حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

متا تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیس بوک می آورد

متا تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیسبوک می‌آورد

ابزارهای AI جدید به سازندگان تبلیغات اجازه می‌دهد تصاویر ثابت را متحرک کنند و بک‌گراند ویدیوها را تغییر یا گسترش دهند.

متا روی ویژگی‌های جدیدی برای تبلیغات در اینستاگرام و فیسبوک کار می‌کند؛ با این ویژگی‌ها سازندگان محتوا می‌توانند تصاویر ثابت را متحرک کنند و بک‌گراند‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تری بسازند. انتظار می‌رود تبلیغات هوش مصنوعی به‌زودی در دو برنامه نام‌برده برای کاربران نمایش داده شود.

نمایش تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی در اینستاگرام و متا

به‌گزارش نشریه ورج، سازندگان می‌توانند تصاویر خود را در این ابزارها آپلود و سپس برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، آن‌ها را متحرک کنند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، ابزار هوش مصنوعی متا توت‌فرنگی را به‌گونه‌ای متحرک کرده که در اطراف شیشه شناور به‌نظر برسد.

متا تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیسبوک می‌آورد

علاوه‌براین، با ابزارهای جدید می‌توان ویدیوهای موجود را بزرگ‌تر کرد‌؛ بدین‌شکل که هوش مصنوعی از پیکسل‌های دیده‌نشده در هر فریم ویدیو بهره می‌برد تا اندازه آن‌ها را افزایش دهد. متا درحال‌حاضر روی توسعه این قابلیت‌ و سایر ویژگی‌ها کار می‌کند و قصد دارد در اوایل سال میلادی آتی آن‌‌ها را در اختیار سازندگان محتوا بگذارد.

متا تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیسبوک می‌آورد
گسترش بک‌گراند ویدیو با ابزار هوش مصنوعی متا

متا در نظر دارد ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مولد خود را برای سازندگان تبلیغات گسترش دهد؛ درحال‌حاضر این ابزار در ساخت محتوای متنی و تصاویر کاربرد دارند. سپس تبلیغات ساخته‌شده با هوش مصنوعی در تب ویدیوهای تمام‌صفحه فیسبوک نمایش داده خواهند شد.

علاوه‌بر فیسبوک، برخی دیگر از پلتفرم‌ها نیز ایده مشابهی را دنبال می‌کنند. آمازون اخیراً ابزاری را ارائه کرده که از تصاویر محصولات ویدیوهای متنوعی می‌سازد و تیک‌تاک نیز ساخت آواتارهای مختلف با هوش مصنوعی را برای تبلیغات آزمایش می‌کند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋