چرا باید به ریدیزاین لوگو اهمیت داد و این فعالیت به چه مفهوم میباشد؟
هر شرکت یا سازمان چه وقتی به redesign logo نیاز خواهد داشت؟
همان طور که میدانید طراحی لوگو یکیاز مهمترین و بزرگترین اقداماتی است که باید برای بقای کسب و کار و چشم شدن آن انجام شود. با این وجود با دقت به حالت تجارت و وضعیت حاکم بر جامعه هر لوگو تاریخ انقضایی داراست و باید در طول فرصت مطلوب ریدیزاین گردد. به عنوان مثال عواملی که میتوانند نیاز تجارت به طراحی مجدد لوگو را به خیر نشان بدهد میقدرت به موردها پایین اشاره نمود:
1- پیشرفت کسب و کار
2- تغییر در سلیقه و نظر مخاطبان و مشتریان
3- همینطور تغییر تحول در مد جهانی
یکی از عباراتی که ممکن می باشد در طول حیات تجارت با ان روبه رو بشوید، بازسازی لوگو یا این که همان ریدیزاین لوگو میباشد.
البته طراحی مجدد لوگو به چه مضمون بوده و چرا اساسی می باشد؟ هر لوگو با تمرکز به وضعیت فرهنگی، اجتماعی، محیطی، و همچنین تغییرو تحول نسلها به بهبود و مرمت نیاز خواهد داشت. دقت داشته باشید که هر لوگو عمر مشخصی داشته و بایستی پس از فرصت معینی ریدیزاین شود. در واقع فرآیند طراحی لوگو بدین عامل صورت میپذیرد که لوگوی شما هر اندازه که حرفه ای و خاص باشد با گذر مجال فرسوده میگردد و جذابیت اولش را از دست خواهد بخشید.
درپی مهمتری دلایلی که باعث میگردد که تجارت ها به بازسازی لوگو نیاز داشته باشن را معرفی میکنیم:
توسعه بیزنس
تمامی بیزنس ها در حین شغل مداوم در حین فرصت توسعه کرده و رده و بالاتری افزایش پیدا میکنند. گاه این پرورش و تغییر برای فرآورده و گاه برای محدوده کاری شکل میدهد کهاین تغییرات با وجود مزایای زیادی که دارند با گذر فرصت موجب فرسودگی و عدم کارایی مطلوب برای لوگوی کسب و کار خواهند شد.
از این رو مدیران شرکتها و سازمانها می بایست در طول زمان مطلوب با پیشرفت و رشد کسب و کار دست به تجدید بنا و ریدیزاین لوگوی خود بزنند تا بتوانند مشتریان را با گسترشهای خود یار کنند.
تغییرو تحول ذوق وسلیقه مشتریان
همانطور که میدانید از بزرگترین محور های طراحی لوگو دقت به نیازهای مشتریان و مخاطبان است. لوگوی شما در واقع کلیدیترین نقش را در شناسایی تجارتتان به وسیله مخاطبان ساخت میکند. توجه داشته باشید که مخاطبان و مشتریان تصمیمگیرندگان اساسی در گزینش برندتان خواهند بود. به این مضمون که اکثرا رمانتیک و ذوق وسلیقه ای تصمیم میگیرند.
مشتریان با اولین عکس العمل با مارک و لوگوی شما تصمیم میگیرند که از محصول ها و خدمات شما استفاده نمایند یا این که خیر. جذابیت روز، فرهنگ جامعه و وسلیقه احساساتی مشتریان با گذر مجال عوض میشود. از این رو مارک شما هم باید در گذر مجال به طراحی مجدد لوگو پرداخته و آن را با ذوق وسلیقه مشتریان همسو نماید.
تغییر در مد جهانی
هر مارک و بیزینسی از استراتژیهای مشخصی برای نیازسنجی مخاطبان و تعیین شیوه کارایی مطلوب خودش استفاده میکند نکته قابل توجه این می باشد که این استراتژیها در طول مجال تغییر می کند. ساختارهای مد جهانی هم هر ساله عوض میشوند و بر این استراتژیها اثرگذار میباشند. همین دست اندرکاران میتوانند موجب فرسودگی لوگو و نیاز به نوسازی و ریدیزاین آن شوند.
ریدیزاین لوگو گاه میتواند مشمول اصلاح لوگو باشد و گاه می تواند دربرگیرنده ظرافت باشد.
شما می توانید با مرمت لوگوی مارک همگام با نیازهای مخاطبین خود حرکت کنین به به راحتی با دیگر بیزنس ها رقابت کنین. برای طراحی مجدد لوگو بهتراست از تجربه طراحان مجرب و دارای تخصص استفاده کنین. همکاران ما در لوگو داک مهیا خدمترسانی به شما عزیزان میباشند.
ریدیزاین یکی از فرایندهایی است که برندها بعد از سالها کار خویش اعمال می دهند.
برای پیاده سازی دوباره صحیح و مطلوب لوگو علم و مفاد متعددی مایحتاج میباشد ازجمله فهم و شعور صحیح ساختار لوگوی پیشین و توجه به نیاز های جدید برند.
کمپانی پیاده سازی لوگو داک با سالها تجارب در ارتباط پیاده سازی دوباره لوگو و مثال لوگوهای مختلف، توانسته است لوگوهای مختلفی را به طور حرفه ای مرمت دوباره نماید.
بازسازی لوگو همواره از مهم ترین مشکلات شرکتهای بلندمرتبه و شناخته گردیده است. پروسه تجدید بنا با پیچیدگی همواره از چالشهای شرکتهای پر اسم و رسم بوده میباشد. نبود دستههای حرفهای برای نوسازی لوگو یکیاز مهمترین دلایل باخت شرکت ها برای بازسازی لوگو میباشد.
شرکت طراحی لوگوی لوگو داک با بیشتراز 10 سال سابقه درخصوص طراحی لوگو یکی شرکتهای ماهر برای مرمت لوگو شناخته می گردد.
معمولاً هر بیزینسی سپس ازگذشت 3 تا 5 سال از عمل خویش به redesign logo نیاز پیدا میکند. همچنین عواملی به عنوان مثال عدم هماهنگی لوگو با محصولات، عدم تطبیق لوگو با نام تجاری شرکت، و عدم رعایت اصول حرفه ای در طراحی لوگو نیز میتوانند نیاز شما به طراحی مجدد لوگو را مشخص و معلوم کنند.
فرض کنین پزشکی که در زمان خدمت پزشک عمومی در 10 سال پیش لوگوپزشکی ساده با رنگ سیاه وسفید طراحی کرده است. پس از گذر زمان این لوگو تاثیری بر مخاطب ندارد و باید اقدام به طراحی مجدد کند
به عنوان مثال دست اندرکاران اثر گذار در نوسازی لوگو به نام مارک، رنگهای سازمانی، محل کار، نوع خدمات، و همچنین جامعه غرض اشاره داراهستند.
طراحی مجدد لوگو یک کدام از فرآیندهای مهم و مهم میباشد که هرچقدر هم لوگوی شما حرفه ای و مناسب طراحی شده باشد با گذشت فرصت سرگرم فرسودگی و عدم دارا بودن جذابیت می گردد. پس هر چقدر هم که لوگوی شما ماهر و مناسب طراحی شده باشد بعد از گذشت چندین سال نیاز به تجدید بنا خواهد داشت.
برندهای و شرکتهای مختلفی سالانه اقدام به طراحی مجدد لوگو خود میکنند. برای مثال میتوان به برندهای مشهوری که اقدام به طراحی مجدد لوگو کردهاند در پایین لیست کردهایم:
طراحی مجدد لوگو فیسبوک
طراحی مجدد برگر کینگ
طراحی مجدد لوگو شیائومی
طراحی مجدد لوگو ویسا
طراحی مجددلوگو بینگ
طراحی مجدد لوگو یاهو
طراحی مجدد لوگو پیج اینستاگرام
شرکت طراحی لوگوی لوگو داک یک کدام از شرکتهای فعال و حرفه ای در طراحی مجدد لوگو است. این برند با به کار گیری از دانش تجربی و آکادمیک خود یکی برندهایی میباشد که توانسته خدمت ریدیزاین لوگو را به برندهای متعددی ارائه دهد.
من حمیده بخشی مقالات زیادی رو درمورد انواع لوگو ها منتشر کردم، از اینکه منو دنبال میکنین متشکرم.
. . .
https://logodoc.ir/redesign-logo/
پاسخ ها