کمپرسور هواپایا

کمپرسور هواپایا

شرکت هواپایا تامین در زمینه ارایه خدمات انواع کمپرسور هوا فشرده فعالیت میکند. جهت مشاهده خدمات هواپایا به نشانی " havapaya.com " مراجعه کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کمپرسور سانتریفیوژ و صنایع تحت پوشش

کمپرسور سانتریفیوژ می تواند با به گردش در آمدن پروانه در هوا، یک قسمت از ناحیه را مکش کند و آن را به یک ناحیه کم حجم تر منتقل کند. در اثر این چرخش است که هوای کم فشارتر توسط مکش پره تحت تاثیر قرار می گیرد و سپس با افزایش فشار مجدد به حالت اول باز می گردد. جالب است بدانید که پره ها در کمپرسور سانتریفیوژ به گونه ای طراحی می شوند تا عمل کمپرسور کردن به خوبی انجام شود.

 

در برخی از پمپ های سانتریفیوژ عمل کمپرس کردن در چندین مرحله انجام می شود. با استفاده از چندین پروانه می توان هوا را در چندین مرحله فشرده تر کرد و از این رو در فشارهای بالا به آن دست یافت. کمپرسور کمپرسور اینگرسولرند از دو ورودی و یک خروجی برای فشرده کردن دو یا چند مرحله استفاده می شود. البته در برخی دیگر از کمپرسورهای مخصوص سانتریفیوژ می توان از دو ورودی و یک خروجی استفاده کرد که قادرند فشرده سازی را در دو یا چهار مرحله انجام دهند.

 

کاربرد کمپرسور سانتریفیوژ در صنایع مختلف

قاعدتا به عنوان یک کاربر این سوال برای شما پیش آمده که از یک کمپرسور مناسب سانتریفیوژ در چه صنایعی استفاده می شود؟ به طور کلی از یک کمپرسور سانتریفیوژ برای صنایعی مانند:

  • صنایع نیروگاهی
  • صنایع هوایی
  • صنایع خودرو
کمپرسور هواپایا
کمپرسور هواپایا شرکت هواپایا تامین در زمینه ارایه خدمات انواع کمپرسور هوا فشرده فعالیت میکند. جهت مشاهده خدمات هواپایا به نشانی " havapaya.com " مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋