حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

برآمدگی دوربین Galaxy S25 Ultra کمتر از iPhone 16 Pro Max خواهد بود. افشای ظرفیت باتری S25 Plus

برآمدگی دوربین گلکسی S25 اولترا کمتر از آیفون 16 پرو مکس خواهد بود؛ افشای ظرفیت باتری S25 پلاس

سری گلکسی S25 سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی عرضه می‌شوند.

سامسونگ احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ از سری جدید گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ اولترا رونمایی خواهد کرد. تا‌به‌امروز جزئیات نسبتاً زیادی از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است. براساس آخرین خبرها، سری اس ۲۵ سامسونگ ظاهراً یکی از نازک‌ترین گوشی‌های بازار لقب خواهد گرفت.

به گزارش فون آرنا، منبع آگاه Ice Universe برخی جزئیات طراحی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ اولترا را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است. به گفته این منبع آگاه، گلکسی اس ۲۵ اولترا با ضخامت ۸.۲ میلیمتری یکی از نازک‌ترین محصولات سامسونگ خواهد بود. اما به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای قصد دارد در طراحی اس ۲۵ معمولی پا را فراتر گذاشته و ضخامت این دستگاه را به ۷.۲ میلی‌متر کاهش دهد. براین‌اساس، سری آینده گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌توانند نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در بازار باشند.

برآمدگی دوربین گلکسی S25 اولترا کمتر از آیفون 16 پرو مکس خواهد بود؛ افشای ظرفیت باتری S25 پلاس

اطلاعات بیشتر از سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ

برای مقایسه، جالب است بدانید که سری اس ۲۴ سامسونگ با ضخامت ۷.۶ میلی‌متری در بازار عرضه شده است. ازاین‌رو، سامسونگ قصد دارد نسل بعدی دستگاه‌های سری اس خود را باز هم نازک کند و توان مهندسی‌اش را به رخ بکشد. نازک‌ترکردن دستگاه‌ها و کاهش ضخامت آن‌ها موجب کاهش وزن و حمل آسان‌تر خواهد شد.

اما منبع آگاه Ice Universe جزئیات بیشتری از ضخامت دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا را نیز منتشر کرده است. براین‌اساس، برآمدگی دوربین پرچم‌دار آینده سامسونگ تنها ۲.۴ میلی‌متر خواهد بود. این درحالی است که ضخامت دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس اپل ۴.۳ میلی‌متر است.

همچنین طبق گزارش GalaxyClub، گفته می‌شود که اس ۲۵ پلاس به یک باتری ۴۷۵۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. بااین‌حال، ظرفیت باتری مدل اولترا احتمالاً تغییر نخواهد کرد و همان ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت نسل قبلی باقی می‌ماند.

به نظر می‌رسد تمرکز سامسونگ در سری آینده پرچم‌دارهای خود روی نازک‌ترکردن هرچه بیشتر دستگاه‌ها در کنار برخی ارتقاهای رایج مانند دوربین بهتر و سخت‌افزار قوی‌تر است. شرکت‌هایی مانند هواوی و آنر نیز به‌تازگی تمرکز خود را روی طراحی نازک‌تر دستگاه‌های تلفن همراه قرار داده‌اند. این احتمال وجود دارد که اپل نیز سال آینده با آیفون ۱۷ اسلیم وارد این رقابت شود.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋