حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

همکاری بالوت و کاریشما؛ سرویس پس‌انداز خودکار طلا معرفی شد

همکاری بلوط و کاریزما؛ سرویس پس‌انداز خودکار طلا معرفی شد

بلوط به‌زودی سایر طرح‌های سرمایه‌گذاری کاریزما را نیز ارائه خواهد کرد.

اپلیکیشن سرمایه‌گذاری و پس‌انداز بلوط در همکاری با گروه مالی کاریزما، سرویس پس‌انداز خودکار طلا مبتنی‌بر بیمه عمر را برای کاربران خود راه‌اندازی کرد. این سرویس به کاربران فرصت سرمایه‌گذاری در طلا می‌دهد.

به گزارش دیجیاتو، مدیران بلوط و کاریزما سرویس سرمایه‌گذاری خودکار طلا را در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، رونمایی کردند. این سرویس با هدف تنوع‌بخشی به ابزارهای سرمایه‌گذاری و ساده‌سازی فرایند پس‌انداز، در سبد محصولات بلوط قرار می‌گیرد و این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در بستری شفاف، امن و تحت نظارت بیمه مرکزی روی طلای با پشتوانه‌ سرمایه‌گذاری کنند و بتوانند برای خود طلا پس‌انداز کنند. کاربران می‌توانند مقدار دلخواه از شمش طلای ۲۴ عیار را مبتنی‌بر بیمه عمر و بدون نیاز به نگهداری فیزیکی از طریق اپلیکیشن بلوط بخرند.

«هومن مسگری»، مدیرعامل بلوط و معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین، در مراسم رونمایی سرویس پس‌انداز خودکار طلا و در تشریح همکاری کاریزما و بلوط گفت: «همکاری بلوط و کاریزما مبتنی‌بر هم‌افزایی شکل گرفته است. این همکاری نقطه تلاقی تخصص مالی و فناوری کاربرپسند است و  نشان می‌دهد می‌توان حوزه سنتی‌ مانند طلا را با زیرساخت دیجیتال، بیمه عمر و نظارت نهادهای رسمی ترکیب کرد و سرویسی نوآورانه آفرید.» 

او افزود: «درحال‌حاضر پس‌انداز طلا به‌صورت سرویس در بلوط راه‌اندازی شده و به‌زودی بقیه طرح‌های کاریزما را نیز با هدف تسهیل دسترسی کاربران به سرویس‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز راه‌اندازی خواهیم کرد.»

همکاری بلوط و کاریزما؛ سرویس پس‌انداز خودکار طلا معرفی شد

«علی تیموری»، مدیرعامل گروه کاریزما، با اشاره به اهمیت تجربه کاربری در محصولات مالی اظهار کرد: «هدف ما از ارائه سرویس‌های مدیریت ثروت این است که با ساده‌سازی فرایندها، پیچیدگی‌های بازار سرمایه را برای کاربران برطرف کنیم.»

او به اهمیت اطمینان‌بخشی به کاربران اشاره کرد و افزود: «رعایت الزامات نظارتی و ایجاد فضای مطمئن برای کاربران، همواره از اولویت‌های ما بوده است تا اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران را جلب کنیم. از سوی دیگر، به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات مالی، تلاش می‌کنیم نیازها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد کاربران و بازار هدف هر مجموعه را در نظر بگیریم تا بتوانیم نقش موثری در تکمیل سبد خدمات مالی ایفا کنیم.»

تیموری ادامه داد: «ساختار تنظیم‌گری محکمی که پشت این سرویس‌ها قرار دارد و بر آن نظارت می‌کند،‌ می‌تواند در مقایسه با سرویس‌هایی مانند طلای آب‌شده، عاملی قوی برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران باشد.»

مسگری نیز با اشاره به رویکرد بلوط در گسترش دسترسی همگانی به خدمات مالی ادامه داد: «در مسیر توسعه فراگیری مالی، توانمندسازی کاربران از مأموریت‌های مهم بلوط است و تلاش می‌کنیم با ارائه ابزارهایی ساده، قابل‌فهم و مبتنی‌بر فناوری، مفهوم سرمایه‌گذاری را برای عموم مردم دست‌یافتنی کنیم. هدف ما این است که هر کاربر، فارغ از سطح درآمد یا آشنایی با بازارهای مالی، بتواند سهمی از آینده مالی خود داشته باشد.»

 سرویس پس‌انداز خودکار طلا در کنار دیگر سرویس‌های بلوط، پس‌انداز در صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سه محور درآمد ثابت، سهامی و مختلط، قرار می‌گیرد.

بنا به اعلام مسگری، این سرویس آماده است و پس از طی مراحل درج در پلتفرم‌های عرضه نرم‌افزار، حداکثر از ابتدای هفته آینده در دسترس سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋