حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

رئیس رگولاتوری: اپراتورهای متخلف در زمینه تماس های تبلیغاتی جریمه می شوند

رئیس رگولاتوری: اپراتورهای متخلف در زمینه تماس‌های تبلیغاتی جریمه می‌شوند

اپراتورهای فیبر نوری مکلفند سامانه‌های ثبت شکایات خود را به‌روز کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر لزوم کنترل کیفیت فیبر نوری و مقابله جدی با تماس‌های تبلیغاتی ناخواسته تاکید کرد. او از به‌روزرسانی سامانه‌های نظارتی و اعمال جریمه برای اپراتورهای متخلف خبر داد.

«حمید فتاحی» در گفتگو با دیجیاتو در حاشیه نمایشگاه تلکام، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم، کنترل کیفیت و پایش فیبر نوری را از وظایف دائمی سازمان تنظیم مقررات دانست. او تاکید کرد که مردم نباید در این زمینه دچار سردرگمی شوند و ثبت شکایات باید از طریق یک مرکز تماس مشخص، به صورت آسان و شفاف انجام شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات، راهکار این مسئله را به‌روزرسانی سامانه‌ها عنوان کرد و گفت: «سامانه ۱۹۵ که متعلق به خود سازمان است، در حال به‌روزرسانی است و از طرف دیگر، اپراتورها نیز ملزم به انجام این کار برای سامانه‌های خود هستند.»

فتاحی در خصوص مقابله با تماس‌های تبلیغاتی ناخواسته نیز گفت: «اولین اقدام موثر در این زمینه، نظم‌دهی قانونی آن بود که پس از طی تشریفات قانونی و تصویب در کمیسیون مربوطه، این تماس‌ها ممنوع شده‌اند.»

او افزود: «اکنون نوبت به نظارت می‌رسد. هم اپراتورها باید در این زمینه اقدام کنند و هم سازمان تنظیم مقررات نظارت خواهد کرد تا در صورت کم‌کاری اپراتورها، جریمه‌ها و اقدامات لازم برای مقابله با این تماس‌ها اعمال شود.»

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋