حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای ساخت انیمیشن وجود دارند که در این مطلب به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تکنیک‌های انیمیشن‌سازی اغلب بسیار زمان‌بر هستند و به مهارت‌ها و منابع فنی قابل‌توجهی نیاز دارند. اما با ظهور هوش مصنوعی اکنون ابزارهایی وجود دارند که بسیار سریع می‌توانند انیمیشن تولید کنند. در این مطلب از دیجیاتو تلاش داریم تا بهترین هوش مصنوعی ساخت انیمیشن را به شما معرفی کنیم.

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن

ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای ساخت انیمیشن وجود دارند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. انتخاب ابزار مناسب تا حد زیادی می‌تواند روی خروجی شما تأثیر داشته باشد، بنابراین برای انتخاب ابزار مناسب باید به چند نکته رعایت کرد.

رابط کاربری آسان یکی از این نکات است. در واقع ابزاری که قصد استفاده از آن را دارید، نباید به تکنیک فنی خاصی نیاز داشته باشد و کار با آن ساده باشد. همچنین بسیاری از این ابزارها رایگان نیستند، بنابراین توجه به رایگان یا رایگان‌نبودن آن‌ها نیز اهمیت دارد.


Kaiber AI

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

Kaiber AI از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید ویدیو است و با کمک آن می‌توانید ایده‌های خود را به ویدیوهای انیمیشنی جذابی تبدیل کنید.

این ابزار ویژگی‌های حرفه‌ای زیادی برای ساخت انیمیشن دارد. به‌عنوان مثال شامل قابلیت کنترل حرکت دروبین می‌شود. علاوه‌بر‌این، طول انیمیشن شما قابل تنظیم است. با وجود این قابلیت‌ها، Kaiber AI برای هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا و افرادی که به‌دنبال تحقق‌بخشیدن به دیدگاه‌های خود هستند، مناسب است.

علاوه بر نسخه آزمایشی محدود، این ابزار دارای سه اشتراک Explorer (با قیمت 5 دلار در ماه)، Pro (با قیمت 10 دلار در ماه) و Artist (با قیمت 25 دلار در ماه) است.

نقاط قوت:

  • قابلیت‌های بسیار زیاد
  • اشتراک‌های متنوع

نقاط ضعف:

  • سرعت رندرگرفتن

VideoScribe

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

VideoScribe برای افراد مبتدی و حرفه‌ای که به‌دنبال ابزاری ساده برای ساخت انیمیشن هستند، ایده‌آل است. این ابزار فرایند تبدیل ایده‌ها به ویدیوهای متحرک جذاب را ساده می‌کند که با این وجود برای مربیان، بازاریابان و هرکسی که به‌دنبال ساخت انیمیشن است، گزینه مناسبی باشد.

رابط کاربری VideoScribe که شامل Drog and Drop می‌شود، فرایند پیچیده و وقت‌گیر ساخت انیمیشن به روش‌های سنتی را از بین می‌برد. همچنین مجموعه وسیعی از تصاویر و قالب‌ها در آن وجود دارد که برای ساخت انیمیشن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اشتراک VideoScribe ماهانه 15 دلار قیمت دارد.

نقاط قوت:

  • استفاده آسان
  • مجموعه وسیعی از قالب‌ها و تصاویر
  • مناسب برای تمام افراد با هر سطحی از مهارت

نقاط ضعف:

  • نیاز به اشتراک برای برخی از ویژگی‌ها
  • محدودیت در گزینه‌های شخصی‌سازی

Animaker

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

در ادامه لیست هوش مصنوعی ساخت انیمیشن به Animaker اشاره می‌کنیم که با آن می‌توانید انیمیشن‌های باکیفیتی تولید کنید. این ابزار از طریق رابط وب خود قابلیت‌هایی در سطح استودیو را به شما ارائه می‌کند و برای کسب‌و‌کارهای کوچک، تولیدکنندگان محتوا و مربیان گزینه مناسبی است تا بتوانند محتواهای خود را تولید کنند.

Animaker علاوه بر اینکه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد، یک پلتفرم کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. همچنین ساخت انیمیشن با این ابزار به هیچ دانش فنی گسترده‌ای نیاز ندارد و با انجام کارهایی مانند کشیدن و رهاکردن ماوس همراه با طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و قابلیت‌ها می‌توانید انیمیشن خود را تولید کنید.

اشتراک پریمیوم این ابزار ماهانه 12.50 دلار قیمت دارد.

نقاط قوت:

  • دسترسی آنلاین، بدون نیاز به اپلیکیشن
  • رابط کاربری بسیار روان
  • قالب‌های متنوع

نقاط ضعف:

  • نیاز به اشتراک پریمیوم برای دسترسی به برخی تنظیمات حرفه‌ای

PowerDirector

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

تولیدکنندگان محتوا، ادیتورها و بازاریابان می‌توانند از ابزار همه‌کاره PowerDirector برای تبدیل ویدیوهای خود به انیمیشن‌هایی در سبکه انیمه‌های ژاپنی استفاده کنند.

مهم‌ترین ویژگی که باعث می‌شود PowerDirector از دیگر ابزارهای این لیست تمایز داشته باشد، AI Anime Video Effect است که ویدیوهای شما را با جزئیات باورنکردنی به یک انیمه تبدیل می‌کند. همچنین این ابزار چندین سبک انیمیشن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر نسخه ویندوز، می‌توانید PowerDirector را از طریق باکس زیر برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون نیز دانلود کنید. اشتراک این ابزار که قابلیت‌های بیشتری را به همراه دارد، ماهانه 4.58 دلار قیمت دارد.

نقاط قوت:

  • قابلیت‌های متنوع برای ویرایش ویدیو
  • تبدیل ویدیو به انیمه‌های با کیفیت
  • رابط کاربری ساده و آسان
  • رندرگیری سریع ویدیو

نقاط ضعف:

  • بسیاری از قابلیت‌های حرفه‌ای به اشتراک نیاز دارند
PowerDirector - Video Editor
undefined

PowerDirector - Video Editor

سازنده: Cyberlink Corp قیمت: رایگان با اشتراک درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 352/203 مگابایت زبان: undefined
گوگل‌پلی
اپ‌استور

Krikey.ai

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

هوش مصنوعی انیمیشن ساز Krikey.ai به شما اجازه می‌دهد تا آواتارهای سه‌بعدی متحرکی بسازید. این ابزار برای کسانی که می‌خواهند بدون نیاز به دانش گسترده در زمینه ساخت انیمیشن، ایده‌های خود را به طرح‌های جذاب تبدیل کنند، مناسب است.

با Krikey.ai همچنین می‌توان از طریق پیام‌های متنی یا ویدیویی انیمیشن ساخت و با ابزارهای هوش مصنوعی صوتی داخلی آن، به ویدیوهای خود دیالوگ اضافه کرد.

در حالی که با نسخه رایگان این ابزار نیز می‌توانید انیمیشن تولید کنید، اما اشتراک ماهانه 14.99 دلاری آن ویژگی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نقاط قوت:

  • رابط کاربری دوست‌داشتنی
  • قالب و محتوای آماده بسیار زیاد
  • ابزارهای صوتی و متحرک‌سازی هوش مصنوعی

نقاط ضعف:

  • محدودیت در گزینه‌های شخصی‌سازی

Gooey.ai

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن آشنا شوید

Gooey.ai به‌عنوان یک ابزار هوش مصنوعی انعطاف‌پذیر و قدرتمند برای ساخت انیمیشن می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف کند.

این ابزار مجموعه‌ای از بهترین مدل‌های هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و کاربران با آن می‌توانند از طریق پیام‌های متنی یا ویدیویی، انیمیشن تولید کنند. همچنین این انیمیشن‌ها را می‌توان به روند کاری سایر ابزارها اضافه کرد. با این وجود، Gooey.ai ابزاری ارزشمند برای توسعه‌دهندگان و کسب‌و‌کارهایی است که که افزایش بهره‌وری و نوآوری جز برنامه آن‌هاست.

اشتراک ماهانه این ابزار نیز 10 دلار قیمت دارد.

نقاط قوت:

  • امکان ادغام با چندین مدل هوش مصنوعی
  • ابزار قدرتمند برای ساخت انیمیشن

نقاط ضعف:

  • یادگیری آن برای افراد مبتدی کمی سخت‌تر است

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن کدام است؟

دنیای هوش مصنوعی به‌سرعت در حال پیشرفت است و با این وجود ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که این امر شاید انتخاب بهترین گزینه ممکن را کمی سخت می‌کند.

با اشاره به همین موضوع، در این مطلب تلاش کردیم تا 6 ابزار هوش مصنوعی مخصوص ساخت انیمشین را به شما معرفی کنیم. تمام این ابزارها، قابلیت‌های نسبتاً یکسانی را به شما ارائه می‌کنند، اما بهتر است پیش از انتخاب گزینه مناسب، یک‌بار از طریق نسخه رایگان، رابط کاربری و قابلیت‌های آن‌ها را بررسی کنید. این مطلب به‌مرور زمان آپدیت خواهد شد.

سوالات متداول

بهترین هوش مصنوعی ساخت انیمیشن برای افراد مبتدی کدام است؟

PowerDirector و Animator از جمله بهترین ابزارهای ساخت انیمشین هستند که افراد مبتدی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

با این ابزارها می‌توان آواتارهای سه‌بعدی متحرک تولید کرد؟

بله، با کمک Krikey.ai می‌تواند آواتار سه‌بعدی تولید کنید و آن را متحرک کنید.

از کدام ابزار برای ساخت محتوای شبکه‌های اجتماعی می‌توان استفاده کرد؟

برای شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم که از PowerDirector یا VideoScribe کمک بگیرید.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋