hamid askari

hamid askari

معرفی و بررسی گروه زیارتی ماهد سیر: پیشگام در ارائه خدمات ویژه به زائرین

سلام من حمید هستم میخوام یه توضیحاتی در مورد ماهد سیر بگم

گروه زیارتی ماهد سیر یه شرکت سهامی خاصه که با بیش از ۲۰ سال سابقه، الان جزو شرکت‌های برتر در زمینه زیارتی به حساب میاد. مدیران این شرکت همیشه تلاش کردن که بهترین خدمات رو به زائرین ارائه بدن تا بتونن رفاه و آرامش بیشتری براشون فراهم کنن. خدمات ماهد به‌طور ویژه طراحی شده و تونستن با خیلی از شرکت‌های معتبر تو زمینه‌های مختلف همکاری کنن.

 

ماهد از سال ۱۳۸۰ کار خودش رو با اعزام زائرین به سوریه، مشهد و تور کربلا شروع کرده، چه به‌صورت هوایی و چه زمینی، و همیشه قیمت‌های ویژه و اقساط مناسبی رو ارائه داده. همچنین سفرهایی به نجف، کاظمین، سامرا، با هتل‌های درجه الف و وی‌آی‌پی، تو مناسبت‌های خاص مثل محرم، صفر، اربعین، ماه رمضان و عید نوروز داشته. از سال ۱۳۸۵ هم به‌عنوان مجری مستقیم تورهای زیارتی کربلا فعالیت می‌کنه.

این مجموعه با ایجاد دپارتمان‌های اختصاصی فروش تو مسیرهای مختلف مثل سفر به کربلا ، سوریه و مشهد و استفاده از پرسنل دوزبانه و مجرب، هر سال بیشتر از ۱۵,۰۰۰ نفر رو به کربلا می‌فرسته و یکی از پیشگامان این زمینه‌ ست. ماهد تنها مجری مستقیم زیارتیه که هتل‌های درجه یک و وی‌ آی‌ پی کربلا رو با گارانتی ارائه می‌کنه و سعی داره تا زائرین تو یه محیط لوکس و دلپذیر از بهترین سرویس‌ها مثل منوی غذای باز و حمل‌ونقل مناسب بهره‌مند بشن.

ماهد با بیشترین تعداد اعزام زائر تو سوریه و عراق همچنان پیشرو هست و همیشه در تلاشه تا خدمات بهتری به زائرین محترم ارائه بده و فعالیت‌های زیارتی رو تو کشورهای همسایه توسعه بده. ما تو ماهد سیر باور داریم که شما حق دارید یه سفر زیارتی با کیفیت، راحت و مطمئن داشته باشید. ما همیشه در کنارتون هستیم تا تجربه‌ای عالی و به‌یادماندنی از سفر زیارتی براتون بسازیم.

آدرس ماهد سیر : دفتر مرکزی ، تهران میدان هفت تیر ، ضلع شمالی میدان برج نگین آبی طبقه اول واحد 101

تلفن تماس ماهد سیر

02188813178

09123871884

hamid askari
hamid askari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋