hamiworks

hamiworks

سایت حامی ورکس بزرگترین پلتفرم فریلنسری ایران hamiworks.com

بهترین سایت های فریلنسری ایران

این روز ها کلمه ی "فریلنسر"،‌"آزادکار" یا "دورکار" را زیاد می شنویم،‌ هر چند که از این نوع از شغل هنوز آنطور که باید جای خود را در بین مردم باز نکرده، و از نظر عموم مردم کسی شاغل به حساب می آید که به استخدام رسمی و تمام وقت شرکت یا سازمانی در آمده باشد و حقوق و مزایای ثابتی را به صورت ماهانه دریافت کند. این در حالیست که عمده ترین ویژگی کار به صورت فریلنسری منعطف بودن ساعت کاری و محدود نبودن به مکانی خاص است. فریلنسرها نیازی به عقد قراردادهای طولانی مدت فقط با یک کارفرمای خاص ندارند بلکه می توانند همزمان با چند کارفرما قرارداد ببندند و مدت این قرارداد هم بستگی به ماهیت کار دارد.

کلمه ی فریلنسر از کجا آمده است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین بار کلمه ی فریلنسر در قرون وسطی به کار رفته است. در آن دوران دو نوع شوالیه وجود داشته است: یکی شوالیه هایی که فقط برای فرمانروایی مشخص کار می کردند و دیگری شوالیه های فریلنسر که پایبند فرمانروایی خاص نبودند و برای هرکسی که بهشان پول می داد کار می کردند.

کلمه ی فریلنسر امروزه نیز معنای خود را حفظ کرده و یک فریلنسر دقیقا نقش شوالیه را در قرون وسطی بازی می کند و با هر فرمانروایی که امروزه به کارفرما تبدیل شده اند؛‌ به توافق برسد کار می کند،‌ حتی ممکن است اینکار را همزمان با چندکارفرما انجام دهد.

 

 

لیست بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

  • حامی ورکس
  • پونیشا
  • کارلنسر
  • پارسکدرز
  • انجام میدم

برای مطالعه کامل این محتوا و دسترسی به سایت های فریلنسری ایرانی، به سایت حامی ورکس به ادرس زیر سر بزنید.

منبع:

https://hamiworks.com/blog/top-5-iranian-freelancering-websites

 

 

hamiworks
hamiworks سایت حامی ورکس بزرگترین پلتفرم فریلنسری ایران hamiworks.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋