
از ۲ دیماه تا ۵ دیماه ۱۴۰۴
مادیران با برپا کردن غرفه خود در سالن ۸-۹ نمایشگاه بینالمللی تهران در نمایشگاه ایران ریتیل شو شرکت کرده است.
این شرکت در این دوره از نمایشگاه به شکل ویژه روی فروشگاههای زنجیرهای خود با برند ایکسپوینت تمرکز کرده است. در حال حاضر ایکسپوینت در بیش از ۱۰۰ نقطه از کشور محصولاتی مانند کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم سرمایشی و گرمایشی عرضه میکند.

این برند میخواهد تجربهای هوشمند، ساده و قابل اعتماد در خرید شکل بدهد. مادیران میگوید ایکسپوینت تجربه خرید را برای همه نسلها طراحی کرده اما به طور ویژه به دنبال نیازهای نسل زد است.

مهران بیات، مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای مادیران در گفتوگو با دیجیاتو در مورد ماموریت این فروشگاهها توضیح میدهد.

پاسخ ها