کمپرسور هواپایا

کمپرسور هواپایا

شرکت هواپایا تامین در زمینه ارایه خدمات انواع کمپرسور هوا فشرده فعالیت میکند. جهت مشاهده خدمات هواپایا به نشانی " havapaya.com " مراجعه کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تله آبگیر از اجزای کمپرسور سانتریفیوژ

اصولا کمپرسور به دستگاهی گفته می شود که برای افزایش فشار سیالات تراکم پذیر از جمله گاز ها و بخارات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بسیار کاربردی، امروزه تبدیل به یکی از پایه های ثابت صنایع شده است که می توان آن را اسب بارکش صنعت نامید. کمپرسور ها امروزه در رفاه زندگی بشری، یکی از حیاتی ترین نقش ها را ایفا می کنند. اگر دارای کسب و کاری هستید که به استفاده از کمپرسور سانتریفیوژ احتیاج دارید، باید مراکز بسیار معتبری را جهت تهیه این دستگاه های حساس اختصاص دهید.

 

تله آبگیر بعد از کمپرسور نصب می گردد و وظیفه آن جلوگیری از ذرات آب و روغنی است که در هوای خروجی کمپرسور وجود دارد. البته این قطعه را میکرو تراپ یا واتر تراپ نیز می گویند. تا این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با اجزای کمپرسور سانتریفیوژ آشنا کنیم و کاربرد هرکدام از آنها را توضیح دادیم. اما بصورت کلی کمپرسور سانتریفیوژ یا گریز از مرکز شامل چهار قسمت مهم و اساسی می باشد. این چهار قسمت عبارت اند از منفذ ورودی، روتور یا پروانه، کلکتور و دیفیوزر که چهارچوب کلی سانتریفیوژ را تشکیل می دهند.

منبع: اجزا سانتریفیوژ کمپرسور

کمپرسور هواپایا
کمپرسور هواپایا شرکت هواپایا تامین در زمینه ارایه خدمات انواع کمپرسور هوا فشرده فعالیت میکند. جهت مشاهده خدمات هواپایا به نشانی " havapaya.com " مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋