حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

اطلاعیه طرح تعویض خودروهای فرسوده ایران خودرو [شهریور 1403] اعلام شد

اطلاعیه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران‌خودرو اعلام شد [شهریور 1403]

پس از پایان قرعه‌کشی دور جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو در هفته گذشته، این شرکت به تدریج شرایط فروش را برای گروه‌های مختلف از مصرف‌کنندگان اعلام کرد. در ابتدا شرایط فروش و پیش‌فروش برای متقاضیان عادی اعلام ...

پس از پایان قرعه‌کشی دور جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو در هفته گذشته، این شرکت به تدریج شرایط فروش را برای گروه‌های مختلف از مصرف‌کنندگان اعلام کرد. در ابتدا شرایط فروش و پیش‌فروش برای متقاضیان عادی اعلام شد. اکنون نوبت به انتشار اطلاعیه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران‌خودرو رسیده است. این اطلاعیه در قالب چهار برند ارائه شده است.

اطلاعیه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران‌خودرو:

بعد از دریافت پیامک ایران خودرو از سرشماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ مبنی بر مراجعه به مرکز اسقاط  به سایت ستاد نوسازی ناوگان مراجعه کنید. سپس مرکز اسقاط و نوبت مراجعه به مرکز را تعیین کنید. سپس در نوبت مشخص شده به مرکز اسقاط مراجعه کرده و خودرو خود را تحویل خواهید داد. 

بعد از دریافت پیامک دوم از ایران خودرو مبنی بر واریز وجه خودرو جایگزین، پرداخت خود را انجام دهید. سپس با نمایندگی ایران خودرو قرارداد خواهید بست.

بعد از انعقاد قرارداد با ایران خودرو شما در نوبت دریافت خودرو قرار میگیرد. در همین زمان فرایند تایید گواهی اسقاط توسط راهور در مرکز اسقاط انجام می‌شود. گواهی صادر شده در سامانه ستاد نوسازی ناوگان به صفحه ایران خودرو منتقل خواهد شد. در این مرحله نیازی به اقدام شما نیست.

در این مرحله فاکتورخودروی جایگزین پس از اتمام فرایند اسقاط و انتقال گواهی اسقاط روی صفحه ایران خودرو بر اساس تاریخ تحویل خودروی جایگزین توسط نمایندگی ایران خودرو صادر خواهد شد.

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران‌خودرو

ایران‌خودرو به متقاضیان هشدار داده است تا قبل از دریافت پیامک اول، از مراجعه به مراکز اسقاط خودرو یا واریز وجه خودداری به عمل آورند. همچنین مبالغ واریزی مربوط به هر خودرو و همچنین سایر نکات مهم در این رابطه طی بخشنامه‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. سهم قابل توجهی از خودروهای ارائه شده در مرحله جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو به اتومبیل‌های فرسوده اختصاص داشت. با توجه به تعداد کمتر متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده نسبت به متقاضیان عادی، در آینده مشخص خواهد شد که چه تعداد از متقاضیان قادر به تحویل گرفتن اتومبیل خود شده‌اند.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋