haminoorco1401

haminoorco1401

شناخت و تفاوت های پروژکتور های LED SMD COB

پروژکتور COB و پروژکتور SMD

پروژکتور COB و پروژکتور smd هر دو همانند پروژکتور LED با تکنولوژی دیودهای نورانی (LED) ساخته می شوند.

با گذشت زمان لامپ های ال ای دی (LED) بهتر شده و روند پیشرفت آنها موجب شد نسبت به قبل تطابق پذیرتر، بهتر و برای تولید انرژی موفق تر باشند.
امروزه مدل های مختلف ال ای دی در مقایسه با چراغ های رشته ای سنتی بسیار مورد پسند می باشند؛ بیشتر به این دلیل است که مصرف انرژی کمتری دارند و حدود 25 برابر بیشتر عمر می کنند. چراغ های LED در مدل های مختلفی تولید شده اند. بنابراین شما باید بسته به نوع احتیاج های خود همانند بهره وری انرژی و تطبیق پذیری با محیط، یکی از لامپ های اس ام دی و سی و او بی را برگزینید.

تفاوت پروژکتور COB و LED ، زیاد است و هر کدام به مذلی خاص هستند. برای اینکه به خوبی تفاوت های این دو لامپ را متوجه شوید، تفاوت اس ام دی و سی او بی را به شما عزیزان عرضه میکنیم تا قبل از خرید آنها اطلاعات خوبی داشته باشید.

هم چنین بخوانید تفاوت چراغ COB با DOB

 

 

مقایسه ویژگی های پروژکتورهای SMD و COB

تفاوت دیگر بین پروژکتورهای SMD و COB دیده می شود. به آنها نگاه می کند. به طور کلی پروژکتورهای LED بزرگتر هستند و فضای بیشتری را اشغال می کنند زیرا طرح های قدیمی تری دارند. همچنین بدنه آن به گونه ای طراحی شده است که مدار داخلی آن از بیرون قابل مشاهده باشد.
از طرف دیگر، پروژکتور SMD دارای یک دیفیوزر است که قسمت های داخلی را از دیده شدن پنهان می کند، بنابراین هنگام گرفتن کیفیت، استفاده از آن راحت تر خواهد بود. همچنین از نظر اندازه گیری، پروژه COB کوچکتر از دو روش دیگر است. اما قسمت های داخلی قابل مشاهده است.

بررسی کیفیت نور انواع پروژکتورهای نوری

یکی دیگر از جنبه هایی که باید هنگام در نظر گرفتن تفاوت بین پروژکتورهای SMD و COB و LED در نظر گرفت، کیفیت نور هر کدام است. با توجه به ساخت قدیمی پروژکتورهای ال ای دی، نور در این نوع محصولات کدرتر و دارای سایه است. از طرفی ممکن است سوسو زدن این نوع پروژکتورهای نورپردازی را مشاهده کنید. می توانید با مطالعه مقاله ما در مورد آنچه باعث چشمک زدن پروژکتور LED می شود، این موضوع را بررسی کنید.
بررسی کیفیت نور پروژکتورهای SMD نشان می دهد که این محصولات روشن تر هستند و نور را در زاویه بزرگ تری پخش می کنند. بنابراین اگر می خواهید پروژکتور کمتری بخرید، می توانید به سراغ SMD بروید. از طرفی پروژکتورهای COB کیفیت بهتر و نور یکنواخت تری تولید می کنند و در نتیجه تابش نور کمتری تولید می کنند. در ساختار پروژکتور COB یک بازتابنده وجود دارد که از پخش بیش از حد نور جلوگیری کرده و آن را متمرکز می کند. اکنون شما میتوانید هنگام خرید پروژکتور SMD و COB به راحتی پروژکتور مناسب خودتون رو انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید.

haminoorco1401
haminoorco1401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋