حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

بایننس با Moonbix [Watch] به بازار بازی های پولساز تلگرام می پیوندد

بایننس با Moonbix به بازار بازی‌های پول‌ساز تلگرامی ملحق می‌شود [تماشا کنید]

بایننس با هدف کسب درآمد با مضمون فضا روی بازی جدیدی برای تلگرام کار می‌کند که در آن باید از کهکشان‌ها طلا استخراج کرد.

در چند وقت گذشته شاهد ظهور و رشد بازی‌هایی مانند همستر کامبت در تلگرام بوده‌ایم که بازیکنان از طریق آن‌ها می‌توانند کسب درآمد کنند. حالا صرافی بایننس رسماً اعلام کرده به‌زودی بازی جدیدی برای کسب درآمد (P2E) با نام «Moonbix» را در تلگرام منتشر خواهد کرد.

اخیراً در شایعاتی گفته شده بود بایننس روی بازی جدیدی با مضمون فضا برای تلگرام کار می‌کند که در آن بازیکنان وظیفه کنترل یک فضانورد را دارند و باید آیتم‌هایی مانند سنگ‌های زرد را در کهکشان‌ها جمع‌ کنند.

بایننس با Moonbix به بازار بازی‌های پول‌ساز تلگرامی ملحق می‌شود [تماشا کنید]

اخیراً حساب پشتیبانی مشتریان بایننس در ایکس گفته است:

«می‌دانیم مینی‌بازی تلگرام آینده ما، Moonbix، پیش از شروع‌به‌کار لو رفته است. اگرچه ما از واکنش جامعه هیجان‌زده‌ایم، هنوز درحال انجام تنظیمات دقیق این محصولیم تا در راه‌اندازی رسمی بهترین تجربه کاربری را داشته باشیم.»

ویدیوی فاش‌شده از بازی بایننس

در چندین پست از شبکه اجتماعی ایکس، اسکرین‌شات‌ها و ویدیوهایی از این بازی لو رفته که نشان می‌دهد Moonbix ممکن است با بازی‌های قدیمی که در آن‌ها بازیکنان باید طلا استخراج می‌کردند، شباهت‌هایی داشته باشد. بااین‌حال، بایننس در بیانیه خود این جزئیات را تأیید نکرده است.

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌شود، Moonbix شباهت زیادی به بازی کلاسیک و محبوب Gold Rush دارد و در این بازی جدید، 45 ثانیه برای جمع‌آوری طلا زمان دارید. طلاهای بزرگ‌تر 50 امتیاز و کوچک‌تر 30 امتیاز به شما خواهند داد اما شهاب‌سنگ‌های کوچک 10 امتیاز و شهاب‌سنگ‌های بزرگ‌ 20 امتیاز از شما کم می‌کنند.

هنوز مشخص نیست این بازی از چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت اما بایننس می‌گوید تاریخ انتشار آن به‌زودی اعلام خواهد شد. همچنین بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان گفته است حساب‌هایی را که باعث لورفتن این اطلاعات شده‌اند، بررسی می‌کند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋