hanieh yousefi

hanieh yousefi

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه، برای تمامی لوازم خانگی الکترولوکس انجام تعمیر توسط سرویس کار حرفه‌ای، کیفیت تعمیرات، قیمت مناسب، تعمیر فوری، ضمانت تعمیرات و استفاده از قطعات یدکی اصلی اهمیت بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر تخصصی یخچال فریزر،لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، مایکروفر، اجاق گاز و جاروبرقی الکترولوکس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه تماس حاصل فرمایید.

سرویس کاران ما دارای سابقه بالا بوده و آموزش‌های تعمیرات تخصصی لوازم خانگی الکترولوکس را سپری نموده اند. تمامی خدمات ما دارای ضمانت 365 روزه و وارانتی 5 ساله و پشتیبانی قطعات 5 ساله با آرم طلایی میباشد. برای درخواست تعمیرات لوازم خانگی الکترولوکس و هماهنگی برای مراجعه سرویس کار لباسشویی الکترولوکس با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه:

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال الکترولوکس در زعفرانیه
  • ضمانت 365 روزه و وارانتی 5 ساله و پشتیبانی قطعات 5 ساله با آرم طلایی
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصص آنها فقط تعمیرات لباسشویی الکترولوکس میباشد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه:

دیگر نگران خراب شدن لوازم خانگی و به ویژه لباسشویی خود نباشید. تا زمانی که از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه در هر زمینه ‌ای بهره مند گردید، خراب شدن لوازم شما دور از انتظار است. ابتدا باید برای جلوگیری از خرابی، در هنگام نصب از خدمات پس از فروش نمایندگی الکترولوکس در زعفرانیه بهره مند گردید. چرا که یک نصب اصولی در سلامت دستگاه شما نقش چشم گیری دارد.

اگر هر یک از لوازم برقی شما به شکل صحیح نصب نگردد، امکان بروز مشکلات در آن افزایش پیدا می نماید. بنابراین هیچ وقت نصب لوازم برقی خود را به دست هر فردی نسپارید. در این زمینه حتما از متخصصان مجموعه کمک بگیرید. مورد دوم نیز نگهداری صحیح دستگاه و بهره مندی از خدمات تهران724سرویس میباشد.

سرویس لوازم خانگی شما اگر به طور مرتب انجام شود، شاید هیچ گاه با مشکل خراب شدن آنها مواجه نگردید. در سرویس تمامی بخش‌های یک دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین از بروز مشکل جلوگیری میگردد. همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده است. بنابراین سرویس لوازم برقی خود را فراموش نفرمایید. در این زمینه می‌توانید از خدمات تهران724سرویس نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در زعفرانیه بهره مند گردید. جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه و هم چنین محدوده اطراف با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی الکترولوکس در زعفرانیه:

معمولا ماشین های لباسشویی همیشه بیشترین درصد خرابی را در میان وسایل منزل دارند. زیرا جزو وسایل پرکاربرد بوده و اغلب در هفته مصرف بالایی دارند. بنابراین بسیار طبیعی است که این لوازم دچار مشکل گردند. از مشکلاتی که برای لباسشویی الکترولوکس امکان دارد ایجاد گردد نیز می‌توان به عدم تخلیه آب، چروک شدن لباس ها، از کار افتادن لباسشویی، گرم نشدن آب و… اشاره کرد. تمام مشکلات گفته شده با بهره مندی از خدمات نمایندگی قابل رفع میباشد. بنابراین نیازی به نگران شدن نیست.

برند الکترو لوکس:

لوازم خانگی برند الکترولوکس اولین لوازم خانگی بوده اند که وارد ایران گردیده اند. جاروبرقی و یخچال الکترولوکس اولین لوازم برقی بوده اند که در اغلب خانه ها در زمان قدیم وجود داشت و حتما خیلی از خانواده ها با یکی از این لوازم در کودکی خاطرات بسیاری داشتند. شرکت لوازم خانگی الکترولوکس چندملیتی میباشد و در کشورهای زیادی تولید می گردد اما مبدا آن سوئد بوده است و در حال حاضر نیز ساختمان مرکزی این برند در استکهلم میباشد.

خوب است بدانید لوازم خانگی الکترولوکس دومین تولیدکننده ی لوازم خانگی در جهان به شمار میرود. شرکت الکترولوکس نام های تجاری متفاوتی دارد و یکی از محبوب ترین و معروف ترین شریک تجاری الکترولوکس برند آ.ا.گ  میباشد که در ایران هم این برند جزو لوکس ترین و پرطرفدارترین لوازم خانگی به شمار میرود.

اگر می خواهید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه تحویل دهید، می توانید با شماره های نمایندگی شمال تهران :22624917 – 021 ، نمایندگی مرکزی تهران :88873598 – 021 ، نمایندگی غرب تهران :44167668 – 021 برای راهنمایی تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

hanieh yousefi
hanieh yousefi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋