haniyeh aghakhani

haniyeh aghakhani

خرید یخچال صنعتی ایستاده

یخچال ایستاده در انواع و طرح های مختلف و همچنین ابعاد متفاوت توسط صنایع برودتی پرنس سرما طراحی و تولید می شود تا شما عزیزان بتوانید از میان تنوع محصولات، بهترین یخچال ایستاده صنعتی را انتخاب کنید.

یخچال ایستاده

قیمت یخچال ایستاده ویترینی

یکی از تجهیزات مهم و بسیار ضروری در هر سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی، یخچال های ایستاده هستند که در دسته یخچال صنعتی قرار می گیرند. یخچال ایستاده فروشگاهی دارای کاربرد های مختلفی می باشد و با توجه به محصولی که قرار است در آن نگهداری شود از انواع و ابعاد گوناگونی برخوردار است. از یخچال های ایستاده ویترینی که به آنها یخچال مغازه، یخچال سوپرمارکت یا یخچال فروشگاهی نیز گفته می شود برای نگهداری انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها، مواد غذایی، محصولات لبنی و پروتئینی استفاده می شود. یخچال مغازه سوپرمارکت اغلب در مکان هایی از قبیل فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ و... به کار می رود.
از جمله ویژگی های یخچال ایستاده مغازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید یخچال ایستاده

  • برای نمایش بهتر محصولات از نورپردازی LED در ساختار یخچال نوشابه استفاده شده است، که بر زیبایی و جلوه محصولات تاثیر دو برابر دارد.
  • جنس شیشه های به کار رفته در یخچال ساندویچی از نوع سکوریت نشکن است که در برابر ضربه های احتمالی مقاوم است و به صورت دو جداره طراحی شده که بین جداره های آن با گاز آرگون پر شده است.
  • برای عایق بندی یخچال فست فودی از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است که سبب جلوگیری از اتلاف انرژی و سرما می شود.
  • بدنه یخچال ویترینی ایستاده سوپری بر اساس سفارش مشتری می تواند از نوع گالوانیزه یا استیل ساخته شود که هر دو مورد از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • یخچال ایستاده فروشگاهی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما دارای برچسب انرژی A بوده از این رو بسیار کم مصرف و بهینه هستند و به آن ها یخچال کم مصرف نیز گفته می شود.
  • در طراحی این یخچال ها سعی شده از موتور دانفوس استفاده شود که جز بهترین موتور های موجود در بازار بوده و بسیار پر قدرت و کم مصرف است.
  • طبقات به کار رفته در یخچال صنعتی ایستاده دارای قابلیت جا به جایی بوده و با توجه به ابعاد یخچال تعداد آن ها متغیر است.

قیمت یخچال ایستاده

قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت

قیمت یخچال ویترینی ایستاده با توجه به مواردی از جمله جنس بدنه، تعداد درب، ابعاد، نوع و جنس موتور، جنس شیشه، نوع عایق بندی، تاج دار یا بدون تاج بودن محصول و ... متغیر است. علاوه بر این باید به تمامی این موارد قبل از خرید یخچال ایستاده توجه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

ابعاد استاندارد یخچال ایستاده صنعتی

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال های شیشه ای ایستاده با توجه به سفارش مشتری در ابعاد 60، 70، 90، 120، 150 و 200 سانتی متر و با طرح ها و استیکر های سفارشی و همچنین با کیفیت ساخت بسیار بالا برای مصارف و مشاغل مختلف تولید می شود.

 

انواع یخچال ایستاده صنعتی

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

همانطور که گفتیم یخچال های ایستاده درب شیشه ای براساس کاربرد و همچنین نیاز مشتریان، در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود. برای مثال می توان از این یخچال مغازه ایستاده به عنوان یخچال پروتئینی، یخچال مرغ فروشی، یخچال بستنی و ... استفاده کرد که در مکان های مختلفی به کار می روند.

قیمت یخچال ایستاده تک درب

یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین انواع یخچال صنعتی، یخچال تک درب می باشد که از جمله ضروری‌ترین تجهیزات فست فودها، رستوران ها، سوپرمارکت ها محسوب شده و برای راه اندازی هر فروشگاه و مغازه ای به یخچال تک درب ایستاده نیاز خواهید داشت. یخچال ویترینی ایستاده تک درب که به آن یخچال هایپ یا یخچال کوکاکولا نیز گفته می شود قابلیت درج انواع استیکر و لوگوی سفارشی را داراست و اغلب برای خنک نگهداشتن نوشیدنی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع یخچال تک درب

  • یخچال 60 سانتی

  • یخچال 65 سانتی

  • یخچال 70 سانتی

  • یخچال 80 سانتی

  • یخچال 90 سانتی

یخچال ایستاده دو درب

قیمت یخچال ویترینی

یخچال دو درب مغازه ای یکی از مهم ترین تجهیزات در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، فست فودها، رستوران ها، کافه ها و... محسوب شده و در ابعاد مختلفی قابل طراحی و تولید است. یخچال دو درب ایستاده بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها برای نگهداری انواع محصولات تازه بر عهده دارد. این محصول مجهز به کمپرسور کم مصرف می باشد که از اتلاف برق و انرژی جلوگیری می کند و همچنین دارای سیستم تهویه هوا و چرخش یکسان برودت در یخچال می باشد که مواد غذایی را برای طولانی مدت نگهداری میکند و نیز ماندگاری مواد غذایی را افزایش میدهد.

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

یخچال سه درب شیشه ای از سیستم نوفراست برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها، آشپزخانه های صنعتی مانند هتل ها،رستوران ها،کافی شاپ ها و فست فود ها می باشد. یخچال های سه درب فروشگاهی در دو مدل یک طرف نما و دو طرف نما با دو بدنه گالوانیزه و استیل قابل طراحی و تولید است. این محصول دارای درب شیشه ای از جنس سکوریت بوده و به عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان مجهز می باشد. یخچال رستورانی سه درب شادابی مواد غذایی را حفظ کرده و از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند و مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه می دارند.

انواع یخچال سه درب

  • یخچال سه درب یک طرف نما
  • یخچال سه درب دو طرف نما

قیمت یخچال ایستاده 4 درب

یخچال ویترینی ایستاده چهار درب که بهترین یخچال برای سوپرمارکت و ... است به دلیل داشتن موتور قدرتمند و کم مصرف بسیار پرفروش بوده و دارای طرفداران زیادی می باشد. این یخچال چهار درب دارای شیشه های سکوریت و نشکن بوده و برای نگهداری انواع محصولات بسیار مناسب می باشد. این یخچال ها قابل ساخت در ابعاد و ظرفیت های مختلف هستند و در فست فود ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه محصولات لبنی،  فروشگاه پروتئینی، قصابی ها و ... به کار می رود.

انواع یخچال چهار درب

  • یخچال چهار درب یک طرف نما
  • یخچال چهار درب دو طرف نما

قیمت یخچال فروشگاهی

از یخچال 6 درب ایستاده معمولا برای نگهداری انواع محصولات اعم از نوشیدنی و مواد لبنی و پروتئینی و … در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های لبنیاتی و... مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال شش درب در دو نوع گالوانیزه و استیل و همچنین در دو نوع انباری دار و بدون انباری قابل طراحی و تولید است.

انواع یخچال شش درب

  • یخچال شش درب یک طرف نما
  • یخچال شش درب دو طرف نما

نحوه خرید یخچال ایستاده و ارسال

خرید یخچال ویترینی

لازم به ذکر است که برای خرید و ثبت سفارش نیازی به حضور شما نمی باشد می توانید به راحتی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از قیمت یخچال ایستاده، قیمت یخچال فروشگاهی و ... مطلع شوید و همچنین مشاوره ی رایگان بگیرید.

ارسال این دستگاه ها به عراق و سراسر کشور اعم از تبریز، تهران، مشهد، شیراز و.... با بهره بری از بهترین باربری ها امکان پذیر می باشد.

فروش یخچال ویترینی ایستاده

قیمت یخچال مغازه

در صورتی که قصد خرید با کیفیت ترین یخچال های ایستاده موجود در بازار را دارید، صنایع برودتی پرنس سرما برای یک انتخاب عالی قدم به قدم شما را در این زمینه همراهی خواهد کرد. برای ارتباط با کارشناسان فروش صنایع برودتی پرنس سرما می توانید با شماره های درج شده و سایر راه های ارتباطی طراحی شده در سایت با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان بهترین انتخاب را نسبت به اندازه محیط و نوع کسب و کار خود داشته باشید. صنایع برودتی پرنس سرما با داشتن تیم پشتیبانی قوی و کارشناسانی بسیار متخصص همواره آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان است.

جهت اطلاع از قیمت روز یخچال ایستاده می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

haniyeh aghakhani
haniyeh aghakhani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋