مدیرعامل مخابرات در جریان الکامپ بیست و هشتم از غرفه کاراشاب بازدید کرد.
مدیرعامل مخابرات در جریان الکامپ 1404 از کاراشاب به عنوان شریک تحولآفرین مخابرات یاد کرد. به گفته جعفرپور، مخابرات در مسیر هوشمندسازی تمرکز کرده و هدفشان ایجاد زیرساختی مطمئن برای رشد اقتصاد دیجیتال و ارتقای تجربه مشتریان است. موضوعی که با کمک کاراشاب اجرایی میشود.
«محمد جعفرپور»، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در بیستوهشتمین نمایشگاه الکامپ، با تشریح اولویتهای راهبردی این شرکت، بر اجرای پروژه سوآپ و توسعه زیرساختهای نوین تأکید کرد.
به گفته وی مهمترین پروژه پیشروی مخابرات، طرح ملی سواپ یا مهاجرت از کابلهای مسی به فیبرنوری است:
«اقدامی بنیادین که تحولی پایدار در کیفیت و سرعت خدمات ایجاد خواهد کرد. همچنین، مهاجرت از اپراتور سرویس با کلادما آغاز شده و این مسیر با بهرهگیری از هوش مصنوعی ادامه خواهد یافت.»
جعفرپور با اشاره به نقش کاراشاب در این مسیر گفت: «در کاراشاب، استارتاپها و شرکتهای نوآور در حال جذب هستند تا سرویسهای متنوعی روی بستر کلادما عرضه شود. این خدمات در گام نخست بهصورت B2B ارائه شده و بهزودی در قالب B2C نیز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین درباره خدمات آینده این شرکت اظهار کرد: «یکی از برنامههای محوری، ورود به حوزه محتوا و ارائه سرویسها در قالب سوپراپ است تا مردم از طیف گستردهای از خدمات دیجیتال و محتوایی در بستر مخابرات بهرهمند شوند.»
وی با اشاره به شعار امسال «سرمایهگذاری هوشمند، توسعه پایدار» خاطرنشان کرد: «این رویکرد کاملاً منطبق با برنامههای مخابرات و کاراشاب است؛ زیرا ما در مسیر هوشمندسازی، هم در بخش ICT و هم در صنایع مختلف، بر طراحی و پیادهسازی خدمات هوشمند تمرکز کردهایم. هدف ما، ایجاد زیرساختی مطمئن برای رشد اقتصاد دیجیتال و ارتقای تجربه مشتریان است.»
پاسخ ها