حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

تصویر رنگ های مختلف شیائومی 15 پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شد

تصویر رنگ‌های مختلف شیائومی ۱۵ پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

این گوشی تا چند هفته آینده به‌صورت رسمی در چین معرفی خواهد شد.

شیائومی در ماه‌های اخیر چندین محصول مختلف را روانه بازار کرده است. این شرکت چینی قصد دارد ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) از سری گوشی‌های ۱۵ و ۱۵ پرو خود رونمایی کند. تاامروز نیز جزئیات زیادی از این محصولات به بیرون درز کرده است. در جدیدترین مورد، تصاویر و رنگ‌های احتمالی شیائومی ۱۵ پرو را منبعی آگاه فاش کرده است.

به گزارش Smartprix، این جزئیات و تصاویر را منبع آگاه Kartikey در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. براین‌اساس، شیائومی ۱۵ پرو احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری روانه بازار می‌شود. همچنین این گوشی نسخه مخصوص تیتانیوم ادیشن نیز خواهد داشت. هنوز جزئیاتی از دیگر رنگ‌های احتمالی شیائومی ۱۵ پرو منتشر نشده است.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۵ پرو

شیائومی 15 پرو مشکی

در تصاویر منتشرشده می‌توان مدید طراحی شیائومی ۱۵ پرو تفاوت چندانی با نسخه پیشین، ۱۴ پرو، ندارد و دقیقاً از همان زبان طراحی و چینش دوربین‌ها استفاده شده است. در واقع تنها تغییر در بخش طراحی اتفاق افتاده است که فلش دوربین در شیائومی ۱۵ پرو به خارج از جزیره دوربین منتقل شده است تا 3 سنسور دوربین و ماژول Laser AF جزیره‌ای واحد تشکیل دهند.

همچنین در ساخت شیائومی ۱۵ پرو از شیشه براق استفاده شده و فریم دستگاه نیز فلزی است. از لحاظ اندازه نیز باید گفت شیائومی اندکی اندازه محصول جدید خود را افزایش داده تا فضا برای نصب یک باتری و نمایشگر بزرگ‌تر فراهم شود.

شیائومی 15 پرو سفید

براساس خبرهای پیشین، شیائومی ۱۵ پرو احتمالاً به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد با لبه‌های خمیده مجهز می‌شود. این نمایشگر همچنین می‌تواند رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را نیز به مشتریان ارائه دهد. برای بخش سخت‌افزار نیز احتمالاً از یک پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ همراه ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد.

علاوه‌براین، دوربین پشتی دستگاه از ۳ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۵۰ مگاپیکسلی تله ماکرو با زوم ۵ برابری تشکیل شده است. برای سلفی‌گرفتن نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در دسترس شما قرار دارد.

شیائومی 15 پرو خاکستری

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی اشاره کرد. شیائومی همچنین وعده داده این گوشی ۵ سال به‌روزرسانی‌های اندروید دریافت کند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋