲۰۱۰ به اوج خود رسید اما باز هم همه چیز از هم پاشید.

 

50 سالگی فیلم The Way of the Dragon

 

سپس، در سال ۲۰۱۰ ، نتفلیکس اعلام کرد که برای ساخت یک سریال لایو اکشن به برادران وارنر پیوسته است. سریالی که توسط دیوید اس. گویر، گیمن، و در نهایت آلن هاینبرگ ساخته شد و آن‌ها کاری را انجام دادند که بیش از ۲۵ سال در جهنم توسعه گیر افتاده بود – سریال The Sandman را به تاریخ اکرانش رساندند.

در حالی که نمی‌دانیم آیا نتفلیکس فصل دومی که The Sandman شایسته آن است را به این سریال اعطا خواهد کرد یا نه، بسیاری از بینندگان و منتقدان آن را با نقدهای عمدتاً درخشان تحسین کرده‌اند.

 

با بهترین فیلم های آدام سندلر آشنا شوید

 

گیمن، امید دارد که فصل بعدی ساخته خواهد شد، و به لطف منبعی کامل، محتوای زیادی برای ارائه در فصل دوم خواهند داشت. در یکی از اپیزودهای پادکست The Watch در اوایل آگوست، هاینبرگ گفت که اصلی‌ترین بخش‌های فصل دوم را از قبل آماده کرده و پیش‌نویس کرده است، و امیدوار است که افراد کافی این سریال را تماشا کنند تا بتوانند هر چه سریع‌تر فصل بعدی را بسازند.

در صورت تمدید سریال، این چیزی است که امیدواریم در فصل دوم شاهد آن باشیم.

 

بیشتر بخوانید 

peaky
peaky i

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋