کمپرسور هواپایا

کمپرسور هواپایا

شرکت هواپایا تامین در زمینه ارایه خدمات انواع کمپرسور هوا فشرده فعالیت میکند. جهت مشاهده خدمات هواپایا به نشانی " havapaya.com " مراجعه کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مزایای استفاده از درایر کمپرسور هوا چیست؟

در واقع استفاده از درایر کمپرسور هوا باعث خواهد شد تا میزان دمای درون کمپرسور کمی پایین‌تر آمده و سبب خشک شدن آب و بخار موجود در کمپرسور خواهد شد. همچنین یک شیر تخلیه بر روی دستگاه وجود دارد که می‌تواند بخار آب جذب شده توسط درایر را به طور زمان‌بندی شده و خودکار تخلیه کند. اگر بخواهیم بگوییم که مهم‌ترین مزایای استفاده از درایر چیست باید بیان کنیم که استفاده از درایر باعث می‌شود تا حد زیادی از فرسایش و پوسیده شدن لوله‌های انتقال جلوگیری شود. همچنین استفاده از درایر  باعث خواهد شد که تجهیزات مختلف خطوط انتقال  از هرگونه آسیب دیدگی مکانیکی در امان بمانند و باعث افزایش کیفیت کار در مخازن می‌شود.

 

درایر کمپرسور هوا انواع ویژه‌ای از سیستم‌ها را شامل می‌شود که به طور خاص برای حذف آب موجود در هوای فشرده طراحی شده‌اند. در واقع عملکرد درایر بدین صورت است که هوای فشرده را از بخار پاک می‌کند. فرآیند فشرده سازی هوا باعث افزایش دمای آن می‌شود و در نتیجه شاهد بخار آب خواهیم بود.  هوای فشرده به طور کلی در دمای بالا داری  رطوبت نسبی ۱۰۰٪  می‌باشد.  با خنک شدن هوای فشرده ، بخار آب درون مخزن (ها) ، لوله‌ها ، شیلنگ‌ها و ابزارهایی که در قسمت‌های پایین دستی کمپرسورها  قرار دارند متراکم می‌شود. وجود بخار آب هوای فشرده در این تجهیزات می‌تواند باعث اختلال عملکرد در فرآیندهای حساس صنعتی و همچنین کاهش طول عمر تجهیزات شود به همین دلیل از درایر کمپرسور هوای فشرده استفاده می‌شود.

کمپرسور هواپایا
کمپرسور هواپایا شرکت هواپایا تامین در زمینه ارایه خدمات انواع کمپرسور هوا فشرده فعالیت میکند. جهت مشاهده خدمات هواپایا به نشانی " havapaya.com " مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋