hanieh yousefi

hanieh yousefi

تعمیر لباسشویی آاگ در شمال تهران+گارانتی 1 ساله

 

 

تعمیر لباسشویی آاگ در شمال تهران که شامل دستگاه های مختلف این برند از جمله مایکروفر(ماکروویو)، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و… می گردد.

نمایندگی مجاز تعمیرات آاگ در شمال تهران تعطیلی ندارد و همه روز در خدمت شما عزیزان میباشد. نمایندگی ما دارای امتیازات خاصی برای محصولات آاگ میباشد که از جمله این امتیازات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 در کمتر از 20 ساعت تعمیرات مورد نظر شما را انجام می دهد و تمام مراحل در منزل انجام می گردد و نیازی به حمل و نقل محصولات نیست و اگر قطعه ها نیازمند تعویض باشند با قطعه اورجینال آاگ تعویض می گردند، در ضمن تمامی قطعات و محصولات نمایندگی ما همراه با گارانتی 1 ساله میباشند.

لطفا برای تعمیرگاه و نمایندگی مرکزی تعمیرات آاگ در شمال تهران و تعمیرات لوازم خانگی آاگ بوسیله شماره تماس های نوشته شده در بخش تماس با ما و پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با یکی از شعب ما تماس حاصل فرمایید. در ادامه با نمایندگی مجاز تعمیرات آاگ در شمال تهران همراه ما باشید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ | نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی آاگ در شمال تهران

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در ایران دارای سابقه و رزومه کاری درخشانی می باشد و در عرصه تعمیرات لباسشویی آاگ، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، مایکروفر (ماکروویو) و… نیروی مجرب و با تجربه ای به همراه دارد که می تواند موجب آسودگی خاطر شما عزیزان برای سپردن محصولات تان به شرکت ما گردد.

 نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ و سایر لوازم خانگی آاگ نظیر ماشین طرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید و ماکروفر تان را با اطمینان خاطر به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در ایران بسپارید و اطمینان داشته باشید که تمام تلاش مان را در جهت پاسخگویی به خواسته شما به کار خواهیم برد.

درباره برند آاگ:

در حال حاضر بیش از 45% از دستگاه های ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی موجود در منازل برند آلمانی آاگ میباشند. این برند برتر از خدمات پس از فروش مناسبی نیز باید برخوردار باشد. به همین دلیل شرکت ما نمایندگی تعمیرات آاگ را با کمال میل به عهده دارد و در لحظه و مکانی آماده خدمت رسانی به استفاده کنندگان محترم است. برای نمایندگی تعمیرات آاگ تنها کافی است با شماره های تماس ما در ارتباط باشید.

اگر می خواهید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه تحویل دهید، می توانید با شماره های نمایندگی شمال تهران :22624917 – 021 ، نمایندگی مرکزی تهران :88873598 – 021 ، نمایندگی غرب تهران :44167668 – 021 برای راهنمایی تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

 

hanieh yousefi
hanieh yousefi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋